Ja, ik ben getuige.quote:Op maandag 26 december 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
Nee, Zhenar is heel gemeen.
/slachtofferrol
Kom nou. Hij is goed.quote:Op maandag 26 december 2005 19:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, ik ben getuige.
GAhahahahahah!!!! IEDEREEN kan dat toch nog nalezen!!! HAhA!! ;D!!!111õne!!!1
Whehequote:
* Zhenar bitchslaps LBquote:Op maandag 26 december 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
Nee, Zhenar is heel gemeen.
/slachtofferrol
Nou!quote:
Tut tut. Hij is niet de enige geinteresseerdequote:
Maar wel degene die Zhenar de voorkeur geeft, dus wacht jij maar lekker op jouw beurt.quote:Op maandag 26 december 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut. Hij is niet de enige geinteresseerde.
Qua stem ook. Ik vind hem leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Frits van Houten lijkt op Marc Klein Essink.
Ik ben de kerstman niet!quote:Op maandag 26 december 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut. Hij is niet de enige geinteresseerde.
Alleen tien keer stoerder.quote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Frits van Houten lijkt op Marc Klein Essink.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:You can't see tits on the radio
I'll give you five fingers for a one man show
Fasten those pants for the lap dance
Take a shot now this may be your last chance
Sowieso een vreselijk overgewaardeerde filmreeks.quote:Op maandag 26 december 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Wat ziet lord of the rings er nep uit als je het nog een keer ziet (nederland 2).
Alsof jij zo perfect bent.quote:
Nou ja, dat ligt eraan of ze elke dag 2 stuks fruit en 2 ons groenten hebben gegeten.quote:Op maandag 26 december 2005 20:38 schreef LeBeau het volgende:
Compleet willekeurige vraag: Hoe gezond/ongezond zijn garnalen?
Ik wel.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso een vreselijk overgewaardeerde filmreeks.
Ik vind er niks an.
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 26 december 2005 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt eraan of ze elke dag 2 stuks fruit en 2 ons groenten hebben gegeten.
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso een vreselijk overgewaardeerde filmreeks.
Ik vind er niks an.
Ik ook.quote:
Ik ga nu zelfs Return of the King (quote:
Ik heb mn vader de trilogie voor kerst gegevenquote:Op maandag 26 december 2005 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga nu zelfs Return of the King (extended edition
) kijken!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |