Best wel?quote:Op zondag 25 december 2005 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]Weetje.. ze kon wel mooi zingen maar ze was best arrogant
Behoorlijkquote:
Ze had wel een BH aan mogen doen, nu hingen ze bekant op d'r knieën.quote:Op zondag 25 december 2005 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
BehoorlijkMaar gister had ze wel lekkere tietuh
![]()
Jeeezus.. dat ik dat moet gaan uitleggen. Sorry als je dat niet kan zien, dan ben je wel heel erg hoor Beevquote:
Nee man.. ze had van mij wel mogen springenquote:Op zondag 25 december 2005 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze had wel een BH aan mogen doen, nu hingen ze bekant op d'r knieën.
Ik vond d'r in haar manier van antwoorden juist heel bescheidenquote:Op zondag 25 december 2005 13:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jeeezus.. dat ik dat moet gaan uitleggen. Sorry als je dat niet kan zien, dan ben je wel heel erg hoor Beev
Stomquote:Op zondag 25 december 2005 12:25 schreef Dizer het volgende:
Sven.. wat vind je van mijn nieuwe avvie?
*turn down, dizzlequote:Op zondag 25 december 2005 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
BehoorlijkMaar gister had ze wel lekkere tietuh
![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 december 2005 13:27 schreef Svensational het volgende:
Ik vond haar nou ook niet echt arrogant overkomen...
Ik welquote:
Oh verpest dat het? Nou dan bij dezen nog een keer: Maar BVO is ook zóooo leukkkkkkkkk!!@*(#&@(*!!!quote:Op zondag 25 december 2005 13:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Dieverpest het dan weer he
.
Ik heb niet geteld, dus ik weet het niet precies, maar ik doe in een categorie of 4 leuk mee.
Maareh, dit was bedoelt als schop, niet als aanzet tot slowchat![]()
.
Das beterquote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh verpest dat het? Nou dan bij dezen nog een keer: Maar BVO is ook zóooo leukkkkkkkkk!!@*(#&@(*!!!![]()
![]()
@#$!~~one!!!!
.
ShowChat, je hebt gelijk, moeten we maar hier doen he?.
Doen jullie WEL aan kado's? Wij niet...quote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef Dizer het volgende:Ik heb net een kado gekregen van mijn neefjes
Polo Black Eau de Toilette
Niks.quote:Op zondag 25 december 2005 13:38 schreef PeRi het volgende:
En jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |