Schreer je weg man!quote:
Boek? Welk boek? Oh! En welke parfum?quote:Parfum, chocola, een trui, een staatslot (we proberen het gewoon weer) een trui, een boek
.
2 Baantjerboekenquote:Op zondag 25 december 2005 13:43 schreef Airelle het volgende:
Boek? Welk boek? Oh! En welke parfum?.
Baantjerquote:Op zondag 25 december 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
2 Baantjerboeken. Ik blijf het leuk vinden
. Maar ik ben de enige hier toch?!
.
Jean Paul Chartier
.
quote:
40 euro vind ik niet goedkoop hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef Dizer het volgende:
[..]Die is wel heeel goedkoop.. zeker uit Turkije?
Het is Jean-Paul Gaultier
Maakt dat wat uit?quote:
Ja maar dan gebruik je de verkeerde tijdquote:Op zondag 25 december 2005 13:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?Als ik zeg dat ik geen vis eet vraag je me toch ook niet waar ik geen vis eet?
Ik zeg toch dat ik geen Frans spreek?quote:Op zondag 25 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
Het is trouwens: 'Je ne parle pas le français'.
PROBEER HET DAN OOK NIET!quote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik geen Frans spreek?
quote:
Ik maak weer eens een keer een grapquote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef Airelle het volgende:
JPG Goedkoop??????
Wil je met me trouwen? Ik word ook door niemand hier begrepenquote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik maak weer eens een keer een grap
Als het echt zo geschreven was, dan was het een neppe en kwam ie uit Turkije.. was gewoon een grap
Ah, nu snap ik hemquote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik maak weer eens een keer een grap
Als het echt zo geschreven was, dan was het een neppe en kwam ie uit Turkije.. was gewoon een grap
Ahh pff!quote:Op zondag 25 december 2005 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik hem.
Ik heb die fout met die naam al heel vaak gemaakt.
Frans
he.
.
Nou.quote:
Jij bent al getrouwd met timbobquote:Op zondag 25 december 2005 13:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen? Ik word ook door niemand hier begrepen.
Dat wordt door buitenlanders anders wel gewaardeerd, als je hun taal probeert te spreken. Maar ja, voor jou moet het natuurlijk allemaal perfect zijn.quote:
Tuurlijk, alles moet perfectquote:Op zondag 25 december 2005 13:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat wordt door buitenlanders anders wel gewaardeerd, als je hun taal probeert te spreken. Maar ja, voor jou moet het natuurlijk allemaal perfect zijn.![]()
Tolérance, Airelle. Tolérance.
quote:
Welke film???quote:Op zondag 25 december 2005 13:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga gezellig naar de bioscoop, wiehoe.
Tschüss!
Al die kerstdrukte in de stadquote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben blij als Kerst weer voorbij is..
Nee, ik op zich ook niet zo. Dat cliche samenzijn enzoquote:Op zondag 25 december 2005 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alleen maar suffe kerstfilms op TV enzo..
Ik heb er helemaal niks mee.
Ja, die ga ik wel kijken.quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef PeRi het volgende:
Alleen A muppets christmascarol is leuk. Op Talpa notabe.
Ik ga vanavond The night before christmas kijkenquote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die ga ik wel kijken..
En vanavond staat Sideways op het programma. Of. Magnolia.
.
Met Tom Hanks?quote:Op zondag 25 december 2005 14:29 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gisteravond The Polar Express gezien. Dat vond ik nou ook écht een leuke kerstfilm.
Hmm, dat heb ik dan weer net gemist.quote:Op zondag 25 december 2005 14:28 schreef Airelle het volgende:
Tom? The Foo Fighters waren zonet op Mtv.
Ow hahaquote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Yep. Al was het wel heel raar zijn stem te horen uit een animatiepoppetje.
Oh, ik wist niet eens dat hij die hadquote:Op zondag 25 december 2005 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik dan weer net gemist.
Ik luister nu naar een Frans nummer van Robbie Williams..
Die film heb ik 2 weken geleden gekeken. Hoewel zo cliche als de pest vond ik het toch wel een leuke film idd.quote:Op zondag 25 december 2005 14:29 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gisteravond The Polar Express gezien. Dat vond ik nou ook écht een leuke kerstfilm.
Ja, er is een Franse versie van Love Supreme.quote:Op zondag 25 december 2005 14:32 schreef Airelle het volgende:
Oh, ik wist niet eens dat hij die had.
Ja klopt. Ze zagen er heel erg vlak uit had ik het idee. Maar het stoorde opzich niet echt. En de moraal, echt om te huilenquote:Op zondag 25 december 2005 14:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die film heb ik 2 weken geleden gekeken. Hoewel zo cliche als de pest vond ik het toch wel een leuke film idd.
De karakters zagen er wel raar uit moet ik zeggen, ze hadden beter kunnen kiezen voor de "normale" CGI. Er was een gekozen voor een nieuwe techniek waarbij gefilmde beelden werden gedigitaliseerd naar animatie.
Downloadbaar?quote:Op zondag 25 december 2005 14:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, er is een Franse versie van Love Supreme.
Nou ja, ik heb 'm gedownload ja.quote:Op zondag 25 december 2005 14:37 schreef Airelle het volgende:
Downloadbaar?. Of kun je het sturen?
.
Dag Perie!quote:Op zondag 25 december 2005 14:39 schreef PeRi het volgende:
Film kijken gaat om de dag door te komen.
Fijne dag(en) nog allemaal!
Dankje wel!!! Hij is al binnenquote:Op zondag 25 december 2005 14:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb 'm gedownload ja..
Maar anders geef maar een gil..
Dat kan heulemaal niet want jij hebt al het lekkerste kontje!quote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef PeRi het volgende:
Dag lieve moppepopje met het lekkerste kontje van SHO.
Nietus! Jijquote:Op zondag 25 december 2005 14:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat kan heulemaal niet want jij hebt al het lekkerste kontje!
Whaha, wat een drama's allemaal.quote:Op zondag 25 december 2005 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ik kom maar niet in de kerstsfeer.
Gisteren Kerstbal in De Effenaar en daar had ik het al om twee uur gezien.
Zo dadelijk naar mijn moeder, gourmetten.
Gelukkig hoeft dat niet opgeprikt en kent mijn moeder me langer dan vandaagdus hoef ik ook niet gemaakt vrolijk te doen.
Nou, drama's, drama's...quote:
Zo was het ook bedoeldquote:Op zondag 25 december 2005 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, drama's, drama's...
Je kúnt het natuurlijk ook overdrijven.
Miniclip-spellenquote:
Je moet zorgen dat je ski's in dezelfde lijn staan als de bodem, zeg maar. Maar het maakt dan niet uit of je met je hoofd naar voren of naar achter landt.quote:
Niet?quote:Op zondag 25 december 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je ski's in dezelfde lijn staan als de bodem, zeg maar. Maar het maakt dan niet uit of je met je hoofd naar voren of naar achter landt.
Ik 177quote:Op zondag 25 december 2005 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, ik kreeg net 180 punten voor een sprong!!
quote:
Oi.quote:Op zondag 25 december 2005 13:52 schreef Airelle het volgende:
Waar blijven mijn mede-fracologen zus en peer?
Dizzlequote:
Ik vind Kerst juist tofquote:Op zondag 25 december 2005 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alleen maar suffe kerstfilms op TV enzo..
Ik heb er helemaal niks mee.
Vind je mijn avatar opeens wel leuk?quote:Op zondag 25 december 2005 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizzle! Toffe ava ook
[afbeelding]
![]()
Zo jong en nu al last van geheugenverliesquote:Op zondag 25 december 2005 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
Whahahaha mijn zussen waren gister in de Now & Wow uitgeweest. Ze hadden daar een exacte (blanke) kopie van mij gezienOudste zus zei dat de gelijkenis bijna eng was om te zien. Hij had dezelfde kledingstijl, baardje en zijn manier van doen was hetzelfde.
Had ik wel graag bij willen zijn
En zo is het maar net. Morgen gaan wij ook gourmettenquote:Op zondag 25 december 2005 15:31 schreef Svensational het volgende:
Gourmetten doe je met tweede kerstdag en niet al om drie uur. Op eerste kerstdag eet je iets chiques
.
En dat meisje moet een allochtoon voorstellenquote:
Cool, misschien is het een soulmate. Tis eng om iemand te zien die op je lijktquote:Op zondag 25 december 2005 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
Whahahaha mijn zussen waren gister in de Now & Wow uitgeweest. Ze hadden daar een exacte (blanke) kopie van mij gezienOudste zus zei dat de gelijkenis bijna eng was om te zien. Hij had dezelfde kledingstijl, baardje en zijn manier van doen was hetzelfde.
Had ik wel graag bij willen zijn
Die had ik eergisteren toch al gestuurd?quote:Op zondag 25 december 2005 17:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi allemaal, fijne kerst. Ik ga zo lekker naar de kroeg
Bupa, bedankt voor je kaart
Dus dan mag ze je daar vandaag niet voor bedankenquote:Op zondag 25 december 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die had ik eergisteren toch al gestuurd?![]()
Ik heb niks herontdekt, alleen maar oude muziek ontdekt.quote:Op zondag 25 december 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
Welke oude nummers heb je herondekt in 2005?
Yoyo.quote:Op zondag 25 december 2005 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen zit zich te vervelen op kerstmis?![]()
Deze post kan je verschillend interpreterenquote:Op zondag 25 december 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yoyo.
Ik wacht tot m'n ouders eindelijk weg zijn en dan douw ik er een DVD'tje in.
quote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef PeRi het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doen? Ik zit morgen tot aan mn nek in de familie.
Als het even kanquote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:. Audrey Tautou.
.
Zullen we een trio met d'r doen, Peer?
Zo'n dagje heb ik vandaag gehadquote:Op zondag 25 december 2005 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]Uitslapen. Filmpje kijken. Fok!ken. Eten. Verder niks.
Familie heb ik vandaag gehad..
Niet dat zijn familie niet leuk is ofzo, en niet dat het niet nu ook niet mijn familie is, maar het is zo'n gedoequote:Op zondag 25 december 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zo'n dagje heb ik vandaag gehad. Het ergste is dat het niet eens mijn familie is morgen, dat is helemaal verplicht vrolijk doen de hele dag
.
Dat hoor je mij toch nergens zeggen?quote:Op zondag 25 december 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus dan mag ze je daar vandaag niet voor bedanken
Ja het is echt erg! Zij en ik zijn de zwarte schapen van onze familiequote:Op zondag 25 december 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
En dat meisje moet een allochtoon voorstellen?
Leuke...euh...hoed!quote:Op zondag 25 december 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Merry Christmas, Buupje!"
Interessant weetje van de wetenschapsquiz vorige edities:quote:Op zondag 25 december 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja het is echt erg! Zij en ik zijn de zwarte schapen van onze familie
quote:7) Alle blanke baby’s hebben bij hun geboorte blauwe ogen. Hoe komt dat?
c) Omdat ze nog niet genoeg kleurstof in hun ogen hebben
C, omdat ze nog niet genoeg kleurstof in hun ogen hebben. Voor blauwe ogen heb je minder kleurstof nodig dan voor bruine ogen. Pasgeboren baby’s hebben maar heel weinig kleurstofcellen, daarom zijn hun ogen blauw. Hoe ouder je wordt, hoe meer kleurstofcellen. Bovendien ontstaat er per cel steeds meer kleurstof. Hoeveel cellen je uiteindelijk krijgt, en hoeveel kleurstof er per cel aanwezig is, hangt af van je ouders. De hoeveelheid kleurstof en dus de kleur van hun ogen bepaalt de oogkleur van hun kind. Als je ouders allebei blauwe ogen hebben, worden die van jou nooit bruin. Ogen van baby’s van bruinogige ouders worden als ze ongeveer negen maanden oud zijn langzaam bruin.
quote:Op zondag 25 december 2005 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant weetje van de wetenschapsquiz vorige edities:
[..]
Wat doe jij dan achter de pc?quote:Op zondag 25 december 2005 15:04 schreef niksan het volgende:
Jongens
Gaan jullie eens in de houding zitten bij jullie ouders
Spelletjes spelen op 1e Kerstdagfoei!!!
![]()
![]()
* pberends is playing Jordan Knight - Give It To Youquote:
Schiet die kerstman naast de boom eens voor z'n smoel.quote:
Waarom? Het is geen sinterklaasquote:Op zondag 25 december 2005 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Schiet die kerstman naast de boom eens voor z'n smoel.
Maar je reageert er wel verbaasd op.quote:Op zondag 25 december 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch nergens zeggen?
Z'n nichtje van vijf.quote:
Awwww!quote:
Oh jaquote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
Je pakt het grondig aan Paltos!!!
Leuk om mee te spelen he.quote:
Wat een martijn.org opmerking zegquote:
Slapen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik verveel me, stomme Kerst.
Ik nietquote:Op maandag 26 december 2005 01:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ga ik toch maar slapen.
Ik had er ook nooit van gehoord. Eigenlijk toen ook niet van LOTRquote:Op maandag 26 december 2005 10:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog noooooit over de boeken van Narnia heeft gehoord?
Gabriel Rios =quote:
Yep, voor mensen met VIP membercardquote:Op maandag 26 december 2005 10:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
20% korting?.
Is zeker alleen vandaag?.
Nee, is beter voor m'n portemonnee als we dat niet doen.quote:Op maandag 26 december 2005 10:29 schreef Dizer het volgende:
Yep, voor mensen met VIP membercard
Heb je iets nodig? Kan het wel voor je halen. Ik zie je toch woensdag a.s.
Ik weet het niet. Ik ga zijn cd maar eerst even luisterenquote:Op maandag 26 december 2005 10:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Gabriel Rios, op Broad Daylight na, niks an.
Op Lowlands ben ik na 2 minuten weer snel weggelopen.
quote:Op maandag 26 december 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, is beter voor m'n portemonnee als we dat niet doen..
Ho ho hoquote:Op maandag 26 december 2005 11:24 schreef pberends het volgende:
knappe vrouwen 35+ -deel2-
Merry x-mas!
Wiequote:
Ja, dat bedoelde ik dus niet hequote:Op maandag 26 december 2005 11:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voer de url eens in, in je adresbalk.
quote:
Ja, het viel me niet tegenquote:
Het is meer geschikt voor de jeugdige kijker dan Lord of the Rings, maar het is zeker geen kinderfilm. Daar is hij toch nog te geweldadig en eng voor. Bij ons waren het ook grotendeels volwassenen die in de zaal zaten.quote:Op maandag 26 december 2005 10:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog noooooit over de boeken van Narnia heeft gehoord?
En de omschrijving LOTR voor kinderen is al genoeg voor mij om deze film over te slaan.
Het is ook een Disneyproduct, zij hebben de laatste tijd ook alleen maar bagger geproduceerd.quote:Op maandag 26 december 2005 08:20 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Narnia een stomme film, die echt veel te overhyped is. Tegenvaller. Het begin kabbelde maar voort, alleen het laatste halfuur kwam er wat vaart in. En ik vond het helemal niet zo sprookjesachtig allemaal.
Yeey kerst.quote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Kom op Le, happy thoughts op deze 2e kerstdag![]()
Overtuigend.quote:
?quote:
Die usernamequote:
Oh, ja.quote:Op maandag 26 december 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Die username.
Die is toch om te janken zo leleijk.
Maar geluk verneukt ze de layout niet meer zoals voorheen.quote:Op maandag 26 december 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Die username.
Die is toch om te janken zo leleijk.
Dat was zo irritant!!quote:Op maandag 26 december 2005 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar geluk verneukt ze de layout niet meer zoals voorheen.
Klopt.quote:
Hier wordt naar 'Sissi, Schicksalsjahre einer Kaiserin' gekeken.quote:Op maandag 26 december 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
Wat een verschrikkelijk programma op NED 2!
Proberen ze je iets te vertellen ofzo?quote:Op maandag 26 december 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb allemaal leuke kerstcadeautjes gehad
2 paar oorbellen, make-up, dvd van Muse, gezichtsmaskertjes (voor de oudere huid, what were they thinking?) en nog iets maar dat ben ik vergeten.
Roken veroudert je huid, dus door die maskers te gebruiken kun je gewoon doorroken zonder eruit te zien als je moeder.quote:Op maandag 26 december 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb allemaal leuke kerstcadeautjes gehad
2 paar oorbellen, make-up, dvd van Muse, gezichtsmaskertjes (voor de oudere huid, what were they thinking?) en nog iets maar dat ben ik vergeten.
Dat dacht ik ook al jaquote:Op maandag 26 december 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Proberen ze je iets te vertellen ofzo?
Oehquote:Op maandag 26 december 2005 18:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Roken veroudert je huid, dus door die maskers te gebruiken kun je gewoon doorroken zonder eruit te zien als je moeder.
Yeps, ik moet alleen zometeen nog 2 gangen naar binnen werkenquote:Op maandag 26 december 2005 18:46 schreef Zhenar het volgende:
MBvrijgezel
!
Maar wel sneu voor je, MB.Kop op!
Kerst
is weer (bijna) voorbij!
![]()
Ben jij er niet zo een die leegte vult door zichzelf vol te vreten? Want dat zou nu wel goed uitkomen.quote:Op maandag 26 december 2005 18:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps, ik moet alleen zometeen nog 2 gangen naar binnen werken
quote:Op maandag 26 december 2005 18:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps, ik moet alleen zometeen nog 2 gangen naar binnen werken
Neequote:Op maandag 26 december 2005 18:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben jij er niet zo een die leegte vult door zichzelf vol te vreten? Want dat zou nu wel goed uitkomen.
Gelukkig heel het weekend niks aan kerst gedaan, alleen vandaag dusquote:Op maandag 26 december 2005 18:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik ben na de kerstbrunch op de trein gestapt... verkies wel nog een beetje "me-time" boven een vierde
kerstdiner
.
Omdat het lekker is?quote:Op maandag 26 december 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik ben juist het type dat stopt met eten bij leegtes
Maar dat gaat nu dus niet
Ik heb al Garpacho op, met paddestoelen en pittenen kreeftensoep
WHY??
quote:Op maandag 26 december 2005 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig heel het weekend niks aan kerst gedaan, alleen vandaag dus![]()
Naja, ik ben dus niet echt hongerigquote:
Uhuh, ik dacht: 'Ojee, als dat maar niet OOK misgaat!!!11quote:Op maandag 26 december 2005 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Gelukkig sta je nog in m'n sig. Dat moet toch een troost zijn, zij het een schrale.
Zul je net zien idd. Mijn sigvermelding is immers het enige dat jou nog scheidt van een emotionele instorting. Gelukkig maar, dat het zo'n rots in de branding blijft.quote:Op maandag 26 december 2005 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ik dacht: 'Ojee, als dat maar niet OOK misgaat!!!11'
Maar gelukkig niet
Uhuh, het is ook zo'n fantastische quote, ik ben blij dat hij over heel Fok! wordt verspreidquote:Op maandag 26 december 2005 19:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zul je net zien idd. Mijn sigvermelding is immers het enige dat jou nog scheidt van een emotionele instorting. Gelukkig maar, dat het zo'n rots in de branding blijft.![]()
![]()
Ik zie niks.quote:
In IE dus wel.quote:
quote:
Ach, bij mij duurde het ook even voordat ik het doorhad.quote:
Ik had het direct door.quote:Op maandag 26 december 2005 19:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, bij mij duurde het ook even voordat ik het doorhad.
Oh.quote:Op maandag 26 december 2005 19:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik had het direct door.. Ik liet alleen zo traag weten dat dat in FF niet werkt en in IE wel.
![]()
WAAR LACH JIJ NOU WEER OM?!!!1quote:Op maandag 26 december 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Hihihi
Ja.quote:Op maandag 26 december 2005 19:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh.
Nou inderdaad, wat ben je toch een trage sukkel.
Jaquote:
Dat kan met alle foto's uit jouw fotoboek ook.quote:Op maandag 26 december 2005 19:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Ik had geen idee dat dat kan!
quote:Op maandag 26 december 2005 19:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat kan met alle foto's uit jouw fotoboek ook.![]()
OM DE PURE DWAASHEID DIE "LEBEAU" HEET!quote:Op maandag 26 december 2005 19:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
WAAR LACH JIJ NOU WEER OM?!!!1![]()
:(!!
quote:Op maandag 26 december 2005 19:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat kan met alle foto's uit jouw fotoboek ook.![]()
GA LEKKER SLAPEN JOH!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 19:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OM DE PURE DWAASHEID DIE "LEBEAU" HEET!![]()
((( ((::(
(
:(
:RrrRRrr!;
r R!!!!!!!!
Ja, ik ben getuige.quote:Op maandag 26 december 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
Nee, Zhenar is heel gemeen.
/slachtofferrol
Kom nou. Hij is goed.quote:Op maandag 26 december 2005 19:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, ik ben getuige.
GAhahahahahah!!!! IEDEREEN kan dat toch nog nalezen!!! HAhA!! ;D!!!111õne!!!1
Whehequote:
* Zhenar bitchslaps LBquote:Op maandag 26 december 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
Nee, Zhenar is heel gemeen.
/slachtofferrol
Nou!quote:
Tut tut. Hij is niet de enige geinteresseerdequote:
Maar wel degene die Zhenar de voorkeur geeft, dus wacht jij maar lekker op jouw beurt.quote:Op maandag 26 december 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut. Hij is niet de enige geinteresseerde.
Qua stem ook. Ik vind hem leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Frits van Houten lijkt op Marc Klein Essink.
Ik ben de kerstman niet!quote:Op maandag 26 december 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut. Hij is niet de enige geinteresseerde.
Alleen tien keer stoerder.quote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Frits van Houten lijkt op Marc Klein Essink.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:You can't see tits on the radio
I'll give you five fingers for a one man show
Fasten those pants for the lap dance
Take a shot now this may be your last chance
Sowieso een vreselijk overgewaardeerde filmreeks.quote:Op maandag 26 december 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Wat ziet lord of the rings er nep uit als je het nog een keer ziet (nederland 2).
Alsof jij zo perfect bent.quote:
Nou ja, dat ligt eraan of ze elke dag 2 stuks fruit en 2 ons groenten hebben gegeten.quote:Op maandag 26 december 2005 20:38 schreef LeBeau het volgende:
Compleet willekeurige vraag: Hoe gezond/ongezond zijn garnalen?
Ik wel.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso een vreselijk overgewaardeerde filmreeks.
Ik vind er niks an.
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 26 december 2005 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt eraan of ze elke dag 2 stuks fruit en 2 ons groenten hebben gegeten.
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso een vreselijk overgewaardeerde filmreeks.
Ik vind er niks an.
Ik ook.quote:
Ik ga nu zelfs Return of the King (quote:
Ik heb mn vader de trilogie voor kerst gegevenquote:Op maandag 26 december 2005 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga nu zelfs Return of the King (extended edition
) kijken!
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoef nog maar 1 gang zo en dat is het toetje![]()
Ja johquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh
Toetje is gevulde ananas met ijs![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 20:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Daar is natuurlijk altijd ruimte voor.
Dus als ik iets heb van:' Ik wil naar de bios gaan maar welke film zou ik zien?quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
We hebben vandaag Chronacles of Narnia gezien in de bios.
Les #1: Bioscoop in Amsterdam op 2e kerstdag is niet leuk...
Les #2: LOTR voor kinderen is niet echt een superfilm
Les #3: Genoeg bier aanwezig maakt de film best leuk
Nee hoor, was opzich best een leuke film alleen niet bepaald een superfilm of zo.
Ik ben wel 100 euro armer aan dvd's
Ik weet jouw smaak toch niet?quote:Op maandag 26 december 2005 21:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dus als ik iets heb van:' Ik wil naar de bios gaan maar welke film zou ik zien?' moet ik dan tóch naar die Chronicles gaan kijken of toch maar niet?
Ik ga a.s. donderdag met m'n neefje. Dus dan is het wellicht wél tof!quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
We hebben vandaag Chronacles of Narnia gezien in de bios.
Les #1: Bioscoop in Amsterdam op 2e kerstdag is niet leuk...
Les #2: LOTR voor kinderen is niet echt een superfilm
Les #3: Genoeg bier aanwezig maakt de film best leuk
Nee hoor, was opzich best een leuke film alleen niet bepaald een superfilm of zo.
Ik ben wel 100 euro armer aan dvd's
Ohquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Plek 7, want Airelle/dunn0w haalt je nog in.
Precies mijn mening.quote:Op maandag 26 december 2005 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh![]()
Oh, ik ben trouwens zaterdag naar king Kong geweest, was leuk
Wel erg lang en sommige scenes met Ann en dat beest hoefden van mij niet echt, maar zeker heel vermakelijk![]()
Nee. Maar ik kan wel perspectieven gebruiken om zo statistieken te maken vd waarschijnlijkheid of ikzelve desbetreffend voorwerp leuk vind.quote:
Och...je kan altijd nog NFS spelen ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 13:58 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja, het viel me niet tegen
Maar vandaag slaat de verveling toe
edit: ranzigquote:
quote:[ Bericht 10% gewijzigd door Duiveltja op 26-12-2005 22:12 (ranzig) ]
Het was meer een tip.quote:Op maandag 26 december 2005 22:12 schreef Duiveltja het volgende:
Hou je ranzige plaatjes maar voor je
Spoilertje maar:quote:Op maandag 26 december 2005 22:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies mijn mening.
De verhaallijn van scheepsjongen #5 en #6 vond ik ook vrij overbodig. Maar verder een toffe film.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 26 december 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]!
Best sneu, waarom zou je er niet tegenkunnen? It's human nature.
quote:http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Wat niet mag:
Het plaatsen van al te onsmakelijke of gewelddadige foto's of tekeningen of links daarnaar.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spoilertje maar:Ik lees ze altijd tóch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ookquote:
Heb ik al meegemaakt.quote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Maar goed, anders krijg ik straks nog gezeik dus tja
quote:
Ze lijkt op die dochter uit Oppassen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |