Schreer je weg man!quote:
Boek? Welk boek? Oh! En welke parfum?quote:Parfum, chocola, een trui, een staatslot (we proberen het gewoon weer) een trui, een boek
.
2 Baantjerboekenquote:Op zondag 25 december 2005 13:43 schreef Airelle het volgende:
Boek? Welk boek? Oh! En welke parfum?.
Baantjerquote:Op zondag 25 december 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
2 Baantjerboeken. Ik blijf het leuk vinden
. Maar ik ben de enige hier toch?!
.
Jean Paul Chartier
.
quote:
40 euro vind ik niet goedkoop hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef Dizer het volgende:
[..]Die is wel heeel goedkoop.. zeker uit Turkije?
Het is Jean-Paul Gaultier
Maakt dat wat uit?quote:
Ja maar dan gebruik je de verkeerde tijdquote:Op zondag 25 december 2005 13:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?Als ik zeg dat ik geen vis eet vraag je me toch ook niet waar ik geen vis eet?
Ik zeg toch dat ik geen Frans spreek?quote:Op zondag 25 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
Het is trouwens: 'Je ne parle pas le français'.
PROBEER HET DAN OOK NIET!quote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik geen Frans spreek?
quote:
Ik maak weer eens een keer een grapquote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef Airelle het volgende:
JPG Goedkoop??????
Wil je met me trouwen? Ik word ook door niemand hier begrepenquote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik maak weer eens een keer een grap
Als het echt zo geschreven was, dan was het een neppe en kwam ie uit Turkije.. was gewoon een grap
Ah, nu snap ik hemquote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik maak weer eens een keer een grap
Als het echt zo geschreven was, dan was het een neppe en kwam ie uit Turkije.. was gewoon een grap
Ahh pff!quote:Op zondag 25 december 2005 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik hem.
Ik heb die fout met die naam al heel vaak gemaakt.
Frans
he.
.
Nou.quote:
Jij bent al getrouwd met timbobquote:Op zondag 25 december 2005 13:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen? Ik word ook door niemand hier begrepen.
Dat wordt door buitenlanders anders wel gewaardeerd, als je hun taal probeert te spreken. Maar ja, voor jou moet het natuurlijk allemaal perfect zijn.quote:
Tuurlijk, alles moet perfectquote:Op zondag 25 december 2005 13:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat wordt door buitenlanders anders wel gewaardeerd, als je hun taal probeert te spreken. Maar ja, voor jou moet het natuurlijk allemaal perfect zijn.![]()
Tolérance, Airelle. Tolérance.
quote:
Welke film???quote:Op zondag 25 december 2005 13:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga gezellig naar de bioscoop, wiehoe.
Tschüss!
Al die kerstdrukte in de stadquote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben blij als Kerst weer voorbij is..
Nee, ik op zich ook niet zo. Dat cliche samenzijn enzoquote:Op zondag 25 december 2005 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alleen maar suffe kerstfilms op TV enzo..
Ik heb er helemaal niks mee.
Ja, die ga ik wel kijken.quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef PeRi het volgende:
Alleen A muppets christmascarol is leuk. Op Talpa notabe.
Ik ga vanavond The night before christmas kijkenquote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die ga ik wel kijken..
En vanavond staat Sideways op het programma. Of. Magnolia.
.
Met Tom Hanks?quote:Op zondag 25 december 2005 14:29 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gisteravond The Polar Express gezien. Dat vond ik nou ook écht een leuke kerstfilm.
Hmm, dat heb ik dan weer net gemist.quote:Op zondag 25 december 2005 14:28 schreef Airelle het volgende:
Tom? The Foo Fighters waren zonet op Mtv.
Ow hahaquote:Op zondag 25 december 2005 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Yep. Al was het wel heel raar zijn stem te horen uit een animatiepoppetje.
Oh, ik wist niet eens dat hij die hadquote:Op zondag 25 december 2005 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik dan weer net gemist.
Ik luister nu naar een Frans nummer van Robbie Williams..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |