Whahaha ja he?quote:Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef BVO het volgende:
Wat duren die kerstochtenden langgggggggggggggggggg..
Oké.quote:Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh... dank je
Is een palestijnse film.. die Engels is gesproken. Heeft de Golden Globe award gewonnen voor beste buitenlandse film![]()
Die van mij ook. Ze slapenquote:Op zondag 25 december 2005 11:48 schreef Dizer het volgende:
Ik haat kerst... mijn familie (en vrienden) zijn saai
Leuk hequote:Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef BVO het volgende:
Wat duren die kerstochtenden langgggggggggggggggggg..
Daar zit ik dus nog steeds op te wachtenquote:
Echt wel. Eigenlijk heeft het best wel een positief iets dat wij geen kerstcadeaus doen. Nou kan ik meer uitgeven aan mijnzelfquote:
Waarom danquote:Op zondag 25 december 2005 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar zit ik dus nog steeds op te wachten.
Horlogequote:Op zondag 25 december 2005 11:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel. Eigenlijk heeft het best wel een positief iets dat wij geen kerstcadeaus doen. Nou kan ik meer uitgeven aan mijnzelfIk heb al een duur horloge gekocht en morgen een heleboel dvd's
Nou ja, ze liggen er wel, maar ze mogen zo pas openquote:
Wat een bullshit, is iedereen al wakker dan?quote:Op zondag 25 december 2005 11:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, ze liggen er wel, maar ze mogen zo pas open. Ofzo
.
Weet ik veel. Heb alleen al een nieuwe trui aan
.
Je bent in de prono gedeeld laatstequote:Op zondag 25 december 2005 11:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel. Eigenlijk heeft het best wel een positief iets dat wij geen kerstcadeaus doen. Nou kan ik meer uitgeven aan mijnzelfIk heb al een duur horloge gekocht en morgen een heleboel dvd's
Jaquote:Op zondag 25 december 2005 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een bullshit, is iedereen al wakker dan?
Link.. kan hem niet meer vinden..quote:Op zondag 25 december 2005 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent in de prono gedeeld laatste.
Als je alleen de mensen die elke week voorspeld hebben meetelt.
Wij hadden om 10 uur ontbijt, en daarna cadeautjes. Beide oma's blijven gelukkig gewoon in hun eigen huisquote:Op zondag 25 december 2005 11:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Maar m'n oma's zijn hier net, dus dan komt alles nogal langzaam op gang
.
quote:Op zondag 25 december 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig maar dat we die niet hoeven te gebruiken.
Hij staat anders gewoon in z'n sig.quote:
Als dat zo is, dan moet iemand een tegenbod doen. Ik heb ook staan een richtprijsquote:Op zondag 25 december 2005 12:16 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, ze hebben wel gelijk natuurlijk, hij is gewoon goedkoper op die andere website!
Goh Bassie, jij hebt véél DVD's.quote:Op zondag 25 december 2005 12:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan moet iemand een tegenbod doen. Ik heb ook staan een richtprijs
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |