Oi.quote:Op zondag 25 december 2005 13:52 schreef Airelle het volgende:
Waar blijven mijn mede-fracologen zus en peer?
Dizzlequote:
Ik vind Kerst juist tofquote:Op zondag 25 december 2005 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alleen maar suffe kerstfilms op TV enzo..
Ik heb er helemaal niks mee.
Vind je mijn avatar opeens wel leuk?quote:Op zondag 25 december 2005 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizzle! Toffe ava ook
[afbeelding]
![]()
Zo jong en nu al last van geheugenverliesquote:Op zondag 25 december 2005 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
Whahahaha mijn zussen waren gister in de Now & Wow uitgeweest. Ze hadden daar een exacte (blanke) kopie van mij gezienOudste zus zei dat de gelijkenis bijna eng was om te zien. Hij had dezelfde kledingstijl, baardje en zijn manier van doen was hetzelfde.
Had ik wel graag bij willen zijn
En zo is het maar net. Morgen gaan wij ook gourmettenquote:Op zondag 25 december 2005 15:31 schreef Svensational het volgende:
Gourmetten doe je met tweede kerstdag en niet al om drie uur. Op eerste kerstdag eet je iets chiques
.
En dat meisje moet een allochtoon voorstellenquote:
Cool, misschien is het een soulmate. Tis eng om iemand te zien die op je lijktquote:Op zondag 25 december 2005 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
Whahahaha mijn zussen waren gister in de Now & Wow uitgeweest. Ze hadden daar een exacte (blanke) kopie van mij gezienOudste zus zei dat de gelijkenis bijna eng was om te zien. Hij had dezelfde kledingstijl, baardje en zijn manier van doen was hetzelfde.
Had ik wel graag bij willen zijn
Die had ik eergisteren toch al gestuurd?quote:Op zondag 25 december 2005 17:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi allemaal, fijne kerst. Ik ga zo lekker naar de kroeg
Bupa, bedankt voor je kaart
Dus dan mag ze je daar vandaag niet voor bedankenquote:Op zondag 25 december 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die had ik eergisteren toch al gestuurd?![]()
Ik heb niks herontdekt, alleen maar oude muziek ontdekt.quote:Op zondag 25 december 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
Welke oude nummers heb je herondekt in 2005?
Yoyo.quote:Op zondag 25 december 2005 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen zit zich te vervelen op kerstmis?![]()
Deze post kan je verschillend interpreterenquote:Op zondag 25 december 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yoyo.
Ik wacht tot m'n ouders eindelijk weg zijn en dan douw ik er een DVD'tje in.
quote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef PeRi het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doen? Ik zit morgen tot aan mn nek in de familie.
Als het even kanquote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:. Audrey Tautou.
.
Zullen we een trio met d'r doen, Peer?
Zo'n dagje heb ik vandaag gehadquote:Op zondag 25 december 2005 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]Uitslapen. Filmpje kijken. Fok!ken. Eten. Verder niks.
Familie heb ik vandaag gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |