Op die ene foto met die hondenriem zag je wel een beetje tietvorming geloof ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik geloof eigenlijk niet dat Lynndie England een vrouw is.
Whehehe.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef MissBliss het volgende:
Op die ene foto met die hondenriem zag je wel een beetje tietvorming geloof ik
Ik heb er eens een interview mee gezien.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe..
Stom mens dat het is.
Oh.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef MissBliss het volgende:
Ok, ik ben weer wat gekalmeerd. Door Lyndie England
Dat heb ik ook al acht keer gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef MissBliss het volgende:
*hatsjoe*
Ja, dat wist ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al acht keer gedaan vandaag..
Als je naar het licht kijkt komen ze sneller, wist je?![]()
Ja, kut is dat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik
Wel handig want soms blijven ze zo in je neus hangen![]()
Romantischquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb net een sneeuwballengevecht gehouden.![]()
![]()
Werken op oudejaarsdagquote:
Jaja, 'logeerpartijtje'! Slet!quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ik ben dus niet als enige "gedupeerd" door het weer / de treinen gisteren...![]()
Bij mij kwam er een spontaan logeerpartijtje uit voort omdat ik nergens meer heen kon![]()
quote:
Ik geef niets toequote:
Leg het dan uitquote:
quote:
Alleen het idee al Zhenarquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]Mag ik ook nog een privéleven hebben OFZO?!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen het idee al ZhenarDan moet je er niet over beginnen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |