Precies, daar gaat het om, het duurt niet lang meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zodat jij dat iig ook weet, want daar had je vast nog niet bij nagedacht.
Maar bekijk het van de positieve kant.
Mijn moeder was zelfs onder de indruk van het geweld.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:20 schreef -Mzraki- het volgende:
Zoo, die explosies waren weer niet mis.
Morgen naar oostenrijk!
Je bindingen moet je nog wel wat draaien hoor, want zo is het geen snowboarden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef errrrr het volgende:
Twee fototjes van vanmiddag, was best leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
En mijn snowboard:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:14 schreef DearPrudence het volgende:
Wat is een nog mooiere manier om het ene jaar af te sluiten en het nieuwe jaar in te gaan dan fijn ruzie te hebben met je vader.Zeikerd.
Ja iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je bindingen moet je nog wel wat draaien hoor, want zo is het geen snowboarden.
Er zijn idd zat manieren om de jaarwisselingen leuker mee te maken...quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:14 schreef DearPrudence het volgende:
Wat is een nog mooiere manier om het ene jaar af te sluiten en het nieuwe jaar in te gaan dan fijn ruzie te hebben met je vader.Zeikerd.
Filmpjes zagen er ook indrukwekkend uit. Waar haal je trouwens al die rook vandaan op de eerste foto?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef errrrr het volgende:
Twee fototjes van vanmiddag, was best leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
En mijn snowboard:
[afbeelding]
Schroevendraaiershit etc. neem ik mee, en Boite en Ponk hebben allebei vast wel zo'n raar ding met vanalles erin, kan nu ff niet op de naam komen.quote:
Screaming nogiets aan elkaar bindenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Filmpjes zagen er ook indrukwekkend uit. Waar haal je trouwens al die rook vandaan op de eerste foto?
Een scream-nogwattes van Henk, een uit de kluiten gewassen 'gillende keukenmeid'.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Filmpjes zagen er ook indrukwekkend uit. Waar haal je trouwens al die rook vandaan op de eerste foto?
Dat is te zien ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Een scream-nogwattes van Henk, een uit de kluiten gewassen 'gillende keukenmeid'.
Dat is gewoon een legale screaming nogwat, niks aan elkaar gebonden hoorquote:
Dankje.quote:
Normaal ben ik geen fan van Youp van 't Hek, maar deze keer vond ik hem heel aardig. Alleen regelmatig wel heel flauw.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:49 schreef errrrr het volgende:
Joep van het Hek tijd, tot volgend jaar allemaa
Dit was de eerste Fok!post van 2006.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:00 schreef MrAli het volgende:ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR
(Nog 17 en een half uur.)
Iets om heel trots op te zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 00:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit was de eerste Fok!post van 2006.
Gelukkig nieuwjaar!
Sick.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit was de eerste Fok!post van 2006.
Gelukkig nieuwjaar!
Jupz, zwembroek ook aan jah.... kort nachtjequote:Op zondag 1 januari 2006 10:59 schreef DearPrudence het volgende:
Ik wens jullie allemaaaaaaal een fijn (en spannend) 2006!!
Brr.. ik heb mijn bikini al aan, maar ik vind het behoorlijk stom van mezelf.
quote:Op zondag 1 januari 2006 11:18 schreef MrAli het volgende:
Nou, ik heb hem ook al aan hoor, en achteraf vind ik sommige ideeën minder leuk dan vooraf.
Erwin is hier rond 11:45 smste ie net.
Arabier-flikflak-flikflak-salto het water in.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:29 schreef il_mostro het volgende:
[..]
![]()
Brrr heb et nu al koud als ik er aan denk
Dankjequote:Op zondag 1 januari 2006 12:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Aan alle wintersporters: Alvast heel veel plezier gewenst in Oostenrijk.
ooooh, nou laat die extra truien maar zittenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:34 schreef errrrr het volgende:
http://panpic2.feratel.at/panpic2/index.jsp?ID=5362&bgColor=0080FF&textColor=FFFF00&stream=on
http://panpic2.feratel.at/panpic2/index.jsp?ID=5363&bgColor=0080FF&textColor=FFFF00&stream=on®ion=true
Zo, daar gaan we dus heen, het is nog maar -5
zin zin zin paar uurtjes inpakken
ik blijf het gek vinden, maar okquote:Op zondag 1 januari 2006 14:15 schreef MrAli het volgende:
Nieuwjaarsduik was echt gaaf, en gezellig.
Een aanrader voor volgend jaar!!
Was echt zeer gaaf, en ik was meteen weer wakkerquote:Op zondag 1 januari 2006 14:15 schreef MrAli het volgende:
Nieuwjaarsduik was echt gaaf, en gezellig.
Een aanrader voor volgend jaar!!
Ik had van te voren ook niet verwacht dat ik er nog zoveel lol aan zou beleven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |