JAWELJAWELJAWEL!
ik wil graag mij vrienden van fok bedanken die mij goed gehoplen hebben overlaast met het topic van de brief voor ramona heel erg bedankt!!!!! hier dus
een vrouw gelukig maken met dank van fok dus help mijDus de brief voor ramona die ik geschrven heb dankzij jullie hulp en ze vond het geweldig!!!!!!!
vooral veel dank aan Brighteyes want hij kon het perfect
Ik heb er over overlegt met ons mam en jawel ik ga Ramona dus vragen of ze met mij wil trouwen moorgen ga ik dat vragen bij kerstmaaltijd en k heb alles al keigoed voorbereid al die tijd had ik haar al belooft dat ik een tatoo zou gaan nemen en twee dagen geleden is het dan gebeurt bij een bekende van een maat van me die zn eigen tatoowinkel heeft dus voor een goede prijs
Een mooie boodschap voor mij Ramona:
![]()
dus de drie woorden van onze liefde----- en wapens voor dat onze liefde soms een gevecht was---- en op een tand staat RW---- en dat staat voor Ramona W mijn schatje
en het kost nog veel moeite om het voor dr verborgen te houden tot morgen maar ik hou het vol ze vroeg al waarom iknaar de badkamer ging met de deur op slot haha
dus ik wil iedereen bedanken voor de goede hulp en morgen word een super dag EN OOK IEDEREEN EEN FIJNE KERSTMIS EN EEN GELUKIG NIEUWJAAR VAN RR