quote:I've heard that you look good on the dancefloor
I don't know if your looking for romance or...
I don't know what ya looking for
Well I bet that you look good on the dancefloor
Dancing to electro-pop like a robot from 1984
From 1984!
Goed geprobeerd, maar ik vroeg naar phi.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pi is de 16e letter van het Griekse alfabet. In de wiskunde wordt het gebruikt om een product (je weet wel -> vermenigvuldigen) aan te geven.
Zo, uit mijn hoofd:
Pi = 3,141592654...
Ja!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, maar ik vroeg naar phi.![]()
Phi is de gulden snede!
Phi= 1.61803399
Hoi MaRySequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef MaRySe het volgende:
zou je denken
Sukkel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond het toch een kutnummer..
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!
En Beyoncé als Foxy Cleopatra in Austin Powers met een cameltoe is een gulden schede.![]()
![]()
De timing. Lekker Oud en Nieuw en mn verjaardag naar de klotequote:
Gingen jullie praten dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De timing. Lekker Oud en Nieuw en mn verjaardag naar de klote
Allemaal door die kuttreinen anders was ik er gewoon vanavond er was er niks gebeurd!
+ ,quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Svensational het volgende:
Ga je het nog uitleggen MB?
quote:
Het was als 'verrassing' bedoelt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gingen jullie praten dan?
En dat kon niet op een andere manier?
Que????quote:
Oh, dat had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
ShowChat #585: I bet we look good on the dancefloor.
T naar D.
Op die ene foto met die hondenriem zag je wel een beetje tietvorming geloof ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik geloof eigenlijk niet dat Lynndie England een vrouw is.
Whehehe.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef MissBliss het volgende:
Op die ene foto met die hondenriem zag je wel een beetje tietvorming geloof ik
Ik heb er eens een interview mee gezien.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe..
Stom mens dat het is.
Oh.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef MissBliss het volgende:
Ok, ik ben weer wat gekalmeerd. Door Lyndie England
Dat heb ik ook al acht keer gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef MissBliss het volgende:
*hatsjoe*
Ja, dat wist ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al acht keer gedaan vandaag..
Als je naar het licht kijkt komen ze sneller, wist je?![]()
Ja, kut is dat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik
Wel handig want soms blijven ze zo in je neus hangen![]()
Romantischquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb net een sneeuwballengevecht gehouden.![]()
![]()
Werken op oudejaarsdagquote:
Jaja, 'logeerpartijtje'! Slet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ik ben dus niet als enige "gedupeerd" door het weer / de treinen gisteren...![]()
Bij mij kwam er een spontaan logeerpartijtje uit voort omdat ik nergens meer heen kon![]()
quote:
Ik geef niets toequote:
Leg het dan uitquote:
quote:
Alleen het idee al Zhenarquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]Mag ik ook nog een privéleven hebben OFZO?!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen het idee al ZhenarDan moet je er niet over beginnen
.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]Mag ik ook eens een verkapte "Kijk mij een privéleven hebben"-post doen zonder dat ik het tot in de puntjes hoef uit te leggen?!
![]()
Gebruik je eigen fantasie maar!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]. Misschien morgen. Maar nu willen we alles horen
.
Dan vergeet ik wel even dat je ook op jongens valt, als je het niet erg vindtquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan vergeet ik wel even dat je ook op jongens valt, als je het niet erg vindt.
Dat moest tochquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Maar je fantaseert dus wel over
mij
?
![]()
![]()
Dat hoeft helemaal niet, ik weet genoeg.quote:
Spring je ook in de sloot als ze zeggen dat het "moet"?!quote:
Kijk Sven, zo kan het ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, ik weet genoeg.
Nou maak je me in de war, Zhenarquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Spring je ook in de sloot als ze zeggen dat het "moet"?!![]()
Ik creëer gewoon m'n eigen werkelijkheid en ga daar volledig in op.quote:
Tof!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik creëer gewoon m'n eigen werkelijkheid en ga daar volledig in op.
Ik vrees het laatste een beetjequote:Op zaterdag 31 december 2005 12:22 schreef Zhenar het volgende:
Hey Beev.Ga je nog kijken vanavond, of verkeer je dan niet in een Idolsvriendelijke omgeving?
Kun je niet gewoon je eigen werkelijkheid creëren waarin je wél kunt kijken?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:26 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet ook niet of ik het vanavond kan zien.Zal de allereerste Liveshow worden die ik mis.
Ik wou mn ouders gisteren nog overhalen me tot Rotterdam te brengen en dat ik vanaf daar verder ging naar Amsterdan\m, maar daar zijn honderden mensen gestrand en die moesten bij het Leger des Heils slapenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ik ben dus niet als enige "gedupeerd" door het weer / de treinen gisteren...![]()
Bij mij kwam er een spontaan logeerpartijtje uit voort omdat ik nergens meer heen kon![]()
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je eigen werkelijkheid creëren waarin je wél kunt kijken?![]()
Bij het Leger des Heils slapen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou mn ouders gisteren nog overhalen me tot Rotterdam te brengen en dat ik vanaf daar verder ging naar Amsterdan\m, maar daar zijn honderden mensen gestrand en die moesten bij het Leger des Heils slapen![]()
Toch blij dat ik thuisgebeleven was![]()
Ik had op internet gezien dat er nog wel een (omslachtige) route was om thuis te komen. Maar eenmaal op het station keek het NS meisje mij weewarig aan toen ik vroeg hoe ik moest rijden. Bij het aanschouwen van alle gefrustreerde vastgelopen kneuzen, waarvan sommigen al zeven uur vast stonden, heb ik dus maar rechtsomkeert gemaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou mn ouders gisteren nog overhalen me tot Rotterdam te brengen en dat ik vanaf daar verder ging naar Amsterdan\m, maar daar zijn honderden mensen gestrand en die moesten bij het Leger des Heils slapen![]()
Toch blij dat ik thuisgebeleven was![]()
Lijkt mij wel tof om een keer te doen. Of in de Jaarbeurs ofzo. Maar dan wel met een groep vrienden. Gewoon een melig feestje van makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij het Leger des Heils slapen.Dat klinkt zo zwerverig.
Gelukkig was het gisteren en niet vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had op internet gezien dat er nog wel een (omslachtige) route was om thuis te komen. Maar eenmaal op het station keek het NS meisje mij weewarig aan toen ik vroeg hoe ik moest rijden. Bij het aanschouwen van alle gefrustreerde vastgelopen kneuzen, waarvan sommigen al zeven uur vast stonden, heb ik dus maar rechtsomkeert gemaakt.![]()
Een orgie bedoel je? Slet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof om een keer te doen. Of in de Jaarbeurs ofzo. Maar dan wel met een groep vrienden. Gewoon een melig feestje van maken![]()
Is er een verschil?quote:
Dan had ik mijn O&N plannen gewoon lastminute gewijzigd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig was het gisteren en niet vandaag![]()
Ja, voor mij werd het dan een beetje erg triest... lekker thuis bij pa en maquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan had ik mijn O&N plannen gewoon lastminute gewijzigd.![]()
Ook gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, voor mij werd het dan een beetje erg triest... lekker thuis bij pa en ma![]()
quote:
Haiquote:
Ik heb Oud en Nieuw al 23 jaar thuis gevierd, dus dit jaar ga ik naar Amsterdam.. Verdere details weet ik alleen nog niet, maar het wordt vast wel leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook gezellig![]()
[edit:] Wat ga je nu doen?
Als je in De Pijp gaat stappen, kan ik je persoonlijk komen feliciteren!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Oud en Nieuw al 23 jaar thuis gevierd, dus dit jaar ga ik naar Amsterdam.. Verdere details weet ik alleen nog niet, maar het wordt vast wel leuk![]()
En dan de volgende dag weer vroeg naar huis om mnverjaardag
te vieren...
Ik weet niet eens waar dat isquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je in De Pijp gaat stappen, kan ik je persoonlijk komen feliciteren!![]()
Whehequote:
Een nogal yuppige buurt. Maar ook wel studentikoos hoor. In de buurt van 't Museumplein, bij de Albert Cuyp.quote:
Dan zoek je dat op jaquote:
Klinkt als een hoerenbuurt.quote:
Wat is er geen hoerenbuurt in A'dam?quote:
Ok, ik weet het Museumplein en ik weet de Albert Cuyp, maar die 2 combineren lukt dan weer nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een nogal yuppige buurt. Maar ook wel studentikoos hoor. In de buurt van 't Museumplein, bij de Albert Cuyp.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
Werkt dit?
Leidseplein is nog wel in de buurt, maar wij zijn niet ondernemend genoeg om daar helemaal heen te lopen/trammen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, ik weet het Museumplein en ik weet de Albert Cuyp, maar die 2 combineren lukt dan weer niet
Maar het ligt nogal uit de richting van waar ik (waarschijnlijk) heen zou gaan.. Leidseplein dus..
Dan moet ik het maar met eentelefoontje
doen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leidseplein is nog wel in de buurt, maar wij zijn niet ondernemend genoeg om daar helemaal heen te lopen/trammen.En die GTST kroeg lijkt me eng, nu ik de barman gezien heb.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Maar misschien zijn er wel Hells Angels om je te beschermen![]()
Hehe, je snapt 'm eindelijk!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
Werkt dit?
Was mijn eerste poging, lul!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hehe, je snapt 'm eindelijk!
Maar je hebt al die secret messages die ik je gisteren stuurde gemist.quote:
Ow ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je hebt al die secret messages die ik je gisteren stuurde gemist..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
whehehehehe, nu kan ik je vette secret messages sturen!!!!! yummie.gif. Smilies doen het alleen nog niet. sadley.gif. Zhenar ruk-smilie.
Ja, nu zijn ze niet secret meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik die kut stippeltjes niet zie![]()
Onze hond ook.quote:
Jawel. Jij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Luistert er hier niemand naar de top 2000?
Clouseau - Heb ik ooit gezegdquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Dat nummer dat je nú hoort.
Melodie van Closeau?
Welk nummer ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Dat nummer dat je nú hoort.
Melodie van Closeau?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Just a perfect day...
Die is mooi, ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu een mooi nummer van de Beatles![]()
* Tom_Tom- ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar luistert lekker zijn eigen muziek.![]()
Die daarna komt wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik dat nummer niet.
Van de reclamequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die daarna komt wel.
Cat Stevens.
Die foto zag ik vanmorgen ook al in het AD.quote:
Het is haar eigen kop hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ban!!!!!!!
Heiligschennis!rrrrrkjr;ljf;lkasd;jalraeraje.
. Ellen.
.
Ik luister naar de muziek uit de TTquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar luistert lekker zijn eigen muziek.![]()
Whaah doet Bep Brul mee aan idols ?quote:
Daar komt ie ook vandaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die foto zag ik vanmorgen ook al in het AD.
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Whaah doet Bep Brul mee aan idols ?![]()
(Van Loenatik)
Jaja.quote:
Dude.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Die ogen.. Mooier krijg je ze niet hoor.
.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.![]()
Dat zijn wel de minst mooie ogen die ik ooit heb gezien.
Knalblauwe ogen met donker haar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Dude.![]()
Dat zijn wel de minst mooie ogen die ik ooit heb gezien.
Hmm...ik vind de ogen op bovenstaande foto in ieder geval níet mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Knalblauwe ogen met donker haar.. Prachtig.
.
En Marescha, hoe vind je die?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
Hmm...ik vind de ogen op bovenstaande foto in ieder geval níet mooi.
Wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die ogen...
Ze 'zeggen' niks.
Wíe?quote:
Oh my god, is dat echt?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die ogen...
Ze 'zeggen' niks.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm...ik vind de ogen op bovenstaande foto in ieder geval níet mooi.
* Svensational slaps Tania18 around a bit with Jerney's smelly beaver.quote:
Alleen op die rechter is ze wel te doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ze schrijven d'r naam niet eens goedquote:
Daar ziet het er al wat beter uit.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ze is best goed geloof ik, maar die kopquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
* Svensational slaps Tania18 around a bit with Jerney's smelly beaver.
EN JA!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef Bupatih het volgende:
Afgaande op de foto's (en het filmpje)...doe me dan maar Renske
:
[afbeelding]
Je maakt alles in een keer goed, Bupa.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef Bupatih het volgende:
:
[afbeelding]
Reeeeennnnnnsssssskkkkkkeeeeeeequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef Bupatih het volgende:
:
[afbeelding]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je maakt alles in een keer goed, Bupa..
Ze lijkt wel een beetje op die Treblechick he?.
Jij vindt het ook een vervelend, irritant, ongetalenteerd, vreemd hoofdig (50 cm lang en 5 cm breedquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij vindt het ook een vervelend, irritant, ongetalenteerd, vreemd hoofdig (50 cm lang en 5 cm breed) lelijk kind?
Goed zoquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
In eerste instantie vond ik haar wel leuk, maar daar kwam snel verandering in![]()
Die eerste twee foto'squote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/i(...)2/content/renske.xml
Zij is wel leuk.![]()
quote:
1. Raffaëlaquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het redelijk met elkaar eens dit jaar![]()
Kijk dan naar de filmpjes, ongelovige Thomas.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is de fotograaf zijn schuld dat ze een rotkop heeft![]()
Ik kan nog geen top 5 maken, daarvoor heb ik ze te weinig gehoord. Ik vind in ieder geval Floortje, Raffaela en Angelique erg goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:23 schreef BVO het volgende:
[..]
1. Raffaëla
2. Ellen
3. Floortje (kan op zich ook op 2)
4. Aäron
5. Marescha
That's it.
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:24 schreef Tania18 het volgende:
Die visagist mogen ze ook wel ontslaan
Angelique is ook goed jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik kan nog geen top 5 maken, daarvoor heb ik ze te weinig gehoord. Ik vind in ieder geval Floortje, Raffaela en Angelique erg goed
Allemaal één pot nat.quote:
Mooi is anders.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef Bupatih het volgende:
En 'rotkop' vind ik ook wel weer overdreven.Ze is toch niet lelijk, ofzo?
Zegt diegene met Oprah Winfrey in zijn avatar.quote:
Het is gewoon de Alice van dit jaar. Hopen dat zij er alleen wel meteen uitvliegtquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat.Maar het ligt gewoon niet aan haar. Punt.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zegt diegene met Oprah Winfrey in zijn avatar.
Who the fuck is Alice?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is gewoon de Alice van dit jaar. Hopen dat zij er alleen wel meteen uitvliegt![]()
Nou nou nou.... hee hee heequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
En voor mijn part vliegen ze er allemaal uit.Het zal me aan mijn reet roesten.
Ik niet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat Renske nog wel gaat verrassen vanavond.![]()
En als ze het vanavond weer slecht doet, zal ik mijn fout openlijk bekennen.
Good for you!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik niet!
Want ik ben toch geen fan van Renske's optredens / zang.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:43 schreef Tania18 het volgende:
Gaan jullie nog vuurwerk afsteken vanavond?
Same here.quote:
't Is zonde van m'n geldquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whaaa! Er zit zelfs vuurwerk achter?
Ja, zo'n schijterd ben ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:45 schreef Tania18 het volgende:
Dat moet ik zeggen, ik kom nooit verder dan de deuropening zodat ik elk moment weer naar binnen kan rennen als er een vuurpijl de verkeerde kant opschiet
Kijk eens boven je...quote:
Hey leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk eens boven je...Bovenaan, bij dat Fok!-logo.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eindelijk, een lotgenootquote:
Ik had het wel gezienquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is lelijk he.quote:
Oh, ik dacht dat je het niet snapte, vanwege je "quote:
Huh, raar, hij is bij mij pas zonet veranderd.quote:
Dat is niet om te "quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eindelijk, een lotgenoot![]()
De laatste dagen voor Oud en Nieuw doe ik ook alles met de bus of auto, omdat die kutjochies hier het leuk vinden om rotjes te gooien naar mensen die voorbij fietsen/lopen![]()
quote:
En van die grondbloemen danquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eindelijk, een lotgenoot![]()
De laatste dagen voor Oud en Nieuw doe ik ook alles met de bus of auto, omdat die kutjochies hier het leuk vinden om rotjes te gooien naar mensen die voorbij fietsen/lopen![]()
Die doen niks gevaarlijks.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En van die grondbloemen dandie zijn afschuwelijk, want die gaan altijd naar je voeten toe
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is niet om te ""-en!
Zulke jongeren groeien op voor galg en rad! Welk een ondeugd!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik hield als jochie ook vuurpijlgevechten met vriendjes. En met
mij
is alles goed gekomen!
Maar wat is er ook alweer van ons maatje Mohammed B. geworden...?
Nee. Want je bent ook positief overquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]Alsof ik alleen positief ben over dingen die ik zélf maak.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]Alsof ik alleen positief ben over dingen die ik zélf maak.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee. Want je bent ook positief overRenske
en die heb jij niet zelf gemaakt.
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die doen niks gevaarlijks.Beetje rondtollen en licht geven.
Ik had al toegegeven dat ik een mietje ben jaquote:
Ik zag, net als Zhenar, dat oude logo nogquote:
Ik zag je wel aanmelden maar nu ben je weer offline.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag, net als Zhenar, dat oude logo nog!
Oh.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ahd al toegegeven dat ik een mietje ben ja![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die doen niks gevaarlijks.Beetje rondtollen en licht geven.
Niet echt, hihi.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag je wel aanmelden maar nu ben je weer offline.
Flikker op man, jij bent zo vaak negatiefquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:01 schreef Bupatih het volgende:
En ach...Beter zo positief zijn als ik
, dan al die notoire azijnzeikers.
Een grondbloem is heel wat anders, hoor.quote:
Niet écht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker op man, jij bent zo vaak negatief![]()
!
Een grondbloem is de Dood op kleine wieltjes!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een grondbloem is heel wat anders, hoor.?
Dat is zo'n duf dingetje dat ronddraait en wat kleurtjes verspreidt.
Volgens mij hebben die donderstralen wat anders in je boom geflikkerd.
Ik geloof het niet. Wel eens aan gedacht dat er ook vuur bij die kleurtjes komt kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een grondbloem is heel wat anders, hoor.?
Dat is zo'n duf dingetje dat ronddraait en wat kleurtjes verspreidt.
Volgens mij hebben die donderstralen wat anders in je boom geflikkerd.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet echt, hihi.
Maar het werkt dus.De Zhenar-manoeuvre.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Wel eens aan gedacht dat er ook vuur bij die kleurtjes komt kijken?
quote:
Ik gaquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Offline weergeven of heb je me geblockt?
Flikker toch eens op met dat non-argument. Dat is toch bij iedereen zo, dat ie op FOK! anders is dan normaal? Ik bedoel, Idols vind ik eigenlijk geen flikker aan.quote:
En ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met dat non-argument. Dat is toch bij iedereen zo, dat ie op FOK! anders is dan normaal? Ik bedoel, Idols vind ik eigenlijk geen flikker aan.
Ja, maar offline weergeven is onhandig want dan kan je ook niet praten met mensen die het wél mogen weten... Ik block gewoon de mensen die niet tegen me mogen pratenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik gajou
toch niet blocken en het dan meteen op Fok! vertellen
![]()
Offline weergeven natuurlijk. Omdat "bepaalde personen" niet weten dat ik al thuis ben en dat ook niet hoeven te weten.![]()
Ow ja... Ik merk het nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar offline weergeven is onhandig want dan kan je ook niet praten met mensen die het wél mogen weten... Ik block gewoon de mensen die niet tegen me mogen praten
Goede manoeuvre toch hoorquote:
quote:
Wat is pot pourri?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar luister Love pot-pourri van Moulin Rouge
Oehquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar luister Love pot-pourri van Moulin Rouge
Een samensmelting van verschillende geuren (of in dit geval: muziek)quote:
Of niet, want ik heb hem nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh! Die kan ik ook wel even luisteren
Huh?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met dat non-argument. Dat is toch bij iedereen zo, dat ie op FOK! anders is dan normaal? Ik bedoel, Idols vind ik eigenlijk geen flikker aan.
Leuke mevrouw.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Bridget Moynahan
Beste wensen allemaal.
Die heb ik je echt al een jaar geleden ofzo gegeven, biatch.quote:
Lachen, dat had ik gister ook (paddo's op!).quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een samensmelting van verschillende geuren (of in dit geval: muziek)
Jij paddo slet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Lachen, dat had ik gister ook (paddo's op!).
Is het dan: Ewan McGregor and Nicole Kidman- Elephant Love Medley.mp3?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heb ik je echt al een jaar geleden ofzo gegeven, biatch.![]()
![]()
Ja, duh.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het dan: Ewan McGregor and Nicole Kidman- Elephant Love Medley.mp3?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ewan McGregor and Nicole Kidman- Elephant Love Medley.mp3
Oh sorry dat ik het niet gelijk zagquote:Love pot-pourri van Moulin Rouge
Zullen we doen wie het eerst op Fok! post in 2006?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:27 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we doen wie het eerst jarig is in 2006?![]()
Er staat toch "love" in beide titels!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Oh sorry dat ik het niet gelijk zag![]()
Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:27 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we doen wie het eerst jarig is in 2006?![]()
Oh ja?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik! Ik!
Die hele film gaat over liefdequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er staat toch "love" in beide titels!![]()
Je wil het doen hè. Jij slet. Je wil het eerst op Fok! posten in 2006. Zeg dat je het wilt, jij vuile Fok!discipel. Zeg, zeg, zeg dat je het wilt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen we doen wie het eerst op Fok! post in 2006?
[/sneu]
Half 11 's ochtends... Ga jij maar eens iemand zoeken die vroeger jarig is danquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die hele film gaat over liefde
Je geilt erop he?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je wil het doen hè. Jij slet. Je wil het eerst op Fok! posten in 2006. Zeg dat je het wilt, jij vuile Fok!discipel. Zeg, zeg, zeg dat je het wilt!
[/Dada] ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je wil het doen hè. Jij slet. Je wil het eerst op Fok! posten in 2006. Zeg dat je het wilt, jij vuile Fok!discipel. Zeg, zeg, zeg dat je het wilt!
Ja halloquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Half 11 's ochtends... Ga jij maar eens iemand zoeken die vroeger jarig is dan![]()
Een vriend van me.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Half 11 's ochtends... Ga jij maar eens iemand zoeken die vroeger jarig is dan![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[/Dada] ?
Volgens mij was Orginial (verrassend, hè?) vorig jaar de 'gelukkige'.
OVER GEILE SLETTEN EN HOEREN!!quote:
Scherp, doch flauw.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja halloNíemand is vroeger jarig dan die zonnebril smiley.
![]()
Daar gaat élke film over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OVER GEILE SLETTEN EN HOEREN!!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja halloNíemand is vroeger jarig dan die zonnebril smiley.
![]()
Al kan ik me herinneren dat Duivel er ook vroeg bij was.quote:
Mijn trademark.quote:
Ik geloof er niks van en hij zit niet op Fok! en daar gaat het om dus je moet je mond houden meneertjequote:Op zaterdag 31 december 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een vriend van me.
Denk ik.
Al weet ik niet hoe laat hij is geboren.
Alvast gefeli hè! Zonnebrilliewilliesmillie van me!quote:
Bahna'squote:
En tóch is het zo.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van en hij zit niet op Fok! en daar gaat het om dus je moet je mond houden meneertje
Om 0.00 pasquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alvast gefeli hè! Zonnebrilliewilliesmillie van me!![]()
IK ZEG TOCH OOK ALVAST!!11!!!!1!!quote:
Ik dacht thelegendkillerquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[/Dada] ?
Volgens mij was Orginial (verrassend, hè?) vorig jaar de 'gelukkige'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |