oh dear sunchaser moet het mannengeheim weer verraden...quote:Op zondag 25 december 2005 09:40 schreef SunChaser het volgende:
Dat ze dan thuis blijft en elke dag voor je kookt en ze jouw huishoudster is.
quote:Op zondag 25 december 2005 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
oh dear sunchaser moet het mannengeheim weer verraden...
Zullen we dan ook het grote vrouwengeheim maar verraden? Kindje krijgen zodat je je vent aan je bind en op je reet gaan zitten en hij zich maar afschoften om knaken te verdienen..
Misschien moet je Sunchasers post waar ik op reageer ook even lezen.quote:Op zondag 25 december 2005 09:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar de titel van dit topic is echt...Dat de man een kind wil.
Hoewel deze argumentatie wel gepast is, ligt het spectrum qua invalshoek verkeerd.![]()
Eigenlijk ben ik te dronken, om serieus te reageren.quote:Op zondag 25 december 2005 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Misschien moet je Sunchasers post waar ik op reageer ook even lezen.
Al dronken of nog dronken?quote:Op zondag 25 december 2005 10:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik te dronken, om serieus te reageren.
- Who cares, het is een PB topic , dus alle input is welkom -
*noteer*quote:Op zondag 25 december 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou gillend wegrennen, dus in mijn geval zou hij het waarschijnlijk doen om van me af te komen.
Maakt dat vandaag iets uit ?!.... fucking X-mas..quote:Op zondag 25 december 2005 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Al dronken of nog dronken?
*Proetst*.quote:Op zondag 25 december 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou gillend wegrennen, dus in mijn geval zou hij het waarschijnlijk doen om van me af te komen.
Niks motieven, de teloorgang van de man, een IKEA bezoekende, meepuffende dweil.quote:Op zondag 25 december 2005 09:33 schreef pberends het volgende:
Wat zijn de eigenlijke motieven van een man die op een serieuze manier tegen zijn vrouwlijke partner zegt: "Ik wil een kind van je"? Wat zijn behalve seks de motieven?
Ja, nog al zoeen.quote:Op zondag 25 december 2005 10:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En voor een man is het geen kind... maar een liefdesbaby maar dat terzijde.
Ik heb dus een vriendin wier man *echt* op die manier is vertrokken (voila, hij ging iets anders halen, maar weg was hij).quote:Op zondag 25 december 2005 10:22 schreef Drugshond het volgende:
Hella, gaan vrouwen tegenwoordig ook al sigaretten halen. Als ze een relatie willen verbreken.
Antwoord is simpel (0,3 ms) ..... verneukt. genaaid....quote:Op zondag 25 december 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
Ja, nog al zoeen.
Vrouwen, wat hebben jullie met "de man"gedaan!
Nu eindelijk je zin?
*Fotoboek checkt*quote:Op zondag 25 december 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
dus in mijn geval zou hij het waarschijnlijk doen om van me af te komen.
quote:Op zondag 25 december 2005 10:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb dus een vriendin wiens man *echt* op die manier is vertrokken (voila, hij ging iets anders halen, maar weg was hij).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |