Precies mijn mening.quote:Op maandag 26 december 2005 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh![]()
Oh, ik ben trouwens zaterdag naar king Kong geweest, was leuk
Wel erg lang en sommige scenes met Ann en dat beest hoefden van mij niet echt, maar zeker heel vermakelijk![]()
Nee. Maar ik kan wel perspectieven gebruiken om zo statistieken te maken vd waarschijnlijkheid of ikzelve desbetreffend voorwerp leuk vind.quote:
Och...je kan altijd nog NFS spelen ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 13:58 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja, het viel me niet tegen
Maar vandaag slaat de verveling toe
edit: ranzigquote:
quote:[ Bericht 10% gewijzigd door Duiveltja op 26-12-2005 22:12 (ranzig) ]
Het was meer een tip.quote:Op maandag 26 december 2005 22:12 schreef Duiveltja het volgende:
Hou je ranzige plaatjes maar voor je
Spoilertje maar:quote:Op maandag 26 december 2005 22:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies mijn mening.
De verhaallijn van scheepsjongen #5 en #6 vond ik ook vrij overbodig. Maar verder een toffe film.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 26 december 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]!
Best sneu, waarom zou je er niet tegenkunnen? It's human nature.
quote:http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Wat niet mag:
Het plaatsen van al te onsmakelijke of gewelddadige foto's of tekeningen of links daarnaar.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spoilertje maar:Ik lees ze altijd tóch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ookquote:
Heb ik al meegemaakt.quote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Maar goed, anders krijg ik straks nog gezeik dus tja
quote:
Ze lijkt op die dochter uit Oppassen!quote:
Neerlands trots in een of andere industriequote:Op maandag 26 december 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze lijkt op die dochter uit Oppassen!
En dan heb ik het niet over Annette Barlo, maar die daarna kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |