Ok, ik weet het Museumplein en ik weet de Albert Cuyp, maar die 2 combineren lukt dan weer nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een nogal yuppige buurt. Maar ook wel studentikoos hoor. In de buurt van 't Museumplein, bij de Albert Cuyp.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
Werkt dit?
Leidseplein is nog wel in de buurt, maar wij zijn niet ondernemend genoeg om daar helemaal heen te lopen/trammen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, ik weet het Museumplein en ik weet de Albert Cuyp, maar die 2 combineren lukt dan weer niet
Maar het ligt nogal uit de richting van waar ik (waarschijnlijk) heen zou gaan.. Leidseplein dus..
Dan moet ik het maar met eentelefoontje
doen.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leidseplein is nog wel in de buurt, maar wij zijn niet ondernemend genoeg om daar helemaal heen te lopen/trammen.En die GTST kroeg lijkt me eng, nu ik de barman gezien heb.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Maar misschien zijn er wel Hells Angels om je te beschermen![]()
Hehe, je snapt 'm eindelijk!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
Werkt dit?
Was mijn eerste poging, lul!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hehe, je snapt 'm eindelijk!
Maar je hebt al die secret messages die ik je gisteren stuurde gemist.quote:
Ow ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je hebt al die secret messages die ik je gisteren stuurde gemist..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
whehehehehe, nu kan ik je vette secret messages sturen!!!!! yummie.gif. Smilies doen het alleen nog niet. sadley.gif. Zhenar ruk-smilie.
Ja, nu zijn ze niet secret meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik die kut stippeltjes niet zie![]()
Onze hond ook.quote:
Jawel. Jij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Luistert er hier niemand naar de top 2000?
Clouseau - Heb ik ooit gezegdquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Dat nummer dat je nú hoort.
Melodie van Closeau?
Welk nummer ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Dat nummer dat je nú hoort.
Melodie van Closeau?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Just a perfect day...
Die is mooi, ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu een mooi nummer van de Beatles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |