Wat een martijn.org opmerking zegquote:
Slapen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik verveel me, stomme Kerst.
Ik nietquote:Op maandag 26 december 2005 01:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ga ik toch maar slapen.
Ik had er ook nooit van gehoord. Eigenlijk toen ook niet van LOTRquote:Op maandag 26 december 2005 10:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog noooooit over de boeken van Narnia heeft gehoord?
Gabriel Rios =quote:
Yep, voor mensen met VIP membercardquote:Op maandag 26 december 2005 10:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
20% korting?.
Is zeker alleen vandaag?.
Nee, is beter voor m'n portemonnee als we dat niet doen.quote:Op maandag 26 december 2005 10:29 schreef Dizer het volgende:
Yep, voor mensen met VIP membercard
Heb je iets nodig? Kan het wel voor je halen. Ik zie je toch woensdag a.s.
Ik weet het niet. Ik ga zijn cd maar eerst even luisterenquote:Op maandag 26 december 2005 10:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Gabriel Rios, op Broad Daylight na, niks an.
Op Lowlands ben ik na 2 minuten weer snel weggelopen.
quote:Op maandag 26 december 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, is beter voor m'n portemonnee als we dat niet doen..
Ho ho hoquote:Op maandag 26 december 2005 11:24 schreef pberends het volgende:
knappe vrouwen 35+ -deel2-
Merry x-mas!
Wiequote:
Ja, dat bedoelde ik dus niet hequote:Op maandag 26 december 2005 11:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voer de url eens in, in je adresbalk.
quote:
Ja, het viel me niet tegenquote:
Het is meer geschikt voor de jeugdige kijker dan Lord of the Rings, maar het is zeker geen kinderfilm. Daar is hij toch nog te geweldadig en eng voor. Bij ons waren het ook grotendeels volwassenen die in de zaal zaten.quote:Op maandag 26 december 2005 10:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog noooooit over de boeken van Narnia heeft gehoord?
En de omschrijving LOTR voor kinderen is al genoeg voor mij om deze film over te slaan.
Het is ook een Disneyproduct, zij hebben de laatste tijd ook alleen maar bagger geproduceerd.quote:Op maandag 26 december 2005 08:20 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Narnia een stomme film, die echt veel te overhyped is. Tegenvaller. Het begin kabbelde maar voort, alleen het laatste halfuur kwam er wat vaart in. En ik vond het helemal niet zo sprookjesachtig allemaal.
Yeey kerst.quote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Kom op Le, happy thoughts op deze 2e kerstdag![]()
Overtuigend.quote:
?quote:
Die usernamequote:
Oh, ja.quote:Op maandag 26 december 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Die username.
Die is toch om te janken zo leleijk.
Maar geluk verneukt ze de layout niet meer zoals voorheen.quote:Op maandag 26 december 2005 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Die username.
Die is toch om te janken zo leleijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |