En hoe weet jij dat, jij zat toch bijna nooit op MSN?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
JA, maar dat staat 'ie zowat altijd.
Niet zo vaak inderdaad. Maar als ik er dan ben is BUPA op 'away'.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat, jij zat toch bijna nooit op MSN? [afbeelding]
Zeg dan!
Engelse MSNquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet zo vaak inderdaad. Maar als ik er dan ben is BUPA op 'away'.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op MSN staat ie op afwezig.
Je. Hebt. Me. Toegevoegd.quote:
Dat meen je niet! Echt?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je. Hebt. Me. Toegevoegd..
Jij ook, Beav.quote:
quote:
Ga je over minder dan 3 uur je nieuwe icon gebruiken?quote:
Ik heb hem niet voor niets gemaakt, ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je over minder dan 3 uur je nieuwe icon gebruiken?
Ow ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga je over minder dan 3 uur je nieuwe icon gebruiken?
2equote:Op zaterdag 24 december 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nooit!quote:
Your loss.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
A. Barlo heb ik ooit in het echt gezien.
Ik wacht wel tot MissBliss online komt.quote:
Toen ze V&D tv aan't maken was in de V&D in Utregquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
En haar ook, graag. [afbeelding] [afbeelding]
YES!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Toen ze V&D tv aan't maken was in de V&D in Utreg.
Die 1e smiley.
Hoezo "vond"?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
YES!!!
Nog iemand die hem leuk vindt.
En Sven vond hem maar niks.![]()
Wat weet Sven nou?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
YES!!!
Nog iemand die hem leuk vindt.
En Sven vond hem maar niks.![]()
Wat weet jij nou?quote:
Jij bent nieuw, jouw mening telt niet.quote:
1. Je bent een newbie, dus naar je mening wordt niet geluisterdquote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent nieuw, jouw mening telt niet.
Weet ik wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent nieuw, jouw mening telt niet.
Nee, met Kerst moet je juist iets anders eten dan dat je de rest van het jaar doet, hè.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat ga je morgenavond eten, Bupa? Andijvie?
Spruitjes met vruchtenhagel dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
Nee, met Kerst moet je juist iets anders eten dan dat je de rest van het jaar doet, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |