Dan had ik mijn O&N plannen gewoon lastminute gewijzigd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig was het gisteren en niet vandaag![]()
Ja, voor mij werd het dan een beetje erg triest... lekker thuis bij pa en maquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan had ik mijn O&N plannen gewoon lastminute gewijzigd.![]()
Ook gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, voor mij werd het dan een beetje erg triest... lekker thuis bij pa en ma![]()
quote:
Haiquote:
Ik heb Oud en Nieuw al 23 jaar thuis gevierd, dus dit jaar ga ik naar Amsterdam.. Verdere details weet ik alleen nog niet, maar het wordt vast wel leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook gezellig![]()
[edit:] Wat ga je nu doen?
Als je in De Pijp gaat stappen, kan ik je persoonlijk komen feliciteren!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb Oud en Nieuw al 23 jaar thuis gevierd, dus dit jaar ga ik naar Amsterdam.. Verdere details weet ik alleen nog niet, maar het wordt vast wel leuk![]()
En dan de volgende dag weer vroeg naar huis om mnverjaardag
te vieren...
Ik weet niet eens waar dat isquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je in De Pijp gaat stappen, kan ik je persoonlijk komen feliciteren!![]()
Whehequote:
Een nogal yuppige buurt. Maar ook wel studentikoos hoor. In de buurt van 't Museumplein, bij de Albert Cuyp.quote:
Dan zoek je dat op jaquote:
Klinkt als een hoerenbuurt.quote:
Wat is er geen hoerenbuurt in A'dam?quote:
Ok, ik weet het Museumplein en ik weet de Albert Cuyp, maar die 2 combineren lukt dan weer nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een nogal yuppige buurt. Maar ook wel studentikoos hoor. In de buurt van 't Museumplein, bij de Albert Cuyp.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
Werkt dit?
Leidseplein is nog wel in de buurt, maar wij zijn niet ondernemend genoeg om daar helemaal heen te lopen/trammen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, ik weet het Museumplein en ik weet de Albert Cuyp, maar die 2 combineren lukt dan weer niet
Maar het ligt nogal uit de richting van waar ik (waarschijnlijk) heen zou gaan.. Leidseplein dus..
Dan moet ik het maar met eentelefoontje
doen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leidseplein is nog wel in de buurt, maar wij zijn niet ondernemend genoeg om daar helemaal heen te lopen/trammen.En die GTST kroeg lijkt me eng, nu ik de barman gezien heb.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Maar misschien zijn er wel Hells Angels om je te beschermen![]()
Hehe, je snapt 'm eindelijk!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
Werkt dit?
Was mijn eerste poging, lul!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hehe, je snapt 'm eindelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |