Ontvanger: ShowChatquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:50 schreef Tania18 het volgende:
http://www.hallmark.nl/ecardOphalen.aspx?k=eGhALizUvcI%3d
Ik ga niet al jullie namen apart noemen hoor. En dan moet ik zeker ook de mensen die ik niet zo aardig vind eruit laten en dan weet iedereen dat weerquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ontvanger: ShowChat
Wat eng.![]()
Jij ook een Merry Xmas
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ga niet al jullie namen apart noemen hoor. En dan moet ik zeker ook de mensen die ik niet zo aardig vind eruit laten en dan weet iedereen dat weer![]()
Dat willen we juist weten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga niet al jullie namen apart noemen hoor. En dan moet ik zeker ook de mensen die ik niet zo aardig vind eruit laten en dan weet iedereen dat weer![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Nee, doe dat maar niet...anders is meteen het kerstgevoel weg.
Wat nu?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef Bupatih het volgende:
[..][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]² [afbeelding][afbeelding]
Nu niks.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En ze denkt ook nog dat het I'm sorry betekent..
Jij bent wel onze trekpleister he?!?quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij bent wel onze trekpleister he?!?
quote:Alleen een beetje jammer dat je vaak een hoop zooi aantrekt![]()
Ik ben al weg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij bent wel onze trekpleister he?!?
Alleen een beetje jammer dat je vaak een hoop zooi aantrekt![]()
Huilie.quote:
Ik ben wild terwijl ik niet eens brakke dingen heb gedaan!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:04 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben brak terwijl ik niet eens wilde dingen heb gedaan
Waar dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huilie.Zo kom je er natuurlijk nooit, hè.
Brak ben je na de wilde dingen. Jij moet toch als student wel veel wilde dingen doen nu je in A'dam zit.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben wild terwijl ik niet eens brakke dingen heb gedaan!
Wat vond je van Fleur?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb eindelijk Harry Potter gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij was toch goed he!
[ Bericht 10% gewijzigd door Duiveltja op 24-12-2005 16:26:24 (Dude gebruikspoilertags :P) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |