quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]Mag ik ook eens een verkapte "Kijk mij een privéleven hebben"-post doen zonder dat ik het tot in de puntjes hoef uit te leggen?!
![]()
Gebruik je eigen fantasie maar!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]. Misschien morgen. Maar nu willen we alles horen
.
Dan vergeet ik wel even dat je ook op jongens valt, als je het niet erg vindtquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan vergeet ik wel even dat je ook op jongens valt, als je het niet erg vindt.
Dat moest tochquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Maar je fantaseert dus wel over
mij
?
![]()
![]()
Dat hoeft helemaal niet, ik weet genoeg.quote:
Spring je ook in de sloot als ze zeggen dat het "moet"?!quote:
Kijk Sven, zo kan het ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, ik weet genoeg.
Nou maak je me in de war, Zhenarquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Spring je ook in de sloot als ze zeggen dat het "moet"?!![]()
Ik creëer gewoon m'n eigen werkelijkheid en ga daar volledig in op.quote:
Tof!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik creëer gewoon m'n eigen werkelijkheid en ga daar volledig in op.
Ik vrees het laatste een beetjequote:Op zaterdag 31 december 2005 12:22 schreef Zhenar het volgende:
Hey Beev.Ga je nog kijken vanavond, of verkeer je dan niet in een Idolsvriendelijke omgeving?
Kun je niet gewoon je eigen werkelijkheid creëren waarin je wél kunt kijken?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:26 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet ook niet of ik het vanavond kan zien.Zal de allereerste Liveshow worden die ik mis.
Ik wou mn ouders gisteren nog overhalen me tot Rotterdam te brengen en dat ik vanaf daar verder ging naar Amsterdan\m, maar daar zijn honderden mensen gestrand en die moesten bij het Leger des Heils slapenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ik ben dus niet als enige "gedupeerd" door het weer / de treinen gisteren...![]()
Bij mij kwam er een spontaan logeerpartijtje uit voort omdat ik nergens meer heen kon![]()
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je eigen werkelijkheid creëren waarin je wél kunt kijken?![]()
Bij het Leger des Heils slapen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou mn ouders gisteren nog overhalen me tot Rotterdam te brengen en dat ik vanaf daar verder ging naar Amsterdan\m, maar daar zijn honderden mensen gestrand en die moesten bij het Leger des Heils slapen![]()
Toch blij dat ik thuisgebeleven was![]()
Ik had op internet gezien dat er nog wel een (omslachtige) route was om thuis te komen. Maar eenmaal op het station keek het NS meisje mij weewarig aan toen ik vroeg hoe ik moest rijden. Bij het aanschouwen van alle gefrustreerde vastgelopen kneuzen, waarvan sommigen al zeven uur vast stonden, heb ik dus maar rechtsomkeert gemaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou mn ouders gisteren nog overhalen me tot Rotterdam te brengen en dat ik vanaf daar verder ging naar Amsterdan\m, maar daar zijn honderden mensen gestrand en die moesten bij het Leger des Heils slapen![]()
Toch blij dat ik thuisgebeleven was![]()
Lijkt mij wel tof om een keer te doen. Of in de Jaarbeurs ofzo. Maar dan wel met een groep vrienden. Gewoon een melig feestje van makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij het Leger des Heils slapen.Dat klinkt zo zwerverig.
Gelukkig was het gisteren en niet vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had op internet gezien dat er nog wel een (omslachtige) route was om thuis te komen. Maar eenmaal op het station keek het NS meisje mij weewarig aan toen ik vroeg hoe ik moest rijden. Bij het aanschouwen van alle gefrustreerde vastgelopen kneuzen, waarvan sommigen al zeven uur vast stonden, heb ik dus maar rechtsomkeert gemaakt.![]()
Een orgie bedoel je? Slet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij wel tof om een keer te doen. Of in de Jaarbeurs ofzo. Maar dan wel met een groep vrienden. Gewoon een melig feestje van maken![]()
Is er een verschil?quote:
Dan had ik mijn O&N plannen gewoon lastminute gewijzigd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig was het gisteren en niet vandaag![]()
Ja, voor mij werd het dan een beetje erg triest... lekker thuis bij pa en maquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan had ik mijn O&N plannen gewoon lastminute gewijzigd.![]()
Ook gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, voor mij werd het dan een beetje erg triest... lekker thuis bij pa en ma![]()
quote:
Haiquote:
Ik heb Oud en Nieuw al 23 jaar thuis gevierd, dus dit jaar ga ik naar Amsterdam.. Verdere details weet ik alleen nog niet, maar het wordt vast wel leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook gezellig![]()
[edit:] Wat ga je nu doen?
Als je in De Pijp gaat stappen, kan ik je persoonlijk komen feliciteren!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Oud en Nieuw al 23 jaar thuis gevierd, dus dit jaar ga ik naar Amsterdam.. Verdere details weet ik alleen nog niet, maar het wordt vast wel leuk![]()
En dan de volgende dag weer vroeg naar huis om mnverjaardag
te vieren...
Ik weet niet eens waar dat isquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je in De Pijp gaat stappen, kan ik je persoonlijk komen feliciteren!![]()
Whehequote:
Een nogal yuppige buurt. Maar ook wel studentikoos hoor. In de buurt van 't Museumplein, bij de Albert Cuyp.quote:
Dan zoek je dat op jaquote:
Klinkt als een hoerenbuurt.quote:
Wat is er geen hoerenbuurt in A'dam?quote:
Ok, ik weet het Museumplein en ik weet de Albert Cuyp, maar die 2 combineren lukt dan weer nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een nogal yuppige buurt. Maar ook wel studentikoos hoor. In de buurt van 't Museumplein, bij de Albert Cuyp.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
Werkt dit?
Leidseplein is nog wel in de buurt, maar wij zijn niet ondernemend genoeg om daar helemaal heen te lopen/trammen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, ik weet het Museumplein en ik weet de Albert Cuyp, maar die 2 combineren lukt dan weer niet
Maar het ligt nogal uit de richting van waar ik (waarschijnlijk) heen zou gaan.. Leidseplein dus..
Dan moet ik het maar met eentelefoontje
doen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leidseplein is nog wel in de buurt, maar wij zijn niet ondernemend genoeg om daar helemaal heen te lopen/trammen.En die GTST kroeg lijkt me eng, nu ik de barman gezien heb.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Maar misschien zijn er wel Hells Angels om je te beschermen![]()
Hehe, je snapt 'm eindelijk!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
Werkt dit?
Was mijn eerste poging, lul!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hehe, je snapt 'm eindelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |