Oh my god!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Er staat een spelfout in je tattooHet is friends, niet friens
OMG!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Bedankt voor het goed maken van mijn kerstquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zou ook nogmaals het geslacht van BE checken!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:28 schreef RobbieRicardo het volgende:
vooral veel dank aan Brighteyes want hij kon het perfect
Friensquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
wie heeft er gelijk mensen met verstand van engels die mij helpen of mensen hier. nou ik weet het dus wel
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=FRIENS-FOREVER-STRONG&meta=quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
wie heeft er gelijk mensen met verstand van engels die mij helpen of mensen hier. nou ik weet het dus wel
Zeg, waarom een Engelstalige tattoo als je dit zegt in je fotoboek:quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:28 schreef RobbieRicardo het volgende:
Een mooie boodschap voor mij Ramona:
quote:Ik hou van mij Vaderland en dat zouden meer mensen moeten doen anders gaan we ten onder
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
-Mijn lijflied
Ik zou eerder gaan voor:quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zeg, waarom een Engelstalige tattoo als je dit zegt in je fotoboek:
[..]
quote:Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van uitsen bloe,
en vaerlan getrouwe
blijf ik tot in en oo.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveer,
en Koning van Hispanje
heb ik altijd geëer.
En dit vond ze geweldig??quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:36 schreef RobbieRicardo het volgende:
alle spelfouten zijn dr uit gehaalt in het topic want dit is de brief die toen door iedereen is verbtert
[afbeelding]
staat ook al in het andere topic hoor
Nee joh, het op deze manier soepen is vrijwel onmogelijk...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Het lijkt een shop, maar het kan ook aan de compressie liggen.
In dat geval bulkt de tatooeerder ook van de humor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Het lijkt een shop, maar het kan ook aan de compressie liggen.
OMGquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zou de tattoo-man echt slaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:04 schreef Wokkel het volgende:
Dit is wel een goed middel voor mensen met een kerst depressie![]()
Oja..wat kostte die tattoo??
KAPOT stampen die kerel!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zou de tattoo-man echt slaan
Zijn post historie doet vermoeden dat die tattoo ook wel echt kan zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh mên ik lig hier al een half uur in een deuk!![]()
Ik vind het zo sneu voor TS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |