Wat weet jij nou?quote:
Jij bent nieuw, jouw mening telt niet.quote:
1. Je bent een newbie, dus naar je mening wordt niet geluisterdquote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent nieuw, jouw mening telt niet.
Weet ik wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent nieuw, jouw mening telt niet.
Nee, met Kerst moet je juist iets anders eten dan dat je de rest van het jaar doet, hè.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ga je morgenavond eten, Bupa? Andijvie?
Spruitjes met vruchtenhagel dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Nee, met Kerst moet je juist iets anders eten dan dat je de rest van het jaar doet, hè.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Spruitjes met vruchtenhagel dan?
Great minds think alike.quote:
Been there, done that.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Spruitjes met vruchtenhagel dan?
Whihihihhi, dat wilde ik ook net zeggen!!!quote:
M'n mening. Als je het leest, betekent dat dat je er om geeft!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, laten we kijken wat eruit komt. Voor die 2 miljoen is zooooooo veel aandacht, maar voor die 75 miljoen belastinggeld van ons niet. Das jammer.quote:
quote:
het grote geile crewleden verkiezing topicquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Welke zwakzinnige zet nou zulke foto's van zichzelf online?.
Fotoboek van Lupa_Solitaria
Grappig. Sommige mensen zijn erg extrovert. Maar meestal komt dat doordat sommige mensen een naiviteit op het web hebben van hier tot Tokio, en komen daar later wel achter.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Zie 'sexy en gewaagd' dan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe denk je dat ik aan de link kwamquote:
Sven stuurde je die via MSN?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan de link kwam.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zie 'sexy en gewaagd' dan.Je vindt haar lelijk omdat je die hollywoodpulp gewend bent. Niet omdat ze echt lelijk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
M'n mening. Als je het leest, betekent dat dat je er om geeft!
Ja, maar dit gaat over Bupatih en ik, dus dan is het natuurlijk wel great minds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Een knapperd vind ik d'r niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Je vindt haar lelijk omdat je die hollywoodpulp gewend bent. Niet omdat ze echt lelijk is.
Nee, dat klopt, maar je hebt een erg vreemd wereldbeeld als je dat al lelijk vind. Denk je dat al die onverzekerden in Amerika een beugel en tandarts kunnen betalen om maar een voorbeeld te noemen?quote:
Bestaat dat nummer niet ofzoquote:Multiply van Jamie Lidell werd het meest aangevraagd, namelijk 236 keer.
Die tattoo is wel lelijk zegquote:
Jij ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Fijne Feestdagen allemaal...
![]()
Dat besef ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar je hebt een erg vreemd wereldbeeld als je dat al lelijk vind. Denk je dat al die onverzekerden in Amerika een beugel en tandarts kunnen betalen om maar een voorbeeld te noemen?
CALVIN EN HOBBESquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Fijne Feestdagen allemaal...
![]()
Die eerstequote:Op zaterdag 24 december 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook
En speciaal voor jou: een kerstkaart met Brad Pitt erop:
[afbeelding]
Ik had 'm toch al echt op tv gezienquote:
Met Ex-sixpackster Froukjequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
De Nationale Wetenschapsquiz over 13 minuten.
Ze heeft het over VUURZEEquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had 'm toch al echt op tv gezien
Of de grappen van Najib Amalia lijken elke keer erg op elkaar.
tja wat zal ik zeggen..........quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
Jij ook
En speciaal voor jou: een kerstkaart met Brad Pitt erop:
[afbeelding]
Heh, zo heet die show van Najib toch? Zal wel.quote:
Die heet MOST WANTEDquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Heh, zo heet die show van Najib toch? Zal wel.
Het gaat om het gebaar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja wat zal ik zeggen..........
Wat is het verschil dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |