Schreer je weg man!quote:
Boek? Welk boek? Oh! En welke parfum?quote:Parfum, chocola, een trui, een staatslot (we proberen het gewoon weer) een trui, een boek
.
2 Baantjerboekenquote:Op zondag 25 december 2005 13:43 schreef Airelle het volgende:
Boek? Welk boek? Oh! En welke parfum?.
Baantjerquote:Op zondag 25 december 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
2 Baantjerboeken. Ik blijf het leuk vinden
. Maar ik ben de enige hier toch?!
.
Jean Paul Chartier
.
quote:
40 euro vind ik niet goedkoop hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef Dizer het volgende:
[..]Die is wel heeel goedkoop.. zeker uit Turkije?
Het is Jean-Paul Gaultier
Maakt dat wat uit?quote:
Ja maar dan gebruik je de verkeerde tijdquote:Op zondag 25 december 2005 13:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?Als ik zeg dat ik geen vis eet vraag je me toch ook niet waar ik geen vis eet?
Ik zeg toch dat ik geen Frans spreek?quote:Op zondag 25 december 2005 13:48 schreef Airelle het volgende:
Het is trouwens: 'Je ne parle pas le français'.
PROBEER HET DAN OOK NIET!quote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik geen Frans spreek?
quote:
Ik maak weer eens een keer een grapquote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef Airelle het volgende:
JPG Goedkoop??????
Wil je met me trouwen? Ik word ook door niemand hier begrepenquote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik maak weer eens een keer een grap
Als het echt zo geschreven was, dan was het een neppe en kwam ie uit Turkije.. was gewoon een grap
Ah, nu snap ik hemquote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik maak weer eens een keer een grap
Als het echt zo geschreven was, dan was het een neppe en kwam ie uit Turkije.. was gewoon een grap
Ahh pff!quote:Op zondag 25 december 2005 13:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik hem.
Ik heb die fout met die naam al heel vaak gemaakt.
Frans
he.
.
Nou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |