Ja, nou! Ik wilde gewoon allemaal lichaamsdelen posten die lichtelijk aan de feestdagen doen denken!!! (kerst)ballen en (ree)rug.quote:

quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Paltos nog steeds stom en Bupatih ook in combinatie met Paltos.STOMSTOMSTOM!
![]()
![]()
[/kutkind modus]
Ik snapte de mop.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, nou! Ik wilde gewoon allemaal lichaamsdelen posten die lichtelijk aan de feestdagen doen denken!!! (kerst)ballen en (ree)rug. [afbeelding]
Ach, pffff!!! Ik zal je nog eens een grapje uitleggen, kutkind.:
: r
![]()
![]()
![]()
NIET MET ZO'N AARSLIK HOUDING!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
.
Hoe kan ik je genegenheid verdienen?.
ACH! DAAR LUST JIJ WEL PAP VAN, OF NIET?!!!!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ACH! DAAR LUST JIJ WEL PAP VAN, OF NIET?!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, dan ben ik gewoon weg!quote:
Ik heb nog geen één knal gehoord vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
En flikker eens op met al dat ***vuurwerk.
Ik word er ook helemaal kriegel van.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
En flikker eens op met al dat ***vuurwerk.
Nee, als de gesprekken van IDO-niveau zijn, is het feest wou je zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
Het gaat hier steeds meer op ONZ lijken.
Geen cola op, vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
Papatih en Mamatih, haal die cola daar eens weg...
Dat ben ik al de hele dag aan het doen.quote:
Jij ook een hele fijna avond, Ole.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:09 schreef Ole het volgende:
Alvast een fijne avond voor jullie allemaal! Ik ga internetloos feestvieren!
Das mijn programma ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
De Lama's: 20:50-21:30
Koefnoen: 21:30-22:35
Youp: 22:30-23:40
quote:
Met skizukie als begeleiderquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Over 10 jaar staan onze namen in dat lijstje.
quote:
Zal ik doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
* Allemaal natuurlijk hetzelfde riedeltje als altijd: Blabla, beste wensen, zalig uiteinde (moeten ze het nou altijd over iemands kont hebben?), fijne jaarwisseling, grote piemel, goede voornemens, geluk, succes in de liefde, blabla, goed begin van het jaar, prachtig 2006, kijk niet achter, maar voor je (anders knal je nog ergens tegenaan), geloof in jezelf, houd van jezelf, walg van jezelf, houd van de mensen, eet een appel, vrij veilig...Enfin.
Je weet wat ik bedoel.
Maar toch wens ik jullie dat allemaal toe
En dat jullie in 2006 maar hartstikke aardig, attent, vriendelijk, vreedzaam, zorgzaam, humoristisch, positief, goed gehumeurd, knap, succesvol, lekker, strak, vriendelijk, rustig, geweldloos, romantisch, vrolijk, heroïsch, braaf, voorzichtig, wijs, begeerlijk, koddig, gezellig, lollig, hilarisch, ongeëvenaard, legendarisch en lief mogen zijn.
Net als ik.
Wat een mooie tekst.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
* Allemaal natuurlijk hetzelfde riedeltje als altijd: Blabla, beste wensen, zalig uiteinde (moeten ze het nou altijd over iemands kont hebben?), fijne jaarwisseling, grote piemel, goede voornemens, geluk, succes in de liefde, blabla, goed begin van het jaar, prachtig 2006, kijk niet achter, maar voor je (anders knal je nog ergens tegenaan), geloof in jezelf, houd van jezelf, walg van jezelf, houd van de mensen, eet een appel, vrij veilig...Enfin.
Je weet wat ik bedoel.
Maar toch wens ik jullie dat allemaal toe
En dat jullie in 2006 maar hartstikke aardig, attent, vriendelijk, vreedzaam, zorgzaam, humoristisch, positief, goed gehumeurd, knap, succesvol, lekker, strak, vriendelijk, rustig, geweldloos, romantisch, vrolijk, heroïsch, braaf, voorzichtig, wijs, begeerlijk, koddig, gezellig, lollig, hilarisch, ongeëvenaard, legendarisch en lief mogen zijn.
Net als ik.

1650. (16586) alwaysthebest 4251 (+4183)quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:Totals van zondag 01 januari 2006 - 00:00 uur
De Post Top 1000 van 2005
.
quote:Op zondag 1 januari 2006 01:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
1650. (16586) alwaysthebest 4251 (+4183)
Ik ben flink gestegen.![]()
En nu ben ik weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |