Ja, nou! Ik wilde gewoon allemaal lichaamsdelen posten die lichtelijk aan de feestdagen doen denken!!! (kerst)ballen en (ree)rug.quote:

quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Paltos nog steeds stom en Bupatih ook in combinatie met Paltos.STOMSTOMSTOM!
![]()
![]()
[/kutkind modus]
Ik snapte de mop.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, nou! Ik wilde gewoon allemaal lichaamsdelen posten die lichtelijk aan de feestdagen doen denken!!! (kerst)ballen en (ree)rug. [afbeelding]
Ach, pffff!!! Ik zal je nog eens een grapje uitleggen, kutkind.:
: r
![]()
![]()
![]()
NIET MET ZO'N AARSLIK HOUDING!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
.
Hoe kan ik je genegenheid verdienen?.
ACH! DAAR LUST JIJ WEL PAP VAN, OF NIET?!!!!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ACH! DAAR LUST JIJ WEL PAP VAN, OF NIET?!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, dan ben ik gewoon weg!quote:
Ik heb nog geen één knal gehoord vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
En flikker eens op met al dat ***vuurwerk.
Ik word er ook helemaal kriegel van.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
En flikker eens op met al dat ***vuurwerk.
Nee, als de gesprekken van IDO-niveau zijn, is het feest wou je zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:09 schreef BVO het volgende:
Het gaat hier steeds meer op ONZ lijken.
Geen cola op, vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
Papatih en Mamatih, haal die cola daar eens weg...
Dat ben ik al de hele dag aan het doen.quote:
Jij ook een hele fijna avond, Ole.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:09 schreef Ole het volgende:
Alvast een fijne avond voor jullie allemaal! Ik ga internetloos feestvieren!
Das mijn programma ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
De Lama's: 20:50-21:30
Koefnoen: 21:30-22:35
Youp: 22:30-23:40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |