http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=5099arjanrap.wmvquote:Ik ben arjan....13jaar (lijk wel iets ouders hoor)
ik heb meegedaan met idols............ben (raar maar waar) niet doorgekomen in de voorrondes en ben niet uitgezonden op tv, zeer spijtig allemaal.
daarom heb ik een clipje opgenomen......tis nog heel amateuristisch ensjow en de beat is ook van iemand anders maar dit geeft gewoon een beel van wie ik ben en wat ik kan.
tis ook een beetje grappig en luchtig gemaakt, want zoals andre van duin altijd zei " wat niet goed is moet grappig en luchtig zijn "
ik zeg hierbij ook dat ik geen wereldster ben en dat ik gewoon hou van wat ik doe en andere mensen daar gelukkig mee wilt maken.
ik ben pas 13 jaar maar ik lijk veel ouder en ben best dik ik wordt hier soms mee gepest. maar...
ik vond dat ik na me idols avontuur dat ik dit moest delen en sowieso zou iedereen aan idols meedoen ookal weer de jury echt 3 x niks.
en ik wil ook gewoon me gelijk halen dat ik WEL op de televisi had gemoetuh.
Maar hij lijkt veel ouder hè!quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op je 13e mag je niet eens meedoen aan Idols, wat een sukkeltje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |