quote:
Dat snapte ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:39 schreef pberends het volgende:
Het ging niet om het fake ass bitch lelijke mokkel Sylvie, maar om de tekst.
Ik was het allereerstquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al kan ik me herinneren dat Duivel er ook vroeg bij was.
Ik vierde het toen in Wenen.quote:
Ja, ik zit nu in m'n extra tijd trouwensquote:
Die rode smurf anders niet.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:40 schreef Zhenar het volgende:
Jezus, is dat nog maar één jaar geleden?![]()
![]()
Gaat snel hequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vierde het toen in Wenen.![]()
Jezus, is dat nog maar één jaar geleden?![]()
![]()
Ik probeer het positieve uit jouw bijdragen te halen.quote:
Tegenovergesteldequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gaat snel he! Of bedoel je juist het tegenovergestelde
?
Ja maar.... die tijd heb je toch weer verloren toen je weer terugging naar Nederland dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu in m'n extra tijd trouwens! Want het is 3 uur geweest
!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu in m'n extra tijd trouwens! Want het is 3 uur geweest
!
0.46quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat #123: Gelukkig nieuwjaar en gefeli Leonie :)
Hij was er nog trots op ook...
Nee, want toen ging ik weer terug in de tijdquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar.... die tijd heb je toch weer verloren toen je weer terugging naar Nederland dan?![]()
Ach, lik toch m'n lul!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik probeer het positieve uit jouw bijdragen te halen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, lik toch m'n lul!Je moest eens weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Nou ja!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want toen ging ik weer terug in de tijd!
Maar goed, jullie hadden weer een langer 2004 dan ikquote:
Wat wil je anders eten met O&Nquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef Paltos het volgende:
[afbeelding]
Waarom liggen daar aardappelen?![]()
Jamaar 2004 was zwaar overratedquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar goed, jullie hadden weer een langer 2004 dan ik
ja, 2005 is way tofferquote:
Andijvie-stamppot met poedersuiker.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat wil je anders eten met O&N
Omdat jullie extra lang van mij konden genietenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga er vandoor, allemaal fijne jaarwisseling en...
TOT VOLGEND JAAR!!111![]()
![]()
!!1
Doei MBabequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef MissBliss het volgende:
![]()
!!1
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef MissBliss het volgende:
![]()
!!1
Geef mij maar aardappels.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andijvie-stamppot met poedersuiker.
Ja, daar hadden we het net overquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:56 schreef Paltos het volgende:
Er zijn al delen in de wereld waar het na 12 uur is!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga niet alles lezen he.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het net over.
Doe toch maar, ander mag je er niet in.quote:
Oké, doe ik dan maar he!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe toch maar, anders mag je er niet in.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef Paltos het volgende:
[afbeelding]
Waarom liggen daar aardappelen?![]()
Oh.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:03 schreef pberends het volgende:
[..]!
Aardappelen met coke erop.
In combinatie met veel alcohol wijs ik het gebruik van oliebollen overigens af...
Bier ín de oliebollen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:03 schreef pberends het volgende:
[..]!
Aardappelen met coke erop.
In combinatie met veel alcohol wijs ik het gebruik van oliebollen overigens af...
[/Bupatih]quote:
Wel inquote:
Natasha Beddingfieldquote:
Je weet niet wat je mistquote:
Dit gaat nergens overquote:
Ik snapte hem ook al niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:25 schreef Svensational het volgende:
Hee, vuurwerk achter dat logo!
Ik snap nu eindelijk pas die opmerking van Buup.
Gewoon doorlachen!quote:
Misschien wordt jij in het nieuwe jaar wel echt diepzinnig!quote:
[/Bup mode]quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien word jij in het nieuwe jaar wel echt diepzinnig!![]()
Nee, net wel met het Grote Oudejaarsmiddagdutjequote:Op zaterdag 31 december 2005 17:16 schreef Zhenar het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen bezig metGrote Oudejaarsschoonmaak
?
Wel met de Grote Oudejaarsdrinkactiequote:Op zaterdag 31 december 2005 17:16 schreef Zhenar het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen bezig metGrote Oudejaarsschoonmaak
?
En dat ook uiteraardquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel met de Grote Oudejaarsdrinkactie!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Nee, net wel met de Grote Oudejaars-lach-hier-kneusjes-uit-dag
Afwasmachine.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:22 schreef Zhenar het volgende:
Bij mij is alles bijna spik en span!![]()
Alleen deafwas
nog. Maar die doe ik in fasen.
![]()
Appel-ontpitter.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:22 schreef Zhenar het volgende:
Bij mij is alles bijna spik en span!![]()
Alleen deafwas
nog. Maar die doe ik in fasen.
![]()
Als Arjan dat niet serieus bedoelde, is het wel geniaal hoor!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Hij bedoelt het jammer genoeg wél serieus.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als Arjan dat niet serieus bedoelde, is het wel geniaal hoor!.
quote:Ik ben arjan....13jaar (lijk wel iets ouders hoor)
ik heb meegedaan met idols............ben (raar maar waar) niet doorgekomen in de voorrondes en ben niet uitgezonden op tv, zeer spijtig allemaal.
daarom heb ik een clipje opgenomen......tis nog heel amateuristisch ensjow en de beat is ook van iemand anders maar dit geeft gewoon een beel van wie ik ben en wat ik kan.
tis ook een beetje grappig en luchtig gemaakt, want zoals andre van duin altijd zei " wat niet goed is moet grappig en luchtig zijn "
ik zeg hierbij ook dat ik geen wereldster ben en dat ik gewoon hou van wat ik doe en andere mensen daar gelukkig mee wilt maken.
ik ben pas 13 jaar maar ik lijk veel ouder en ben best dik ik wordt hier soms mee gepest. maar...
ik vond dat ik na me idols avontuur dat ik dit moest delen en sowieso zou iedereen aan idols meedoen ookal weer de jury echt 3 x niks.
en ik wil ook gewoon me gelijk halen dat ik WEL op de televisi had gemoetuh.
Dan is het wel matig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij bedoelt het jammer genoeg wél serieus.
[..]
Ach, dat tekstje is ook gespeeld! Vergelijk het met een kloon!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij bedoelt het jammer genoeg wél serieus.
[..]
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Je moet mensen niet zo snel als 'geniaal' bestempelen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ach, dat tekstje is ook gespeeld! Vergelijk het met een kloon!
Die kerel is geniaal!.
Anders erg sneu.![]()
Je wilt natuurlijk dat ik het enkel sporadisch voor jou gebruik?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet mensen niet zo snel als 'geniaal' bestempelen!Zo gaat de schoonheid van het woord eraf!
En van de slechte taalbeheersing.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:31 schreef Paltos het volgende:
Niemand is zo cool als Paltooos.
Hij is de man van het ongein!![]()
Beetje leven in de brouwerij brengen kan geen kwaadquote:
Daar komt het in principe wel op neer, ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je wilt natuurlijk dat ik het enkel sporadisch voor jou gebruik?![]()
Loopt het subforum zo slecht dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij brengen kan geen kwaad.
Nee, maar een goed topic is nooit wegquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Loopt het subforum zo slecht dan?
Maarre, dat tekstje:quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar komt het in principe wel op neer, ja.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar een goed topic is nooit weg.
Zulke mensen bestaan écht, beste Paltos.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maarre, dat tekstje:
ik ben er jammer genoeg niet doorgekomen (raar maar waar)
Komaan, die meent dat toch niet.![]()
Ehm, wat ís dat eigenlijk, dat Idols?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar een goed topic is nooit weg.
Selectieprocedure voor de Josti-band.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ehm, wat ís dat eigenlijk, dat Idols?![]()
Oh goed!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Selectie-procedure voor de Josti-band.
Wat een kutreactie zegquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Selectieprocedure voor de Josti-band.
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En van de slechte taalbeheersing.
Oi, ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ehm, wat ís dat eigenlijk, dat Idols?![]()
Hehe, eindelijk gebruik je het woord op een correcte manier.quote:
Juist niet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk gebruik je het woord op een correcte manier.![]()
[afbeelding]
Ja, hoi, ga dan eens een ladder halen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
Bupatih and Paltos were sitting in a tree.....
En dat was een compliment, ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
Mên.
Die Paltos lijkt wel een mislukte kloon van Bupa, die op zijn bekje is gevallen, drie keer anaal is verkracht door een roedel vadsige, hitsige zwijnen en daarna teneergeslagen cyaankali als ontbijt inneemt.
Ik heb niet eens een hond!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn hond Klootzak.
Geniaal!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een hond!![]()
![]()
!!!!!!!1111one!!!!!!eins!!!!!~!!!
NEEEE!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
![]()
!!!!!!!1111one!!!!!!eins!!!!!~!!!
BWAAAAAAAAAAAhahahAHAHAHA!!8A On! 8Aàfgn,ifgjç8!!!!!!!!!!!GAHAHA!!! WAT EEEN 8!!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NEEEE!!
GENITAAL
WhahaahaBwahah! W00RDGRAPJE!!!!
![]()
D:!!!!!!!1un!!!!!
Nou, ik wou reageren met:quote:
Weer zo'n kut-reactie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
BWAAAAAAAAAAAhahahAHAHAHA!!8A On! 8Aàfgn,ifgjç8!!!!!!!!!!!GAHAHA!!! WAT EEEN 8!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Genitaal -> Frontaal!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer zo'n kut-reactie.Hier kan ik toch niks op zeggen? [afbeelding]
Dat sloeg toch op 'geniaal', druipsnuit.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:34 schreef Paltos het volgende:
Ghéhéhé! In mijn klas zit een Chinees genaamd Chun Hei.
Toen vroeg er eens iemand: Heb jij een zus, Chun?
Ik van: "Aja! CHUN ZIJ![]()
![]()
!!1one!1
Chun Hei van: M'n zus is dood.![]()
![]()
Nee, jouw reactie op Tsjong PLeng Plong Heide Cheng is feest, wou je zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw reactie op Tsjong PLeng Plong Heide Cheng is feest, wou je zeggen?
Dolle boel, hier.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:41 schreef Zhenar het volgende:
Deze pagina is bijna geheel Buup/Paltos owned.![]()
Tsja...Alleen die Paltos die er soms doorheen post...quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Wat kan mij dat nou boeien?
Scheer je weg!!!!![]()
![]()
Maar waar heb je het precies over?quote:
Pwned!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja...Alleen die Paltos die er soms doorheen post...![]()
![]()
![]()
Reerug?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar waar heb je het precies over?
Over je kerstballen?![]()
![]()
Of je reerug?![]()
![]()
Ja, nou! Ik wilde gewoon allemaal lichaamsdelen posten die lichtelijk aan de feestdagen doen denken!!! (kerst)ballen en (ree)rug.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Paltos nog steeds stom en Bupatih ook in combinatie met Paltos.STOMSTOMSTOM!
![]()
![]()
[/kutkind modus]
Ik snapte de mop.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, nou! Ik wilde gewoon allemaal lichaamsdelen posten die lichtelijk aan de feestdagen doen denken!!! (kerst)ballen en (ree)rug. [afbeelding]
Ach, pffff!!! Ik zal je nog eens een grapje uitleggen, kutkind.:
: r
![]()
![]()
![]()
NIET MET ZO'N AARSLIK HOUDING!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
.
Hoe kan ik je genegenheid verdienen?.
ACH! DAAR LUST JIJ WEL PAP VAN, OF NIET?!!!!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ACH! DAAR LUST JIJ WEL PAP VAN, OF NIET?!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, dan ben ik gewoon weg!quote:
Ik heb nog geen één knal gehoord vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
En flikker eens op met al dat ***vuurwerk.
Ik word er ook helemaal kriegel van.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
En flikker eens op met al dat ***vuurwerk.
Nee, als de gesprekken van IDO-niveau zijn, is het feest wou je zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
Het gaat hier steeds meer op ONZ lijken.
Geen cola op, vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
Papatih en Mamatih, haal die cola daar eens weg...
Dat ben ik al de hele dag aan het doen.quote:
Jij ook een hele fijna avond, Ole.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:09 schreef Ole het volgende:
Alvast een fijne avond voor jullie allemaal! Ik ga internetloos feestvieren!
Das mijn programma ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
De Lama's: 20:50-21:30
Koefnoen: 21:30-22:35
Youp: 22:30-23:40
quote:
Met skizukie als begeleiderquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Over 10 jaar staan onze namen in dat lijstje.
quote:
Zal ik doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
* Allemaal natuurlijk hetzelfde riedeltje als altijd: Blabla, beste wensen, zalig uiteinde (moeten ze het nou altijd over iemands kont hebben?), fijne jaarwisseling, grote piemel, goede voornemens, geluk, succes in de liefde, blabla, goed begin van het jaar, prachtig 2006, kijk niet achter, maar voor je (anders knal je nog ergens tegenaan), geloof in jezelf, houd van jezelf, walg van jezelf, houd van de mensen, eet een appel, vrij veilig...Enfin.
Je weet wat ik bedoel.
Maar toch wens ik jullie dat allemaal toe
En dat jullie in 2006 maar hartstikke aardig, attent, vriendelijk, vreedzaam, zorgzaam, humoristisch, positief, goed gehumeurd, knap, succesvol, lekker, strak, vriendelijk, rustig, geweldloos, romantisch, vrolijk, heroïsch, braaf, voorzichtig, wijs, begeerlijk, koddig, gezellig, lollig, hilarisch, ongeëvenaard, legendarisch en lief mogen zijn.
Net als ik.
Wat een mooie tekst.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
* Allemaal natuurlijk hetzelfde riedeltje als altijd: Blabla, beste wensen, zalig uiteinde (moeten ze het nou altijd over iemands kont hebben?), fijne jaarwisseling, grote piemel, goede voornemens, geluk, succes in de liefde, blabla, goed begin van het jaar, prachtig 2006, kijk niet achter, maar voor je (anders knal je nog ergens tegenaan), geloof in jezelf, houd van jezelf, walg van jezelf, houd van de mensen, eet een appel, vrij veilig...Enfin.
Je weet wat ik bedoel.
Maar toch wens ik jullie dat allemaal toe
En dat jullie in 2006 maar hartstikke aardig, attent, vriendelijk, vreedzaam, zorgzaam, humoristisch, positief, goed gehumeurd, knap, succesvol, lekker, strak, vriendelijk, rustig, geweldloos, romantisch, vrolijk, heroïsch, braaf, voorzichtig, wijs, begeerlijk, koddig, gezellig, lollig, hilarisch, ongeëvenaard, legendarisch en lief mogen zijn.
Net als ik.
1650. (16586) alwaysthebest 4251 (+4183)quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:Totals van zondag 01 januari 2006 - 00:00 uur
De Post Top 1000 van 2005
.
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
1650. (16586) alwaysthebest 4251 (+4183)
Ik ben flink gestegen.![]()
En nu ben ik weg.![]()
Allemaal heel erg gelukkig nieuwjaar! En de beste wensen, en happy birthday to me!!!!!!!!!!!!!quote:
Zeker een helehoop gebeurt! Maar het gaat helemaal goedkomen met ons, ik weet het zeker!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:55 schreef Christine het volgende:
Happy new year lieve showchatvriendjes....
Bedankt voor alles van het afgelopen jaar! Er is een hoop gebeurd, we hebben een hoop met elkaar meegemaakt, ik heb een hoop leuke mensen ontmoet hier... een hoop leuke gesprekken gehad, af en toe wat ruzietjes, maar ook dat hoort erbij.
2006 gaat vast geweldig worden, ik heb er vertrouwen in
quote:Op zondag 1 januari 2006 06:35 schreef Wojworshebn het volgende:
WTF, waar ben je mee bezig?? Miss bliss?
Jij ook al????quote:Op zondag 1 januari 2006 01:32 schreef BVO het volgende:
De eerste emmer is al gevuld.
Wilde ik nog uitgaan, ben ik nu al zo ziek als een hond.
*telt*quote:Op zondag 1 januari 2006 13:37 schreef Christine het volgende:
Heb jij al je vingers nog, Bupa?
7 1/2quote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef Christine het volgende:
Tot hoeveel tel je?
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:52 schreef Christine het volgende:
Mja, had ik maar familie om op nieuwjaarsdag bij langs te gaan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
Psst... Zhenar en MB.. over een paar weken weer zuipen?
Gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 1 januari 2006 15:14 schreef Tania18 het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal![]()
![]()
En gefeliciteerd Miss![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
Psst... Zhenar en MB.. over een paar weken weer zuipen?
Ja er post niemandquote:Op zondag 1 januari 2006 18:22 schreef Svensational het volgende:
De dag is nog niet om Mbabe! D'r moet gewoon harder gepost worden hier
.
Tja, het ís tenslotte jouw feestjequote:Op zondag 1 januari 2006 18:38 schreef MissBliss het volgende:
1 postje dan nog van mij en ik ga mezelf weer de trap afslepen![]()
Ik doe ook nog een duit in het zakje.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Speciaal voor MB's naamtopic een post.![]()
Gewoon blijven proberen!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:33 schreef MissBliss het volgende:
Oke, in iets minder dan een uur 3 posts
Dat topic gaat er niet meer komen denk ik zo
Ja, ik ook dus maar goed, ik zet door!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen!![]()
Dat topic moet er komen! Al heb ik ook andere dingen te doen
Neequote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik ben al perfect ik hou ze toch niet vol
Wat zijn je voornemens dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]!
Ik hield mijn voornemens ook nooit volmaar ik wil ze nu wel volhouden ( begint morgen pas...
)
Ik doe mn best, maar ik val bijna in slaap hierquote:Op zondag 1 januari 2006 19:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Gaat nooit lukken zo hè, dat topic.![]()
Is het zo saai of ben je nog brak?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik doe mn best, maar ik val bijna in slaap hier
Beidequote:Op zondag 1 januari 2006 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Is het zo saai of ben je nog brak?
Doet het niet hier.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja...jullie krijgen ook nog de beste wensen van mijn fans:
[afbeelding]
Ik bloei helemaal op.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Leuk om het verschil in smileys + PI te zien, nadat je de foto wél te zien kreeg...
Consider it done.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
HELP MB DE WINTER DOOR!!
POST EEN REACTIE IN TOPIC 797787!
At last!quote:
quote:
LUIAARD!quote:
Zul je zien dat je inmiddels al uitgebrakt bentquote:
Niet eensquote:Op zondag 1 januari 2006 21:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zul je zien dat je inmiddels al uitgebrakt bent![]()
Oh, dan werkt ie wel ja. Haha.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Link kopiëren en in adresbalk plakken.
Ik moet weer in werkritme vanavondquote:Op zondag 1 januari 2006 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet eens
Ik ben inmiddels bijna wel weer over mn slaap heen, maar verder nog alles brak
Fuck PI'squote:Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Leuk om geen verschil in smileys + PI te zien, nadat ik de foto wél te zien kreeg...
Die helemaal.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Fuck Pino!
Post eens door danquote:
Je zei sletquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |