Ik ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
En ik kreeg van jou een verjaardagskaart![]()
Van mij wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Alsof ik van jou wel een kerstkaart heb gehad. En ook geen verjaardagskaart. Helemaal niks![]()
Shit happens.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:42 schreef Svensational het volgende:
Nou kan Airelle haar topic niet openen.
Dat lijkt me nogal duidelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat doet Maxima op die lelijke-mensen-bijeenkomst?
Maak ik jou stapelgek, verliefd op mijquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Met een blik en een kus en het topje van m'n zus.
Dat zei je vijf uur geleden ook al.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal duidelijk!
Omdat Kus =quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:43 schreef Tania18 het volgende:
Maak ik jou stapelgek, verliefd op mij
Waarom weet ik dat?![]()
Klinkt goed, hè.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
En toen reageerde ik er niet voor niets niet op.
Er volgt eerst een toetsmoment over de eerste 550 topics.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Paltos het volgende:
Waarom staan er maar linkjes tot #550 in de OP?
Nu heb ik die allemaal gelezen, wil ik graag die laatste 27 ook lezen.![]()
Yeah right.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Paltos het volgende:
Waarom staan er maar linkjes tot #550 in de OP?
Nu heb ik die allemaal gelezen, wil ik graag die laatste 27 ook lezen.![]()
Jij zegt ook dingen dubbel. Waar ik al op gereageerd hadquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zei je vijf uur geleden ook al.
En toen reageerde ik er niet voor niets niet op.
mwoah...quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er volgt eerst een toetsmoment over de eerste 550 topics.
Pff, dat was reactie #300. Niet iedereen leest die.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zegt ook dingen dubbel. Waar ik al op gereageerd had.
Nu wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hela hola kindercola, dat werkt niet.
Dan is niet iedereen gewoon stomquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff, dat was reactie #300. Niet iedereen leest die.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wat vind je van Bupa? Ik waardeer hem wel. ![]()
Wat vindt Bupa van jou? Kutnewbie . Sterf!!
![]()
![]()
Wat vind je van Kristin Davis? Clemence is mooier! ![]()
Lust je andijviestamppot? Als ik verkouden ben. Wie niet!?
Ontvanger: ShowChatquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:50 schreef Tania18 het volgende:
http://www.hallmark.nl/ecardOphalen.aspx?k=eGhALizUvcI%3d
Ik ga niet al jullie namen apart noemen hoor. En dan moet ik zeker ook de mensen die ik niet zo aardig vind eruit laten en dan weet iedereen dat weerquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ontvanger: ShowChat
Wat eng.![]()
Jij ook een Merry Xmas
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ga niet al jullie namen apart noemen hoor. En dan moet ik zeker ook de mensen die ik niet zo aardig vind eruit laten en dan weet iedereen dat weer![]()
Dat willen we juist weten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga niet al jullie namen apart noemen hoor. En dan moet ik zeker ook de mensen die ik niet zo aardig vind eruit laten en dan weet iedereen dat weer![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Nee, doe dat maar niet...anders is meteen het kerstgevoel weg.
Wat nu?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]² [afbeelding][afbeelding]
Nu niks.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En ze denkt ook nog dat het I'm sorry betekent..
Jij bent wel onze trekpleister he?!?quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij bent wel onze trekpleister he?!?
quote:Alleen een beetje jammer dat je vaak een hoop zooi aantrekt![]()
Ik ben al weg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij bent wel onze trekpleister he?!?
Alleen een beetje jammer dat je vaak een hoop zooi aantrekt![]()
Huilie.quote:
Ik ben wild terwijl ik niet eens brakke dingen heb gedaan!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben brak terwijl ik niet eens wilde dingen heb gedaan
Waar dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huilie.Zo kom je er natuurlijk nooit, hè.
Brak ben je na de wilde dingen. Jij moet toch als student wel veel wilde dingen doen nu je in A'dam zit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben wild terwijl ik niet eens brakke dingen heb gedaan!
Wat vond je van Fleur?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb eindelijk Harry Potter gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij was toch goed he!
[ Bericht 10% gewijzigd door Duiveltja op 24-12-2005 16:26:24 (Dude gebruikspoilertags :P) ]
Ik wist het niet, ik lees geen HP.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:30 schreef Paltos het volgende:
Wie weet dat nou niet? Dat boek is al jaren uit.![]()
Maar dan kan het je ook niets schelen he!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wist het niet, ik lees geen HP.
Helaas pindakaas. Een ban en je foto wordt bij alle bioscopen geplaatst met als bijschrift "Opgepast spoilerjurk".quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar dan kan het je ook niets schelen he!
Nuja, voor de mensen die graag de film wilden zien...
Ik dacht even niet na!![]()
Goh wat zitten hier nu ook zoveel mods.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:36 schreef Svensational het volgende:
Slechte eerste indruk Paltos..
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:51 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK bedankt voor ALLES!! en fijne kerstmis
Ik hoop voor 'm dat het een plakplaatje is, de d ontbreekt.![]()
![]()
Tanjaquote:
Ja, dan hadden we zeker twee uur moeten wachten op jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:33 schreef Airelle het volgende:
FUCK!!! Ik had zo'n mooi topic klaar staan![]()
![]()
!!!
Hoeveel gram?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je envelop gaat straks op de bus. Met de kerstdrukte moet ie eind deze week bij je op de mat vallen
.
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan hadden we zeker twee uur moeten wachten op jou?
Ik zag het net staan op tvgidsonline.nlquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:47 schreef LeBeau het volgende:Rens
was net weer op de televisie bij de herhaling van dat Sportman van het jaar gala.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |