Ja, dat denk ik ook, op grond van wat ik weet.quote:Op maandag 26 december 2005 21:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet de eeuwige strijd tussen goed en kwaad ? Hij was diep religieus, daar merk je in de boeken veel van terug.
Dat zijn de hobbitsquote:Op maandag 26 december 2005 21:48 schreef Drugshond het volgende:
En ik maar denken dat het over tokkies gaat
wat bedoel je dan met de moderne wapenwedloopquote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, op grond van wat ik weet.
Zie je fotoboekquote:Op maandag 26 december 2005 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat vind jij dan goede KerstTV, Harry?
Dat leger dat naar de Helmsdiepte op moet trekken. Nogmaals, ik heb het niet bedacht.quote:Op maandag 26 december 2005 21:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat bedoel je dan met de moderne wapenwedloop
Wat was daar zo bijzonder aan dan?quote:Op maandag 26 december 2005 21:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat leger dat naar de Helmsdiepte op moet trekken. Nogmaals, ik heb het niet bedacht.
Dat is in korte tijd uitgerust, herbewapening van Duitsland, etc.quote:Op maandag 26 december 2005 21:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat was daar zo bijzonder aan dan?
De verindustrialisering bedoel je.. het ontbossen ten bate van de industrie om monsters te maken..quote:Op maandag 26 december 2005 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is in korte tijd uitgerust, herbewapening van Duitsland, etc.
De hobbits staan symbool voor de kleine man, die echt geen held is maar toch tot held uitgroeitquote:Op maandag 26 december 2005 21:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, als je dan zonodig hobbits met joden/zigeuners moet vergelijken, dan is dat voor jouw rekening. Ik heb een hekel aan die kloterige kaboutertjes met hun vierkante voetjes en hun laffe mentaliteit..
Ja, dat vond ik ook altijd, al neigt het meer richting Turkije op de een of andere manier. Solidariteit is wel een van die positieve boodschappen die door al dat geblabla verloren gaat in de filmquote:Op maandag 26 december 2005 22:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De hobbits staan symbool voor de kleine man, die echt geen held is maar toch tot held uitgroeit
De boodschap is egenlijk positief te noemen.
Mordor zou symbool kunnen staan voor de Sovjet Unie..
Ho mutant lief, je slaat bijna door in je moslim zijnquote:Op maandag 26 december 2005 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko voed de Amerikaanse honger naar kapitalisme
http://www.moroccotimes.com/paper/article.asp?idr=5&id=11404
Ack http://www.moroccotimes.com/paper/article.asp?idr=5&id=11760 steeds meer en meerquote:Op maandag 26 december 2005 22:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ho mutant lief, je slaat bijna door in je moslim zijn
Gatverredamme PB, kanker is op met die gore plaatjes, doe dan wulpse dames ofzoquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook altijd, al neigt het meer richting Turkije op de een of andere manier.
Het zou van een wulpse dame kunnen zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gatverredamme PB, kanker is op met die gore plaatjes, doe dan wulpse dames ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |