Ik heb nog geen één knal gehoord vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
En flikker eens op met al dat ***vuurwerk.
Ik word er ook helemaal kriegel van.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
En flikker eens op met al dat ***vuurwerk.
Nee, als de gesprekken van IDO-niveau zijn, is het feest wou je zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
Het gaat hier steeds meer op ONZ lijken.
Geen cola op, vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
Papatih en Mamatih, haal die cola daar eens weg...
Dat ben ik al de hele dag aan het doen.quote:
Jij ook een hele fijna avond, Ole.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:09 schreef Ole het volgende:
Alvast een fijne avond voor jullie allemaal! Ik ga internetloos feestvieren!
Das mijn programma ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
De Lama's: 20:50-21:30
Koefnoen: 21:30-22:35
Youp: 22:30-23:40
quote:
Met skizukie als begeleiderquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Over 10 jaar staan onze namen in dat lijstje.
quote:
Zal ik doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
* Allemaal natuurlijk hetzelfde riedeltje als altijd: Blabla, beste wensen, zalig uiteinde (moeten ze het nou altijd over iemands kont hebben?), fijne jaarwisseling, grote piemel, goede voornemens, geluk, succes in de liefde, blabla, goed begin van het jaar, prachtig 2006, kijk niet achter, maar voor je (anders knal je nog ergens tegenaan), geloof in jezelf, houd van jezelf, walg van jezelf, houd van de mensen, eet een appel, vrij veilig...Enfin.
Je weet wat ik bedoel.
Maar toch wens ik jullie dat allemaal toe
En dat jullie in 2006 maar hartstikke aardig, attent, vriendelijk, vreedzaam, zorgzaam, humoristisch, positief, goed gehumeurd, knap, succesvol, lekker, strak, vriendelijk, rustig, geweldloos, romantisch, vrolijk, heroïsch, braaf, voorzichtig, wijs, begeerlijk, koddig, gezellig, lollig, hilarisch, ongeëvenaard, legendarisch en lief mogen zijn.
Net als ik.
Wat een mooie tekst.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
* Allemaal natuurlijk hetzelfde riedeltje als altijd: Blabla, beste wensen, zalig uiteinde (moeten ze het nou altijd over iemands kont hebben?), fijne jaarwisseling, grote piemel, goede voornemens, geluk, succes in de liefde, blabla, goed begin van het jaar, prachtig 2006, kijk niet achter, maar voor je (anders knal je nog ergens tegenaan), geloof in jezelf, houd van jezelf, walg van jezelf, houd van de mensen, eet een appel, vrij veilig...Enfin.
Je weet wat ik bedoel.
Maar toch wens ik jullie dat allemaal toe
En dat jullie in 2006 maar hartstikke aardig, attent, vriendelijk, vreedzaam, zorgzaam, humoristisch, positief, goed gehumeurd, knap, succesvol, lekker, strak, vriendelijk, rustig, geweldloos, romantisch, vrolijk, heroïsch, braaf, voorzichtig, wijs, begeerlijk, koddig, gezellig, lollig, hilarisch, ongeëvenaard, legendarisch en lief mogen zijn.
Net als ik.

1650. (16586) alwaysthebest 4251 (+4183)quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:Totals van zondag 01 januari 2006 - 00:00 uur
De Post Top 1000 van 2005
.
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
1650. (16586) alwaysthebest 4251 (+4183)
Ik ben flink gestegen.![]()
En nu ben ik weg.![]()
Allemaal heel erg gelukkig nieuwjaar! En de beste wensen, en happy birthday to me!!!!!!!!!!!!!quote:
Zeker een helehoop gebeurt! Maar het gaat helemaal goedkomen met ons, ik weet het zeker!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:55 schreef Christine het volgende:
Happy new year lieve showchatvriendjes....
Bedankt voor alles van het afgelopen jaar! Er is een hoop gebeurd, we hebben een hoop met elkaar meegemaakt, ik heb een hoop leuke mensen ontmoet hier... een hoop leuke gesprekken gehad, af en toe wat ruzietjes, maar ook dat hoort erbij.
2006 gaat vast geweldig worden, ik heb er vertrouwen in
quote:Op zondag 1 januari 2006 06:35 schreef Wojworshebn het volgende:
WTF, waar ben je mee bezig?? Miss bliss?
Jij ook al????quote:Op zondag 1 januari 2006 01:32 schreef BVO het volgende:
De eerste emmer is al gevuld.
Wilde ik nog uitgaan, ben ik nu al zo ziek als een hond.
*telt*quote:Op zondag 1 januari 2006 13:37 schreef Christine het volgende:
Heb jij al je vingers nog, Bupa?
7 1/2quote:Op zondag 1 januari 2006 13:42 schreef Christine het volgende:
Tot hoeveel tel je?
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:52 schreef Christine het volgende:
Mja, had ik maar familie om op nieuwjaarsdag bij langs te gaan
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
Psst... Zhenar en MB.. over een paar weken weer zuipen?
Gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 1 januari 2006 15:14 schreef Tania18 het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal![]()
![]()
En gefeliciteerd Miss![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
Psst... Zhenar en MB.. over een paar weken weer zuipen?
Ja er post niemandquote:Op zondag 1 januari 2006 18:22 schreef Svensational het volgende:
De dag is nog niet om Mbabe! D'r moet gewoon harder gepost worden hier
.
Tja, het ís tenslotte jouw feestjequote:Op zondag 1 januari 2006 18:38 schreef MissBliss het volgende:
1 postje dan nog van mij en ik ga mezelf weer de trap afslepen![]()
Ik doe ook nog een duit in het zakje.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Speciaal voor MB's naamtopic een post.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |