Je moet zorgen dat je ski's in dezelfde lijn staan als de bodem, zeg maar. Maar het maakt dan niet uit of je met je hoofd naar voren of naar achter landt.quote:
Niet?quote:Op zondag 25 december 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je ski's in dezelfde lijn staan als de bodem, zeg maar. Maar het maakt dan niet uit of je met je hoofd naar voren of naar achter landt.
Ik 177quote:Op zondag 25 december 2005 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, ik kreeg net 180 punten voor een sprong!!
quote:
Oi.quote:Op zondag 25 december 2005 13:52 schreef Airelle het volgende:
Waar blijven mijn mede-fracologen zus en peer?
Dizzlequote:
Ik vind Kerst juist tofquote:Op zondag 25 december 2005 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alleen maar suffe kerstfilms op TV enzo..
Ik heb er helemaal niks mee.
Vind je mijn avatar opeens wel leuk?quote:Op zondag 25 december 2005 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizzle! Toffe ava ook
[afbeelding]
![]()
Zo jong en nu al last van geheugenverliesquote:Op zondag 25 december 2005 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
Whahahaha mijn zussen waren gister in de Now & Wow uitgeweest. Ze hadden daar een exacte (blanke) kopie van mij gezienOudste zus zei dat de gelijkenis bijna eng was om te zien. Hij had dezelfde kledingstijl, baardje en zijn manier van doen was hetzelfde.
Had ik wel graag bij willen zijn
En zo is het maar net. Morgen gaan wij ook gourmettenquote:Op zondag 25 december 2005 15:31 schreef Svensational het volgende:
Gourmetten doe je met tweede kerstdag en niet al om drie uur. Op eerste kerstdag eet je iets chiques
.
En dat meisje moet een allochtoon voorstellenquote:
Cool, misschien is het een soulmate. Tis eng om iemand te zien die op je lijktquote:Op zondag 25 december 2005 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
Whahahaha mijn zussen waren gister in de Now & Wow uitgeweest. Ze hadden daar een exacte (blanke) kopie van mij gezienOudste zus zei dat de gelijkenis bijna eng was om te zien. Hij had dezelfde kledingstijl, baardje en zijn manier van doen was hetzelfde.
Had ik wel graag bij willen zijn
Die had ik eergisteren toch al gestuurd?quote:Op zondag 25 december 2005 17:57 schreef MissBliss het volgende:
Hoi allemaal, fijne kerst. Ik ga zo lekker naar de kroeg
Bupa, bedankt voor je kaart
Dus dan mag ze je daar vandaag niet voor bedankenquote:Op zondag 25 december 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die had ik eergisteren toch al gestuurd?![]()
Ik heb niks herontdekt, alleen maar oude muziek ontdekt.quote:Op zondag 25 december 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
Welke oude nummers heb je herondekt in 2005?
Yoyo.quote:Op zondag 25 december 2005 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen zit zich te vervelen op kerstmis?![]()
Deze post kan je verschillend interpreterenquote:Op zondag 25 december 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yoyo.
Ik wacht tot m'n ouders eindelijk weg zijn en dan douw ik er een DVD'tje in.
quote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef PeRi het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doen? Ik zit morgen tot aan mn nek in de familie.
Als het even kanquote:Op zondag 25 december 2005 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:. Audrey Tautou.
.
Zullen we een trio met d'r doen, Peer?
Zo'n dagje heb ik vandaag gehadquote:Op zondag 25 december 2005 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]Uitslapen. Filmpje kijken. Fok!ken. Eten. Verder niks.
Familie heb ik vandaag gehad..
Niet dat zijn familie niet leuk is ofzo, en niet dat het niet nu ook niet mijn familie is, maar het is zo'n gedoequote:Op zondag 25 december 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zo'n dagje heb ik vandaag gehad. Het ergste is dat het niet eens mijn familie is morgen, dat is helemaal verplicht vrolijk doen de hele dag
.
Dat hoor je mij toch nergens zeggen?quote:Op zondag 25 december 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus dan mag ze je daar vandaag niet voor bedanken
Ja het is echt erg! Zij en ik zijn de zwarte schapen van onze familiequote:Op zondag 25 december 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
En dat meisje moet een allochtoon voorstellen?
Leuke...euh...hoed!quote:Op zondag 25 december 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Merry Christmas, Buupje!"
Interessant weetje van de wetenschapsquiz vorige edities:quote:Op zondag 25 december 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja het is echt erg! Zij en ik zijn de zwarte schapen van onze familie
quote:7) Alle blanke baby’s hebben bij hun geboorte blauwe ogen. Hoe komt dat?
c) Omdat ze nog niet genoeg kleurstof in hun ogen hebben
C, omdat ze nog niet genoeg kleurstof in hun ogen hebben. Voor blauwe ogen heb je minder kleurstof nodig dan voor bruine ogen. Pasgeboren baby’s hebben maar heel weinig kleurstofcellen, daarom zijn hun ogen blauw. Hoe ouder je wordt, hoe meer kleurstofcellen. Bovendien ontstaat er per cel steeds meer kleurstof. Hoeveel cellen je uiteindelijk krijgt, en hoeveel kleurstof er per cel aanwezig is, hangt af van je ouders. De hoeveelheid kleurstof en dus de kleur van hun ogen bepaalt de oogkleur van hun kind. Als je ouders allebei blauwe ogen hebben, worden die van jou nooit bruin. Ogen van baby’s van bruinogige ouders worden als ze ongeveer negen maanden oud zijn langzaam bruin.
quote:Op zondag 25 december 2005 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant weetje van de wetenschapsquiz vorige edities:
[..]
Wat doe jij dan achter de pc?quote:Op zondag 25 december 2005 15:04 schreef niksan het volgende:
Jongens
Gaan jullie eens in de houding zitten bij jullie ouders
Spelletjes spelen op 1e Kerstdagfoei!!!
![]()
![]()
* pberends is playing Jordan Knight - Give It To Youquote:
Schiet die kerstman naast de boom eens voor z'n smoel.quote:
Waarom? Het is geen sinterklaasquote:Op zondag 25 december 2005 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Schiet die kerstman naast de boom eens voor z'n smoel.
Maar je reageert er wel verbaasd op.quote:Op zondag 25 december 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch nergens zeggen?
Z'n nichtje van vijf.quote:
Awwww!quote:
Oh jaquote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
Je pakt het grondig aan Paltos!!!
Leuk om mee te spelen he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |