Ja die Rintoquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
Rinto? zat die eerst in Groningen? Zoja dan heb ik eentje van hem, die op mijn been (waar de lijntjes dus niet mooi in elkaar overlopen)
Heel erg gaaf, ben benieuwd hoe het gaat wordenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef HAL9000S het volgende:
Jaja vandaag weer naar m'n tattooboer geweest voor het ontwerp van m'n nieuwe sleeve... gaat nog wel ff duren voordat ie klaar is maar er is een begin!
Hier zal ie op gebaseerd worden:
[afbeelding]
De bedoeling is om dat patroon met die ogen over m'n hele arm uit te smeren... niet een dichte sleeve maar meer dat een 'stroom' van die patronen om m'n arm heen draaien in principe.
Als je kijkt zie je in z'n keel ook een planeet dus dat thema zal er ook in verwerkt worden.... uiteindelijk zal die kop m'n bovenarm en schouder bedekken waarna we verder gaan met het patroon daarboven, met die rode ogen die ook nog gedeeltelijk m'n borst zal gaan bedekken.
Doe geen van beide tattoo's. Ze zijn allebij niet al te best. En ga alsjeblieft niet je arm vol kladderen met symbolen waarvan je niet de betekenis weet.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:28 schreef Magic666 het volgende:
[..]
Hoi Melusine,
je plaatje doet het niet... iets met hotlinking...
http://www.runemaker.com/bindrune.shtml Van die site heb ik de letters. Daar zie je dus dat hij de "s" uitspreekt als een zachte c, zoals Marcel wordt uitgesproken.
Maar ik ben wel benieuwd naar je plaatje!
nou die tattoo is al een jaartje of 12/14 schat ik. Ik weet het niet precies meer. Hij zat er toen nog niet zo lang. Hij zal ondertussen echt wel beter geworden zijn en op zich was het wel een hele prettige vent, wat ook belangrijk is vind ik (maar dan moet ie wel goed werk afleverenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja die Rinto...die heeft geen goede tattoo gezet bij je? Hmmm, heb echt goede verhalen over 'm gehoord...
Dank je, ik ben er echt superblij mee en kan niet wachten tot ie helemaal af isquote:Op donderdag 22 december 2005 11:29 schreef Neuk het volgende:
Vakmanschap, feyenoordie! Mooi zacht die kleurtjes en schaduwen, perfect!
Thanks! Ze zijn 2 weken terug voor na-onderhoud geweest en zijn nu mooi geheeld en mooi fel!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef Zweefvliegje het volgende:
Die blaadjes van jou ParanoidEv, die vind ik echt geweldig. Je zou zo zeggen dat je gewoon ligt en 2 blaadjes op je hebt liggen!
leuke discussie.... ze zijn allebei niet best als in...?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef WN het volgende:
[..]
Doe geen van beide tattoo's. Ze zijn allebij niet al te best. En ga alsjeblieft niet je arm vol kladderen met symbolen waarvan je niet de betekenis weet.
Mooi, echt strak gezetquote:Op donderdag 22 december 2005 11:00 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo ik ben ook weer terug, hier alvast een indruk van hooe mijn mouwtje word
[afbeelding]
Eind januari gaan we verder naar de binnenkant en over mijn schouder naar mijn schouderblad![]()
Maar waarom dan een boksbeugel en een scheermes?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef RobbieRicardo het volgende:
voor mijn vriendin laten zetten
[afbeelding]
onze liefde ging niet gemakelijk daarom ook de tanden het was een gevecht somsquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar waarom dan een boksbeugel en een scheermes?
Alsof er iemand buiten die omgeving die plaats kentquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Friens is een dorpje hier in Fryslân:) Tussen Grou en Rauwerd.
Meer info
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoop van harte dat RobbieRicardo daar woont....
Geslacht: Manquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet zo lullig
Friens is een dorpje hier in Fryslân:) Tussen Grou en Rauwerd.
Meer info
Fries om ûtens?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1978-10-26
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
onze liefde ging niet gemakelijk daarom ook de tanden het was een gevecht soms
heb je er ook een foto van?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:10 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik heb afgelopen maandag een schorpioen op m'n schouder/bovenarm laten zetten bij tattoo Geert in Veldhoven, en ben daar zeer over te spreken. Hij heeft er drieëneenhalf uur over gedaan en het alles gebeurde zo steriel als mogelijk.
In de contacten met hem maakte hij een ontspannen, open indruk. Prima bereid tot het geven van mening en advies en heeft gevoel voor humor. Hij gaf aan tatoeëren vooral als hobby te zien en heeft er dan ook voor gekozen minder klanten in te plannen dan mogelijk zou zijn; wil er geen routinewerk van maken.
De tatoeage betreft er een van goede kwaliteit. Het is inmiddels genezen en er is geen enkel stukje verloren gegaan. Zou dat wel gebeuren, dan wordt dit gratis hersteld.
Aanrader...
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef RamonaRicardo het volgende:
LIKE THE NOTE YOU HAD TO WRITE FOR ME
SO THIS IS MY NOTE BACK FOR YOU
YOU LOVE MAKES ME HAPPY WITH ALL
I GIVE YOU THE STARS IF I CAN DO THAT BUT I CAN DO THAT
SO I GIVE YOU THIS NOTE
AND MY LOVE FOR ALWAYS
WE HAVE BEEN IN THE FIGHTS AND I NOW THAT WAS NOT FINE
AND I ALSO THINK THAT OUR LOVE IN THREEWORDS:
FRIENS-FOREVER-STRONG
I LOVE YOU RAMONA
THE BREAKFAST IS DOWNSTAIRS
RR
Heeft Robbie voor me geschreven, lief he?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:06 schreef Sas22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zelfs mijn neefje van 5 kan beter engels dan dit Cloglish![]()
Ja heel erg lief.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Heeft Robbie voor me geschreven, lief he?
Het is misschien wel lief bedoelt, alleen is het wel erg slecht Engels.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Heeft Robbie voor me geschreven, lief he?
das liefquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:08 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Ja heel erg lief.![]()
Net zo lief als een wortelkanaalbehandeling.![]()
zónder verdoving.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:08 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Ja heel erg lief.![]()
Net zo lief als een wortelkanaalbehandeling.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik gok dat het hun eigengemaakte slang isquote:
lief als ik me niet zo gruwelijk zou ergeren aan de spelfouten enzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef RamonaRicardo het volgende:
LIKE THE NOTE YOU HAD TO WRITE FOR ME
SO THIS IS MY NOTE BACK FOR YOU
YOU LOVE MAKES ME HAPPY WITH ALL
I GIVE YOU THE STARS IF I CAN DO THAT BUT I CAN DO THAT
SO I GIVE YOU THIS NOTE
AND MY LOVE FOR ALWAYS
WE HAVE BEEN IN THE FIGHTS AND I NOW THAT WAS NOT FINE
AND I ALSO THINK THAT OUR LOVE IN THREEWORDS:
FRIENS-FOREVER-STRONG
I LOVE YOU RAMONA
THE BREAKFAST IS DOWNSTAIRS
RR
ziet er strak uitquote:Op donderdag 22 december 2005 11:00 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo ik ben ook weer terug, hier alvast een indruk van hooe mijn mouwtje word
[afbeelding]
Eind januari gaan we verder naar de binnenkant en over mijn schouder naar mijn schouderblad![]()
Mooie rug Mukiequote:
een kleine 7uquote:Op zondag 25 december 2005 00:56 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel uren werk heb heb je daar in zitten?
Inclusief die stukken op je arm? Da's wel snel iddquote:Op zondag 25 december 2005 01:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
een kleine 7u
De shiva en de draak waren het meeste werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |