oh dear sunchaser moet het mannengeheim weer verraden...quote:Op zondag 25 december 2005 09:40 schreef SunChaser het volgende:
Dat ze dan thuis blijft en elke dag voor je kookt en ze jouw huishoudster is.
quote:Op zondag 25 december 2005 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
oh dear sunchaser moet het mannengeheim weer verraden...
Zullen we dan ook het grote vrouwengeheim maar verraden? Kindje krijgen zodat je je vent aan je bind en op je reet gaan zitten en hij zich maar afschoften om knaken te verdienen..
Misschien moet je Sunchasers post waar ik op reageer ook even lezen.quote:Op zondag 25 december 2005 09:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar de titel van dit topic is echt...Dat de man een kind wil.
Hoewel deze argumentatie wel gepast is, ligt het spectrum qua invalshoek verkeerd.![]()
Eigenlijk ben ik te dronken, om serieus te reageren.quote:Op zondag 25 december 2005 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Misschien moet je Sunchasers post waar ik op reageer ook even lezen.
Al dronken of nog dronken?quote:Op zondag 25 december 2005 10:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik te dronken, om serieus te reageren.
- Who cares, het is een PB topic , dus alle input is welkom -
*noteer*quote:Op zondag 25 december 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou gillend wegrennen, dus in mijn geval zou hij het waarschijnlijk doen om van me af te komen.
Maakt dat vandaag iets uit ?!.... fucking X-mas..quote:Op zondag 25 december 2005 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Al dronken of nog dronken?
*Proetst*.quote:Op zondag 25 december 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou gillend wegrennen, dus in mijn geval zou hij het waarschijnlijk doen om van me af te komen.
Niks motieven, de teloorgang van de man, een IKEA bezoekende, meepuffende dweil.quote:Op zondag 25 december 2005 09:33 schreef pberends het volgende:
Wat zijn de eigenlijke motieven van een man die op een serieuze manier tegen zijn vrouwlijke partner zegt: "Ik wil een kind van je"? Wat zijn behalve seks de motieven?
Ja, nog al zoeen.quote:Op zondag 25 december 2005 10:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En voor een man is het geen kind... maar een liefdesbaby maar dat terzijde.
Ik heb dus een vriendin wier man *echt* op die manier is vertrokken (voila, hij ging iets anders halen, maar weg was hij).quote:Op zondag 25 december 2005 10:22 schreef Drugshond het volgende:
Hella, gaan vrouwen tegenwoordig ook al sigaretten halen. Als ze een relatie willen verbreken.
Antwoord is simpel (0,3 ms) ..... verneukt. genaaid....quote:Op zondag 25 december 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
Ja, nog al zoeen.
Vrouwen, wat hebben jullie met "de man"gedaan!
Nu eindelijk je zin?
*Fotoboek checkt*quote:Op zondag 25 december 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
dus in mijn geval zou hij het waarschijnlijk doen om van me af te komen.
quote:Op zondag 25 december 2005 10:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb dus een vriendin wiens man *echt* op die manier is vertrokken (voila, hij ging iets anders halen, maar weg was hij).
En op zondag zn modelspoorbaantje afstoffenquote:Op zondag 25 december 2005 10:32 schreef yvonne het volgende:
Niks motieven, de teloorgang van de man, een IKEA bezoekende, meepuffende dweil.
quote:Op zondag 25 december 2005 10:42 schreef SunChaser het volgende:
*Fotoboek checkt*
Dan moet ie wel een heel erg goede reden hebben
Het ijs bij de IKEA is best lekker hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 10:32 schreef yvonne het volgende:
een IKEA bezoekende, meepuffende dweil.
Dan zijn we er tochquote:Op zondag 25 december 2005 10:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Antwoord is simpel (0,3 ms) ..... verneukt. genaaid....
Dat laatste vind ik een vrij dubieuze reden.quote:Op zondag 25 december 2005 11:09 schreef BennyNL het volgende:
ik houd van kinderen..zou ook graag op een bepaalde leeftijd een kind willen hebben. het zou mn ouders ook blij maken
* Pietverdriet zet Robbie Williams op voor Yvonnequote:
...quote:Op zondag 25 december 2005 11:09 schreef BennyNL het volgende:
. het zou mn ouders ook blij maken
quote:Op zondag 25 december 2005 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet zet Robbie Williams op voor Yvonne
"And all the best women are married
All the handsome men are gay
You feel deprived"
Voor jouw, vonniequote:
Second that one.quote:Op zondag 25 december 2005 11:09 schreef BennyNL het volgende:
Het zou mn ouders ook blij maken
Omdat hij zich voort wilt planten.quote:Op zondag 25 december 2005 09:33 schreef pberends het volgende:
Wat zijn de eigenlijke motieven van een man die op een serieuze manier tegen zijn vrouwlijke partner zegt: "Ik wil een kind van je"? Wat zijn behalve seks de motieven?
Zestig procent van getrouwde vrouwen gaat vreemd, dus als je alleen wil neuken is er keus zat.quote:Op zondag 25 december 2005 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
"And all the best women are married
Ik wil niet neuken, ik wil dat ze van me houd...quote:Op zondag 25 december 2005 11:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zestig procent van getrouwde vrouwen gaat vreemd, dus als je alleen wil neuken is er keus zat.
Ja, zet Raymond van het Groenewoud nog maar eens op!quote:Op zondag 25 december 2005 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik wil niet neuken, ik wil dat ze van me houd...
*stampvoet*
quote:Op zondag 25 december 2005 11:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, zet Raymond van het Groenewoud nog maar eens op!
quote:Da's al tien jaar da'k in 't vak zit
'k Heb gezongen in Aalst, Peutie, Zwevezele en Genoelselderen
'k Heb zalen doen vollopen, 'k heb ook zalen doen leeglopen
'k Heb succes gekend, 'k heb ellende gekend
'k Heb toejuichingen gehad, bloemekes, verzoeknummers
AC/DC, Cherie, Een bakske vol stro
Ik weet niet waarom, ik weet niet hoe 't komt
Maar artiesten hebben meestal maar ‚‚n verzoeknummer
J'veux de l'amour, j'veux de l'amour
Waar ik ga, waar ik sta
Voor ik sterf, voor ik verga, j'veux de l'amour
'k Heb een syndicaat, 'k heb een agent
d'een werkt per tarief, de ander op percent
Degenen die, zoals ik, werken op 't sentiment
Worden door 't leven niet lang verwend
Ze worden zot
Je veux de l'amour
In een kano, op het strand, in de lift, op de tram, op de vloer
Ik babbel met de gast die mij een glas aanbiedt
Tot ik genoeg op heb voor een volgende stap
Ik babbel met het meisje dat er tof uitziet
Ik sloof me uit, compliment en een grap
Maar ik wil geen grap meneer, ik wil geen grap
J'veux de l'amour
Ik wil geen geld terug van de telefoniste
Ik wil dat ze van me houdt, pour toujours
Wanneer een artiest succesvol is
Dan heeft ie talent, fans, wordt ge‰erd als een vorst
Wanneer het minder goed gaat, wat heeft ie dan nog
Paranoia en twijfels en vooral veel dorst
J'veux de l'amour, j'veux de l'amour, in die hel
Als ik kots in de goot, onder 't kwijl, hallef dood
J'veux de l'amour
Liefde voor mij en voor mijn hond
Die heel de nacht in de auto op me wacht
Ik wil er zelfs voor de premier
Al heeft ie zijn smoeltje niet mee
Je veux de l'amour, je veux de l'amour
Voor mijn slapeloze vrouw, van tranen nat
Als ik thuiskom, strontzat, om vier uur 's ochtes
Je veux de l'amour
Voor m'n vrienden, die ook vanavond weer de weg
Naar mijn optreden niet vinden
Je-je-je-je veux de l'amour
Voor mijn verstrooide madam
Die haar pil vergat, voor abortus, op weg naar Amsterdam
Je veux de l'amour
Nu, niet seffes, niet direkt, niet sebiet, niet weldra, maar nu
Maintenant, tout de suite, heute, gvd
Je veux de l'amour, en ook geld, geld
Om kadootjes te kopen en aan iedereen te geven
Opdat ze van me houden
quote:Op zondag 25 december 2005 11:09 schreef BennyNL het volgende:
ik houd van kinderen..zou ook graag op een bepaalde leeftijd een kind willen hebben. het zou mn ouders ook blij maken
Absoluut, een vriend van mij liep altijd met zijn allerschattigste kinderen in de supermarkt, en als er dan damesmeisje vertedert naar zijn heupvruchten keek, sprak hij de woorden: Mooie kindren, niet? Die heb IK gemaakt...quote:Op zondag 25 december 2005 11:40 schreef pberends het volgende:
Mannen met jonge kinderen zijn toch ook adorabel, zouden ze op die manier meer vrouwen kunnen versieren?
jahquote:Op zondag 25 december 2005 11:40 schreef pberends het volgende:
Mannen met jonge kinderen zijn toch ook adorabel, zouden ze op die manier meer vrouwen kunnen versieren?
quote:Op zondag 25 december 2005 11:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
jah
Als mijn vent de stad in gaat met de jongste dat heeft hij altijd aandacht van 17 jarige meisjes.
Kun je beter een leuk (jong) hondje meenemen. Is veel goedkoper en werkt nog beterquote:Op zondag 25 december 2005 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Absoluut, een vriend van mij liep altijd met zijn allerschattigste kinderen in de supermarkt, en als er dan damesmeisje vertedert naar zijn heupvruchten keek, sprak hij de woorden: Mooie kindren, niet? Die heb IK gemaakt...
Hij heeft zo heel wat meisjes begelukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |