quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We gaan misschien idd een voetbalteam samenspelen en deze heren uitdagen
Moeten wel even kijken hoe en wat
Zoooo dat gaat lekker !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef ElisaB het volgende:
Woei, nog 16 stemmen tot de 1.400 stuks
Ik gok dat we de 1.500 gaan halen. Wie durft het met me oneens te zijn
Voetbal verbroedert ookal was het volgens Rinus Michels oorlogquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit maakt me vrolijk![]()
Hoop echt dat ze winnen!
Normaal word je helemaal afgezeken door dit topics. Maar dit keer werkt iedereen mee en doet niemand moeilijk. Was de wereld altijd maar zo![]()
Zojuist ook nog met een oud e-mail adresje gestemd
Is al zo hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Hey doe eens een #2 in de titel Steven.
Kijk het filmpje danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef theunderdog het volgende:
Hoe kun je ingodsnaam voetballen met een been? (en vat dit lullig of beledigent op), maar ik zie echt niet hoe je daadwerkelijk kunt voetballen met een been.
Staat een filmpje in de OPquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef theunderdog het volgende:
Hoe kun je ingodsnaam voetballen met een been? (en vat dit lullig of beledigent op), maar ik zie echt niet hoe je daadwerkelijk kunt voetballen met een been.
waar traint dit team?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat een filmpje in de OP
En denk dat Angelo vanzelf wel met nieuw materiaal komt
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat een filmpje in de OP
En denk dat Angelo vanzelf wel met nieuw materiaal komt
Goede vraagquote:
oh hebben ze een feestboek? Heb je linkje voor me?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede vraag
Ik heb wel op de facebookpagina gekeken vanmiddag maar zal het later vragen aan hem als ie er weer is
Je reageert dus neem ik aan dat je ook gewoon even de OP leestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom direct zo,n triest gezichtje? Ik heb dat filmpje niet gezien, kan de beste gebeuren.
Heb ik ook gedaan, maar om een of andere rede heb ik dat filmpje niet gezien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je reageert dus neem ik aan dat je ook gewoon even de OP leest
Yes, ga even zoeken voor je hoor, uno momentoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh hebben ze een feestboek? Heb je linkje voor me?
Je was niet de enige hoor, in het vorige topic is het ook gevraagdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar om een of andere rede heb ik dat filmpje niet gezien.
Maja, niet dat het veel uitmaakt ofzo.![]()
Heb jij nou echt een speciale persoonlijke facebook voor Fok aangemaakt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Yes, ga even zoeken voor je hoor, uno momento
https://www.facebook.com/pages/FC-KMK/472592436103336
Neequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heb jij nou echt een speciale persoonlijke facebook voor Fok aangemaakt?
dank jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Yes, ga even zoeken voor je hoor, uno momento
https://www.facebook.com/pages/FC-KMK/472592436103336
Jupquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik wil graag weten waar en wanneer geraind wordt, dus als iemand me dat kan vertellen, graag
Gefeli met de winst alvastquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef angelo1982 het volgende:
super dames en heren:D![]()
jullie zijn gewoon nog bezig stemmen te regelen en ik ben al heel de avond weg .
echt waar dank jullie allemaal voor het stemmen.
Angelo, nu je er bentquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef angelo1982 het volgende:
super dames en heren:D![]()
jullie zijn gewoon nog bezig stemmen te regelen en ik ben al heel de avond weg .
echt waar dank jullie allemaal voor het stemmen.
Waarom?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik wil graag weten waar en wanneer geraind wordt, dus als iemand me dat kan vertellen, graag
Misschien keertje foto's nemen ofzo?quote:
nou de trainingen zijn nu nog door het hele land vorige week in de buurt van nijmegen morgen in de maasdam dit doen we om dat we nog geen vast veld hebben waar we trainen . ze zijn wel een veld aan het aanleggen in groesbeek (in de buurt van Nijmegen)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Angelo, nu je er bent
Mirjam wil graag weten welke dagen,tijden en waar jullie trainen
Groesbeek is wel een mooi voetbaldorpquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:11 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
nou de trainingen zijn nu nog door het hele land vorige week in de buurt van nijmegen morgen in de maasdam dit doen we om dat we nog geen vast veld hebben waar we trainen . ze zijn wel een veld aan het aanleggen in groesbeek (in de buurt van Nijmegen)
Oke okequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:11 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
nou de trainingen zijn nu nog door het hele land vorige week in de buurt van nijmegen morgen in de maasdam dit doen we om dat we nog geen vast veld hebben waar we trainen . ze zijn wel een veld aan het aanleggen in groesbeek (in de buurt van Nijmegen)
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke
Maar dat is te volgen op jullie facebookpagina neem ik aan?
En iets anders, we willen misschien een FOK! vbl team samenstellen om een potje tegen jullie te spelen, staan jullie daar voor open want de meeste van ons zijn geestelijk beperkt
Nou daar is vast over te praten:D maar wij op de krukken jullie ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke
Maar dat is te volgen op jullie facebookpagina neem ik aan?
En iets anders, we willen misschien een FOK! vbl team samenstellen om een potje tegen jullie te spelen, staan jullie daar voor open want de meeste van ons zijn geestelijk beperkt
Ik denk dat tegen die tijd wel iets te regelen valt dan jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
Nou daar is vast over te praten:D maar wij op de krukken jullie ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |