quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Wel eens aan gedacht dat er ook vuur bij die kleurtjes komt kijken?
quote:
Ik gaquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Offline weergeven of heb je me geblockt?
Flikker toch eens op met dat non-argument. Dat is toch bij iedereen zo, dat ie op FOK! anders is dan normaal? Ik bedoel, Idols vind ik eigenlijk geen flikker aan.quote:
En ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met dat non-argument. Dat is toch bij iedereen zo, dat ie op FOK! anders is dan normaal? Ik bedoel, Idols vind ik eigenlijk geen flikker aan.
Ja, maar offline weergeven is onhandig want dan kan je ook niet praten met mensen die het wél mogen weten... Ik block gewoon de mensen die niet tegen me mogen pratenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik gajou
toch niet blocken en het dan meteen op Fok! vertellen
![]()
Offline weergeven natuurlijk. Omdat "bepaalde personen" niet weten dat ik al thuis ben en dat ook niet hoeven te weten.![]()
Ow ja... Ik merk het nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar offline weergeven is onhandig want dan kan je ook niet praten met mensen die het wél mogen weten... Ik block gewoon de mensen die niet tegen me mogen praten
Goede manoeuvre toch hoorquote:
quote:
Wat is pot pourri?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar luister Love pot-pourri van Moulin Rouge
Oehquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar luister Love pot-pourri van Moulin Rouge
Een samensmelting van verschillende geuren (of in dit geval: muziek)quote:
Of niet, want ik heb hem nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oeh! Die kan ik ook wel even luisteren
Huh?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met dat non-argument. Dat is toch bij iedereen zo, dat ie op FOK! anders is dan normaal? Ik bedoel, Idols vind ik eigenlijk geen flikker aan.
Leuke mevrouw.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:19 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Bridget Moynahan
Beste wensen allemaal.
Die heb ik je echt al een jaar geleden ofzo gegeven, biatch.quote:
Lachen, dat had ik gister ook (paddo's op!).quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een samensmelting van verschillende geuren (of in dit geval: muziek)
Jij paddo slet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Lachen, dat had ik gister ook (paddo's op!).
Is het dan: Ewan McGregor and Nicole Kidman- Elephant Love Medley.mp3?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heb ik je echt al een jaar geleden ofzo gegeven, biatch.![]()
![]()
Ja, duh.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het dan: Ewan McGregor and Nicole Kidman- Elephant Love Medley.mp3?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ewan McGregor and Nicole Kidman- Elephant Love Medley.mp3
Oh sorry dat ik het niet gelijk zagquote:Love pot-pourri van Moulin Rouge
Zullen we doen wie het eerst op Fok! post in 2006?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:27 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we doen wie het eerst jarig is in 2006?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |