Dat was zo irritant!!quote:Op maandag 26 december 2005 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar geluk verneukt ze de layout niet meer zoals voorheen.
Klopt.quote:
Hier wordt naar 'Sissi, Schicksalsjahre einer Kaiserin' gekeken.quote:Op maandag 26 december 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
Wat een verschrikkelijk programma op NED 2!
Proberen ze je iets te vertellen ofzo?quote:Op maandag 26 december 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb allemaal leuke kerstcadeautjes gehad
2 paar oorbellen, make-up, dvd van Muse, gezichtsmaskertjes (voor de oudere huid, what were they thinking?) en nog iets maar dat ben ik vergeten.
Roken veroudert je huid, dus door die maskers te gebruiken kun je gewoon doorroken zonder eruit te zien als je moeder.quote:Op maandag 26 december 2005 18:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb allemaal leuke kerstcadeautjes gehad
2 paar oorbellen, make-up, dvd van Muse, gezichtsmaskertjes (voor de oudere huid, what were they thinking?) en nog iets maar dat ben ik vergeten.
Dat dacht ik ook al jaquote:Op maandag 26 december 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Proberen ze je iets te vertellen ofzo?
Oehquote:Op maandag 26 december 2005 18:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Roken veroudert je huid, dus door die maskers te gebruiken kun je gewoon doorroken zonder eruit te zien als je moeder.
Yeps, ik moet alleen zometeen nog 2 gangen naar binnen werkenquote:Op maandag 26 december 2005 18:46 schreef Zhenar het volgende:
MBvrijgezel
!
Maar wel sneu voor je, MB.Kop op!
Kerst
is weer (bijna) voorbij!
![]()
Ben jij er niet zo een die leegte vult door zichzelf vol te vreten? Want dat zou nu wel goed uitkomen.quote:Op maandag 26 december 2005 18:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps, ik moet alleen zometeen nog 2 gangen naar binnen werken
quote:Op maandag 26 december 2005 18:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps, ik moet alleen zometeen nog 2 gangen naar binnen werken
Neequote:Op maandag 26 december 2005 18:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben jij er niet zo een die leegte vult door zichzelf vol te vreten? Want dat zou nu wel goed uitkomen.
Gelukkig heel het weekend niks aan kerst gedaan, alleen vandaag dusquote:Op maandag 26 december 2005 18:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik ben na de kerstbrunch op de trein gestapt... verkies wel nog een beetje "me-time" boven een vierde
kerstdiner
.
Omdat het lekker is?quote:Op maandag 26 december 2005 18:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik ben juist het type dat stopt met eten bij leegtes
Maar dat gaat nu dus niet
Ik heb al Garpacho op, met paddestoelen en pittenen kreeftensoep
WHY??
quote:Op maandag 26 december 2005 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig heel het weekend niks aan kerst gedaan, alleen vandaag dus![]()
Naja, ik ben dus niet echt hongerigquote:
Uhuh, ik dacht: 'Ojee, als dat maar niet OOK misgaat!!!11quote:Op maandag 26 december 2005 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Gelukkig sta je nog in m'n sig. Dat moet toch een troost zijn, zij het een schrale.
Zul je net zien idd. Mijn sigvermelding is immers het enige dat jou nog scheidt van een emotionele instorting. Gelukkig maar, dat het zo'n rots in de branding blijft.quote:Op maandag 26 december 2005 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ik dacht: 'Ojee, als dat maar niet OOK misgaat!!!11'
Maar gelukkig niet
Uhuh, het is ook zo'n fantastische quote, ik ben blij dat hij over heel Fok! wordt verspreidquote:Op maandag 26 december 2005 19:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zul je net zien idd. Mijn sigvermelding is immers het enige dat jou nog scheidt van een emotionele instorting. Gelukkig maar, dat het zo'n rots in de branding blijft.![]()
![]()
Ik zie niks.quote:
In IE dus wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |