Ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
En ik kreeg van jou een verjaardagskaart![]()
Van mij wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alsof ik van jou wel een kerstkaart heb gehad. En ook geen verjaardagskaart. Helemaal niks![]()
Shit happens.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:42 schreef Svensational het volgende:
Nou kan Airelle haar topic niet openen.
Dat lijkt me nogal duidelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat doet Maxima op die lelijke-mensen-bijeenkomst?
Maak ik jou stapelgek, verliefd op mijquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Met een blik en een kus en het topje van m'n zus.
Dat zei je vijf uur geleden ook al.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal duidelijk!
Omdat Kus =quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:43 schreef Tania18 het volgende:
Maak ik jou stapelgek, verliefd op mij
Waarom weet ik dat?![]()
Klinkt goed, hè.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
En toen reageerde ik er niet voor niets niet op.
Er volgt eerst een toetsmoment over de eerste 550 topics.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Paltos het volgende:
Waarom staan er maar linkjes tot #550 in de OP?
Nu heb ik die allemaal gelezen, wil ik graag die laatste 27 ook lezen.![]()
Yeah right.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Paltos het volgende:
Waarom staan er maar linkjes tot #550 in de OP?
Nu heb ik die allemaal gelezen, wil ik graag die laatste 27 ook lezen.![]()
Jij zegt ook dingen dubbel. Waar ik al op gereageerd hadquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zei je vijf uur geleden ook al.
En toen reageerde ik er niet voor niets niet op.
mwoah...quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er volgt eerst een toetsmoment over de eerste 550 topics.
Pff, dat was reactie #300. Niet iedereen leest die.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zegt ook dingen dubbel. Waar ik al op gereageerd had.
Nu wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hela hola kindercola, dat werkt niet.
Dan is niet iedereen gewoon stomquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, dat was reactie #300. Niet iedereen leest die.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wat vind je van Bupa? Ik waardeer hem wel. ![]()
Wat vindt Bupa van jou? Kutnewbie . Sterf!!
![]()
![]()
Wat vind je van Kristin Davis? Clemence is mooier! ![]()
Lust je andijviestamppot? Als ik verkouden ben. Wie niet!?
Ontvanger: ShowChatquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:50 schreef Tania18 het volgende:
http://www.hallmark.nl/ecardOphalen.aspx?k=eGhALizUvcI%3d
Ik ga niet al jullie namen apart noemen hoor. En dan moet ik zeker ook de mensen die ik niet zo aardig vind eruit laten en dan weet iedereen dat weerquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ontvanger: ShowChat
Wat eng.![]()
Jij ook een Merry Xmas
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ga niet al jullie namen apart noemen hoor. En dan moet ik zeker ook de mensen die ik niet zo aardig vind eruit laten en dan weet iedereen dat weer![]()
Dat willen we juist weten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga niet al jullie namen apart noemen hoor. En dan moet ik zeker ook de mensen die ik niet zo aardig vind eruit laten en dan weet iedereen dat weer![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Nee, doe dat maar niet...anders is meteen het kerstgevoel weg.
Wat nu?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]² [afbeelding][afbeelding]
Nu niks.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En ze denkt ook nog dat het I'm sorry betekent..
Jij bent wel onze trekpleister he?!?quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij bent wel onze trekpleister he?!?
quote:Alleen een beetje jammer dat je vaak een hoop zooi aantrekt![]()
Ik ben al weg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij bent wel onze trekpleister he?!?
Alleen een beetje jammer dat je vaak een hoop zooi aantrekt![]()
Huilie.quote:
Ik ben wild terwijl ik niet eens brakke dingen heb gedaan!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben brak terwijl ik niet eens wilde dingen heb gedaan
Waar dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huilie.Zo kom je er natuurlijk nooit, hè.
Brak ben je na de wilde dingen. Jij moet toch als student wel veel wilde dingen doen nu je in A'dam zit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben wild terwijl ik niet eens brakke dingen heb gedaan!
Wat vond je van Fleur?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb eindelijk Harry Potter gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij was toch goed he!
[ Bericht 10% gewijzigd door Duiveltja op 24-12-2005 16:26:24 (Dude gebruikspoilertags :P) ]
Ik wist het niet, ik lees geen HP.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:30 schreef Paltos het volgende:
Wie weet dat nou niet? Dat boek is al jaren uit.![]()
Maar dan kan het je ook niets schelen he!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wist het niet, ik lees geen HP.
Helaas pindakaas. Een ban en je foto wordt bij alle bioscopen geplaatst met als bijschrift "Opgepast spoilerjurk".quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar dan kan het je ook niets schelen he!
Nuja, voor de mensen die graag de film wilden zien...
Ik dacht even niet na!![]()
Goh wat zitten hier nu ook zoveel mods.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
Slechte eerste indruk Paltos..
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK bedankt voor ALLES!! en fijne kerstmis
Ik hoop voor 'm dat het een plakplaatje is, de d ontbreekt.![]()
![]()
Tanjaquote:
Ja, dan hadden we zeker twee uur moeten wachten op jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:33 schreef Airelle het volgende:
FUCK!!! Ik had zo'n mooi topic klaar staan![]()
![]()
!!!
Hoeveel gram?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je envelop gaat straks op de bus. Met de kerstdrukte moet ie eind deze week bij je op de mat vallen
.
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan hadden we zeker twee uur moeten wachten op jou?
Ik zag het net staan op tvgidsonline.nlquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef LeBeau het volgende:Rens
was net weer op de televisie bij de herhaling van dat Sportman van het jaar gala.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben brak terwijl ik niet eenswel wilde dingen heb gedaan
http://www.tvgids.nl/ is precies hetzelfde en is minder typewerk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zag het net staan op tvgidsonline.nl.
Ik maak het mezelf graag moeilijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/ is precies hetzelfde en is minder typewerk.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf graag moeilijk.
Goh, het werkt, dus het moet wel waar zijn!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
De volgende keer als je naar de Fok! Frontpage wil, moet je dit maar intypen in je adresbalk:
http://bupatihisdetofsteuservanheelfok.fok.nl
Oh, ik ging altijd naar http://sc.fok.nlquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:17 schreef alwaysthebest het volgende:
showchat.fok.nl
Kei handig als je naar ShowChat wil.![]()
Da wissik duz ga niequote:Op zaterdag 24 december 2005 18:17 schreef alwaysthebest het volgende:
showchat.fok.nl
Kei handig als je naar ShowChat wil.![]()
Ik trapte erin.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik ging altijd naar http://sc.fok.nl
He wat raar http://airelleishetallergeilstefokmokkeltje.fok.nl werkt ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
De volgende keer als je naar de Fok! Frontpage wil, moet je dit maar intypen in je adresbalk:
http://bupatihisdetofsteuservanheelfok.fok.nl
Omdat ik dat heb geregeld bij de admins.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
He wat raar http://airelleishetallergeilstefokmokkeltje.fok.nl werkt ook. Hoe kan dat nou?
.
Mijn kerst kan niet meer stuk in elk gevalquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik dat heb geregeld bij de admins.
Speciaal voor jou.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mijn kerst kan niet meer stuk in elk geval.
Ja, dat MOET haast wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:39 schreef LeBeau het volgende:
http://bupatihishetallergeilstefokmokkeltje.fok.nl werkt ook, dus dat zal ook wel kloppen.
Net als dat ding in mijn broek nu!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:39 schreef LeBeau het volgende:
http://bupatihishetallergeilstefokmokkeltje.fok.nl werkt ook, dus dat zal ook wel kloppen.
Zelfkennis is okay.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
He wat raar http://airelleishetallergeilstefokmokkeltje.fok.nl werkt ook. Hoe kan dat nou?
.
Was dit je enige? Vieze eigenbelangert!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Nu zit mijn goede daad voor dit jaar er ook weer op.
Zelfspot ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfkennis is okay. [afbeelding]
Het was maar een grapje, Fok!-mokkel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Was dit je enige? Vieze eigenbelangert!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Net als dat ding in mijn broek nu! [afbeelding] [afbeelding]
Grapjes? Hallo! Ik ziet hier niet voor mijn lol ja!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, Fok!-mokkel.
Je weet toch?Einde van het jaar...nu pas goede daad van het jaar... Whaha, da's lachen! Enzo...
Hmm... [afbeelding]
Whehequote:Op zaterdag 24 december 2005 18:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Grapjes? Hallo! Ik ziet hier niet voor mijn lol ja!!!. Beetje grapjes zitten te maken
.
Schreer je weg ja! (Ja, let voor al op de extra r die ik er perongeluk expres altijd bij doe).quote:
Spreek uit: *rochel*-eer.quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Schreer je weg ja! (Ja, let voor al op de extra r die ik er per ongeluk expres altijd bij doe).
Zeg jij dan ook altijd "*rochel*-ikken*"?quote:
Misschien wel ja! Dus!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg jij dan ook altijd "*rochel*-ikken*"?
Nee! Nou dan!
That's me, blame mequote:Op zaterdag 24 december 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja! Dat was jij, ja.
Daar hebben we het nog een keer over gehad op MSN
(Maar dat is ook al meer dan een jaar geleden
)
Als dat geen hint is dat ze vaker met je wilt praten dan weet ik het ook niet meer.quote:
Nee, ik had het even toegevoegd omdat je uit die zin daarvoor zou kunnen concluderen dat wij vet vaak zitten te msn'en. Dat is namelijk helemaal niet zo, sterker nog: ik zit niet zo vaak achter MSN.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als dat geen hint is dat ze vaker met je wilt praten dan weet ik het ook niet meer.![]()
Stel je voor dat mensen dat zouden denken!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik had het even toegevoegd omdat je uit die zin daarvoor zou kunnen concluderen dat wij vet vaak zitten te msn'en. Dat is namelijk helemaal niet zo, sterker nog: ik zit niet zo vaak achter msn.
Najib!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:07 schreef Svensational het volgende:
Zo, dan kan Buup nu nog een keer vertellen wat voor cabaret er allemaal komt.
Mag ik nog even zeggen dat VUURZEEquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:07 schreef Svensational het volgende:
Ik moet mijn naamtopique ( ShowChat #576: Vraag hier Airelle om uitleg... ) wel eer aandoen natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:08 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind het wel schattig hoe Eef altijd dingen zo uitgebreid uitlegt in haar posts.
Weet je eigenlijk wel of hij online is? Dat kan ik niet zien met diequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:07 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik wil graag altijd duidelijk overkomen. Laten we dat voorop stellenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen dat zouden denken!![]()
![]()
Op MSN staat ie op afwezigquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel of hij online is? Dat kan ik niet zien met die[afbeelding]
van hem.
JA, maar dat staat 'ie zowat altijdquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op MSN staat ie op afwezig.
En hoe weet jij dat, jij zat toch bijna nooit op MSN?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
JA, maar dat staat 'ie zowat altijd.
Niet zo vaak inderdaad. Maar als ik er dan ben is BUPA op 'away'.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat, jij zat toch bijna nooit op MSN? [afbeelding]
Zeg dan!
Engelse MSNquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet zo vaak inderdaad. Maar als ik er dan ben is BUPA op 'away'.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op MSN staat ie op afwezig.
Je. Hebt. Me. Toegevoegd.quote:
Dat meen je niet! Echt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je. Hebt. Me. Toegevoegd..
Jij ook, Beav.quote:
quote:
Ga je over minder dan 3 uur je nieuwe icon gebruiken?quote:
Ik heb hem niet voor niets gemaakt, ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je over minder dan 3 uur je nieuwe icon gebruiken?
Ow ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je over minder dan 3 uur je nieuwe icon gebruiken?
2equote:Op zaterdag 24 december 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nooit!quote:
Your loss.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
A. Barlo heb ik ooit in het echt gezien.
Ik wacht wel tot MissBliss online komt.quote:
Toen ze V&D tv aan't maken was in de V&D in Utregquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
En haar ook, graag. [afbeelding] [afbeelding]
YES!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Toen ze V&D tv aan't maken was in de V&D in Utreg.
Die 1e smiley.
Hoezo "vond"?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
YES!!!
Nog iemand die hem leuk vindt.
En Sven vond hem maar niks.![]()
Wat weet Sven nou?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
YES!!!
Nog iemand die hem leuk vindt.
En Sven vond hem maar niks.![]()
Wat weet jij nou?quote:
Jij bent nieuw, jouw mening telt niet.quote:
1. Je bent een newbie, dus naar je mening wordt niet geluisterdquote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent nieuw, jouw mening telt niet.
Weet ik wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent nieuw, jouw mening telt niet.
Nee, met Kerst moet je juist iets anders eten dan dat je de rest van het jaar doet, hè.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ga je morgenavond eten, Bupa? Andijvie?
Spruitjes met vruchtenhagel dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Nee, met Kerst moet je juist iets anders eten dan dat je de rest van het jaar doet, hè.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Spruitjes met vruchtenhagel dan?
Great minds think alike.quote:
Been there, done that.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Spruitjes met vruchtenhagel dan?
Whihihihhi, dat wilde ik ook net zeggen!!!quote:
M'n mening. Als je het leest, betekent dat dat je er om geeft!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, laten we kijken wat eruit komt. Voor die 2 miljoen is zooooooo veel aandacht, maar voor die 75 miljoen belastinggeld van ons niet. Das jammer.quote:
quote:
het grote geile crewleden verkiezing topicquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Welke zwakzinnige zet nou zulke foto's van zichzelf online?.
Fotoboek van Lupa_Solitaria
Grappig. Sommige mensen zijn erg extrovert. Maar meestal komt dat doordat sommige mensen een naiviteit op het web hebben van hier tot Tokio, en komen daar later wel achter.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Zie 'sexy en gewaagd' dan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe denk je dat ik aan de link kwamquote:
Sven stuurde je die via MSN?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan de link kwam.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zie 'sexy en gewaagd' dan.Je vindt haar lelijk omdat je die hollywoodpulp gewend bent. Niet omdat ze echt lelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
M'n mening. Als je het leest, betekent dat dat je er om geeft!
Ja, maar dit gaat over Bupatih en ik, dus dan is het natuurlijk wel great minds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Een knapperd vind ik d'r niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Je vindt haar lelijk omdat je die hollywoodpulp gewend bent. Niet omdat ze echt lelijk is.
Nee, dat klopt, maar je hebt een erg vreemd wereldbeeld als je dat al lelijk vind. Denk je dat al die onverzekerden in Amerika een beugel en tandarts kunnen betalen om maar een voorbeeld te noemen?quote:
Bestaat dat nummer niet ofzoquote:Multiply van Jamie Lidell werd het meest aangevraagd, namelijk 236 keer.
Die tattoo is wel lelijk zegquote:
Jij ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Fijne Feestdagen allemaal...
![]()
Dat besef ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar je hebt een erg vreemd wereldbeeld als je dat al lelijk vind. Denk je dat al die onverzekerden in Amerika een beugel en tandarts kunnen betalen om maar een voorbeeld te noemen?
CALVIN EN HOBBESquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Fijne Feestdagen allemaal...
![]()
Die eerstequote:Op zaterdag 24 december 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook
En speciaal voor jou: een kerstkaart met Brad Pitt erop:
[afbeelding]
Ik had 'm toch al echt op tv gezienquote:
Met Ex-sixpackster Froukjequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
De Nationale Wetenschapsquiz over 13 minuten.
Ze heeft het over VUURZEEquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had 'm toch al echt op tv gezien
Of de grappen van Najib Amalia lijken elke keer erg op elkaar.
tja wat zal ik zeggen..........quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
Jij ook
En speciaal voor jou: een kerstkaart met Brad Pitt erop:
[afbeelding]
Heh, zo heet die show van Najib toch? Zal wel.quote:
Die heet MOST WANTEDquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Heh, zo heet die show van Najib toch? Zal wel.
Het gaat om het gebaar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja wat zal ik zeggen..........
Wat is het verschil dan?quote:
En ik sta er ook niet eens in.quote:
Oké, maar het was een geslaagde afleveringquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nog niet gezien, dus mondje dicht!!
Zonder Ernie.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
De Nationale Wetenschapsquiz over 13 minuten.
Sssssst!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oké, maar het was een geslaagde aflevering.
Waar is je aftrekbare avatar geblevenquote:
ik heb 't eerst half uur gezien, de rest opgenomen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:06 schreef Airelle het volgende:
Ik ga met een beetje inlaten met tweederangs cabaret.
Je mist niet veel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:08 schreef Airelle het volgende:
Ik heb de WQ nog nooit echt gezien geloof ik.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb 't eerst half uur gezien, de rest opgenomen...
maar 't eerste deel was eigenlijk weinig aan [bij zijn vorige show heb ik me goed vermaakt]
babette!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
beaver!!!waar hang jij steeds uit?!??
![]()
quote:ik heb je genomineerd voor "meest gemist"
Ja, nu.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
Begint 't alweer bijna?
Die was niet geheel 'in the christmas spirit' zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar is je aftrekbare avatar gebleven?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:10 schreef Airelle het volgende:
[..]. Mensen toch. Bupa help me eens even. Serieus enzo...
hm, laat me raden.... nieuwe liefde??quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben niet meer zo heul veel op fok de laatste tijd.
I do...quote:Ik word gemist?!.
.
"you like me! You really like me! ".
DAT BEDOEL IK JUIST!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Niks mis met Najib!
En dat zeg ik niet vaak over Marokkanen!![]()
Die Najib is meer Nederlander dan mij man... ik zou 'm niet eens herkennen als allochtoonquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Niks mis met Najib!
En dat zeg ik niet vaak over Marokkanen!![]()
WORDT?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
DAT BEDOEL IK JUIST!.
. Wordt ik dan nooit begrepen?
.
DAN MIJ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Die Najib is meer Nederlander dan mij man... ik zou 'm niet eens herkennen als allochtoon.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
hm, laat me raden.... nieuwe liefde??
Jut & Jul - Awardquote:I do...
ik wilde jou en Beautje ook nog nomineren voor de Jut&Jul-Award
Ik zeg schande!!!quote:maar die kwam uberhaupt niet door de selectie
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WORDT?
[..]
DAN MIJ?
TSJONGE JONGE!!!
NAJIB ZOU ZICH OMDRAAIEN IN ZIJN....IN ZIJN...EUH....BED!
Schrijf op dan.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schrijf op dan. [afbeelding] Die grap kunnen we over 10 jaar mooi gebruiken..
Nu ben ik echt weg.
Sorryquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WORDT?
[..]
DAN MIJ?
TSJONGE JONGE!!!
NAJIB ZOU ZICH OMDRAAIEN IN ZIJN....IN ZIJN...EUH....BED!
DWHN bewees het al: (ex)politici zijn niet leukquote:
Lul... toen was ik nog wakker.. .alleen niet achter FOK meerquote:
Ooh... dank jequote:Op zondag 25 december 2005 11:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je nieuw avatar, ik vind 'um geslaagd?!
Whahaha ja he?quote:Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef BVO het volgende:
Wat duren die kerstochtenden langgggggggggggggggggg..
Oké.quote:Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh... dank je
Is een palestijnse film.. die Engels is gesproken. Heeft de Golden Globe award gewonnen voor beste buitenlandse film![]()
Die van mij ook. Ze slapenquote:Op zondag 25 december 2005 11:48 schreef Dizer het volgende:
Ik haat kerst... mijn familie (en vrienden) zijn saai
Leuk hequote:Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef BVO het volgende:
Wat duren die kerstochtenden langgggggggggggggggggg..
Daar zit ik dus nog steeds op te wachtenquote:
Echt wel. Eigenlijk heeft het best wel een positief iets dat wij geen kerstcadeaus doen. Nou kan ik meer uitgeven aan mijnzelfquote:
Waarom danquote:Op zondag 25 december 2005 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar zit ik dus nog steeds op te wachten.
Horlogequote:Op zondag 25 december 2005 11:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel. Eigenlijk heeft het best wel een positief iets dat wij geen kerstcadeaus doen. Nou kan ik meer uitgeven aan mijnzelfIk heb al een duur horloge gekocht en morgen een heleboel dvd's
Nou ja, ze liggen er wel, maar ze mogen zo pas openquote:
Wat een bullshit, is iedereen al wakker dan?quote:Op zondag 25 december 2005 11:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, ze liggen er wel, maar ze mogen zo pas open. Ofzo
.
Weet ik veel. Heb alleen al een nieuwe trui aan
.
Je bent in de prono gedeeld laatstequote:Op zondag 25 december 2005 11:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel. Eigenlijk heeft het best wel een positief iets dat wij geen kerstcadeaus doen. Nou kan ik meer uitgeven aan mijnzelfIk heb al een duur horloge gekocht en morgen een heleboel dvd's
Jaquote:Op zondag 25 december 2005 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een bullshit, is iedereen al wakker dan?
Link.. kan hem niet meer vinden..quote:Op zondag 25 december 2005 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent in de prono gedeeld laatste.
Als je alleen de mensen die elke week voorspeld hebben meetelt.
Wij hadden om 10 uur ontbijt, en daarna cadeautjes. Beide oma's blijven gelukkig gewoon in hun eigen huisquote:Op zondag 25 december 2005 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Maar m'n oma's zijn hier net, dus dan komt alles nogal langzaam op gang
.
quote:Op zondag 25 december 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig maar dat we die niet hoeven te gebruiken.
Hij staat anders gewoon in z'n sig.quote:
Als dat zo is, dan moet iemand een tegenbod doen. Ik heb ook staan een richtprijsquote:Op zondag 25 december 2005 12:16 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, ze hebben wel gelijk natuurlijk, hij is gewoon goedkoper op die andere website!
Goh Bassie, jij hebt véél DVD's.quote:Op zondag 25 december 2005 12:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan moet iemand een tegenbod doen. Ik heb ook staan een richtprijs
quote:
Best wel?quote:Op zondag 25 december 2005 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]Weetje.. ze kon wel mooi zingen maar ze was best arrogant
Behoorlijkquote:
Ze had wel een BH aan mogen doen, nu hingen ze bekant op d'r knieën.quote:Op zondag 25 december 2005 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
BehoorlijkMaar gister had ze wel lekkere tietuh
![]()
Jeeezus.. dat ik dat moet gaan uitleggen. Sorry als je dat niet kan zien, dan ben je wel heel erg hoor Beevquote:
Nee man.. ze had van mij wel mogen springenquote:Op zondag 25 december 2005 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze had wel een BH aan mogen doen, nu hingen ze bekant op d'r knieën.
Ik vond d'r in haar manier van antwoorden juist heel bescheidenquote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jeeezus.. dat ik dat moet gaan uitleggen. Sorry als je dat niet kan zien, dan ben je wel heel erg hoor Beev
Stomquote:Op zondag 25 december 2005 12:25 schreef Dizer het volgende:
Sven.. wat vind je van mijn nieuwe avvie?
*turn down, dizzlequote:Op zondag 25 december 2005 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
BehoorlijkMaar gister had ze wel lekkere tietuh
![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 december 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Ik vond haar nou ook niet echt arrogant overkomen...
Ik welquote:
Oh verpest dat het? Nou dan bij dezen nog een keer: Maar BVO is ook zóooo leukkkkkkkkk!!@*(#&@(*!!!quote:Op zondag 25 december 2005 13:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Dieverpest het dan weer he
.
Ik heb niet geteld, dus ik weet het niet precies, maar ik doe in een categorie of 4 leuk mee.
Maareh, dit was bedoelt als schop, niet als aanzet tot slowchat![]()
.
Das beterquote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh verpest dat het? Nou dan bij dezen nog een keer: Maar BVO is ook zóooo leukkkkkkkkk!!@*(#&@(*!!!![]()
![]()
@#$!~~one!!!!
.
ShowChat, je hebt gelijk, moeten we maar hier doen he?.
Doen jullie WEL aan kado's? Wij niet...quote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef Dizer het volgende:Ik heb net een kado gekregen van mijn neefjes
Polo Black Eau de Toilette
Niks.quote:Op zondag 25 december 2005 13:38 schreef PeRi het volgende:
En jullie?
Wij doen niet aan kado'squote:Op zondag 25 december 2005 13:38 schreef PeRi het volgende:
Merry Christmas ho ho ho.
Ik heb mn kerstcadeau's a lO+. Van mn werk mocht ik eerder weg vanochtend en krijg toch uitbetaald en ik heb de Kill Bill box en de SE The nightmare before christmas en de. Shorter Routledge Encyclopedia for Philosophy
. gekregen! En jullie?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |