quote:
Ach, bij mij duurde het ook even voordat ik het doorhad.quote:
Ik had het direct door.quote:Op maandag 26 december 2005 19:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ach, bij mij duurde het ook even voordat ik het doorhad.
Oh.quote:Op maandag 26 december 2005 19:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik had het direct door.. Ik liet alleen zo traag weten dat dat in FF niet werkt en in IE wel.
![]()
WAAR LACH JIJ NOU WEER OM?!!!1quote:Op maandag 26 december 2005 19:23 schreef Zhenar het volgende:
Hihihi
Ja.quote:Op maandag 26 december 2005 19:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oh.
Nou inderdaad, wat ben je toch een trage sukkel.
Jaquote:
Dat kan met alle foto's uit jouw fotoboek ook.quote:Op maandag 26 december 2005 19:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Ik had geen idee dat dat kan!
quote:Op maandag 26 december 2005 19:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat kan met alle foto's uit jouw fotoboek ook.![]()
OM DE PURE DWAASHEID DIE "LEBEAU" HEET!quote:Op maandag 26 december 2005 19:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
WAAR LACH JIJ NOU WEER OM?!!!1![]()
:(!!
quote:Op maandag 26 december 2005 19:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat kan met alle foto's uit jouw fotoboek ook.![]()
GA LEKKER SLAPEN JOH!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 19:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OM DE PURE DWAASHEID DIE "LEBEAU" HEET!![]()
((( ((::(
(
:(
:RrrRRrr!;
r R!!!!!!!!
Ja, ik ben getuige.quote:Op maandag 26 december 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
Nee, Zhenar is heel gemeen.
/slachtofferrol
Kom nou. Hij is goed.quote:Op maandag 26 december 2005 19:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, ik ben getuige.
GAhahahahahah!!!! IEDEREEN kan dat toch nog nalezen!!! HAhA!! ;D!!!111õne!!!1
Whehequote:
* Zhenar bitchslaps LBquote:Op maandag 26 december 2005 19:51 schreef LeBeau het volgende:
Nee, Zhenar is heel gemeen.
/slachtofferrol
Nou!quote:
Tut tut. Hij is niet de enige geinteresseerdequote:
Maar wel degene die Zhenar de voorkeur geeft, dus wacht jij maar lekker op jouw beurt.quote:Op maandag 26 december 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut. Hij is niet de enige geinteresseerde.
Qua stem ook. Ik vind hem leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Frits van Houten lijkt op Marc Klein Essink.
Ik ben de kerstman niet!quote:Op maandag 26 december 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut. Hij is niet de enige geinteresseerde.
Alleen tien keer stoerder.quote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Frits van Houten lijkt op Marc Klein Essink.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:You can't see tits on the radio
I'll give you five fingers for a one man show
Fasten those pants for the lap dance
Take a shot now this may be your last chance
Sowieso een vreselijk overgewaardeerde filmreeks.quote:Op maandag 26 december 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Wat ziet lord of the rings er nep uit als je het nog een keer ziet (nederland 2).
Alsof jij zo perfect bent.quote:
Nou ja, dat ligt eraan of ze elke dag 2 stuks fruit en 2 ons groenten hebben gegeten.quote:Op maandag 26 december 2005 20:38 schreef LeBeau het volgende:
Compleet willekeurige vraag: Hoe gezond/ongezond zijn garnalen?
Ik wel.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso een vreselijk overgewaardeerde filmreeks.
Ik vind er niks an.
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 26 december 2005 20:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, dat ligt eraan of ze elke dag 2 stuks fruit en 2 ons groenten hebben gegeten.
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sowieso een vreselijk overgewaardeerde filmreeks.
Ik vind er niks an.
Ik ook.quote:
Ik ga nu zelfs Return of the King (quote:
Ik heb mn vader de trilogie voor kerst gegevenquote:Op maandag 26 december 2005 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga nu zelfs Return of the King (extended edition
) kijken!
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoef nog maar 1 gang zo en dat is het toetje![]()
Ja johquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh
Toetje is gevulde ananas met ijs![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 20:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Daar is natuurlijk altijd ruimte voor.
Dus als ik iets heb van:' Ik wil naar de bios gaan maar welke film zou ik zien?quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
We hebben vandaag Chronacles of Narnia gezien in de bios.
Les #1: Bioscoop in Amsterdam op 2e kerstdag is niet leuk...
Les #2: LOTR voor kinderen is niet echt een superfilm
Les #3: Genoeg bier aanwezig maakt de film best leuk
Nee hoor, was opzich best een leuke film alleen niet bepaald een superfilm of zo.
Ik ben wel 100 euro armer aan dvd's
Ik weet jouw smaak toch niet?quote:Op maandag 26 december 2005 21:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dus als ik iets heb van:' Ik wil naar de bios gaan maar welke film zou ik zien?' moet ik dan tóch naar die Chronicles gaan kijken of toch maar niet?
Ik ga a.s. donderdag met m'n neefje. Dus dan is het wellicht wél tof!quote:Op maandag 26 december 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
We hebben vandaag Chronacles of Narnia gezien in de bios.
Les #1: Bioscoop in Amsterdam op 2e kerstdag is niet leuk...
Les #2: LOTR voor kinderen is niet echt een superfilm
Les #3: Genoeg bier aanwezig maakt de film best leuk
Nee hoor, was opzich best een leuke film alleen niet bepaald een superfilm of zo.
Ik ben wel 100 euro armer aan dvd's
Ohquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Plek 7, want Airelle/dunn0w haalt je nog in.
Precies mijn mening.quote:Op maandag 26 december 2005 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh![]()
Oh, ik ben trouwens zaterdag naar king Kong geweest, was leuk
Wel erg lang en sommige scenes met Ann en dat beest hoefden van mij niet echt, maar zeker heel vermakelijk![]()
Nee. Maar ik kan wel perspectieven gebruiken om zo statistieken te maken vd waarschijnlijkheid of ikzelve desbetreffend voorwerp leuk vind.quote:
Och...je kan altijd nog NFS spelen ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 13:58 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja, het viel me niet tegen
Maar vandaag slaat de verveling toe
edit: ranzigquote:
quote:[ Bericht 10% gewijzigd door Duiveltja op 26-12-2005 22:12 (ranzig) ]
Het was meer een tip.quote:Op maandag 26 december 2005 22:12 schreef Duiveltja het volgende:
Hou je ranzige plaatjes maar voor je
Spoilertje maar:quote:Op maandag 26 december 2005 22:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies mijn mening.
De verhaallijn van scheepsjongen #5 en #6 vond ik ook vrij overbodig. Maar verder een toffe film.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 26 december 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]!
Best sneu, waarom zou je er niet tegenkunnen? It's human nature.
quote:http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Wat niet mag:
Het plaatsen van al te onsmakelijke of gewelddadige foto's of tekeningen of links daarnaar.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spoilertje maar:Ik lees ze altijd tóch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ookquote:
Heb ik al meegemaakt.quote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Maar goed, anders krijg ik straks nog gezeik dus tja
quote:
Ze lijkt op die dochter uit Oppassen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |