Oh my god!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Er staat een spelfout in je tattooHet is friends, niet friens
OMG!!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Bedankt voor het goed maken van mijn kerstquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zou ook nogmaals het geslacht van BE checken!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:28 schreef RobbieRicardo het volgende:
vooral veel dank aan Brighteyes want hij kon het perfect
Friensquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
wie heeft er gelijk mensen met verstand van engels die mij helpen of mensen hier. nou ik weet het dus wel
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=FRIENS-FOREVER-STRONG&meta=quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
wie heeft er gelijk mensen met verstand van engels die mij helpen of mensen hier. nou ik weet het dus wel
Zeg, waarom een Engelstalige tattoo als je dit zegt in je fotoboek:quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:28 schreef RobbieRicardo het volgende:
Een mooie boodschap voor mij Ramona:
quote:Ik hou van mij Vaderland en dat zouden meer mensen moeten doen anders gaan we ten onder
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
-Mijn lijflied
Ik zou eerder gaan voor:quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zeg, waarom een Engelstalige tattoo als je dit zegt in je fotoboek:
[..]
quote:Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van uitsen bloe,
en vaerlan getrouwe
blijf ik tot in en oo.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveer,
en Koning van Hispanje
heb ik altijd geëer.
En dit vond ze geweldig??quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:36 schreef RobbieRicardo het volgende:
alle spelfouten zijn dr uit gehaalt in het topic want dit is de brief die toen door iedereen is verbtert
[afbeelding]
staat ook al in het andere topic hoor
Nee joh, het op deze manier soepen is vrijwel onmogelijk...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Het lijkt een shop, maar het kan ook aan de compressie liggen.
In dat geval bulkt de tatooeerder ook van de humor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Het lijkt een shop, maar het kan ook aan de compressie liggen.
OMGquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zou de tattoo-man echt slaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:04 schreef Wokkel het volgende:
Dit is wel een goed middel voor mensen met een kerst depressie![]()
Oja..wat kostte die tattoo??
KAPOT stampen die kerel!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zou de tattoo-man echt slaan
Zijn post historie doet vermoeden dat die tattoo ook wel echt kan zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh mên ik lig hier al een half uur in een deuk!![]()
Ik vind het zo sneu voor TS!
Dat gevecht, moet ik dat zo letterlijk nemen?quote:en wapens voor dat onze liefde soms een gevecht was---- en op een tand staat RW---- en dat staat voor Ramona W mijn schatje
Denk niet dat gaat lukken.... S-D neej wordt niet watquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:14 schreef Copycat het volgende:
Dat staat je fraai, RR... en zo typical.
Misschien kan die vriend van die maat van die kennis van je van de S een D maken en er een nieuwe S achter proppen?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:14 schreef Copycat het volgende:
die vriend van die maat van die kennis van je
Oh, is het een boksbeugel.. Ik kon er niks van maken. En wat is dat rechtopstaande ding?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:16 schreef Kluupkluup het volgende:
Trouwens..
Die Tattoo stelt dus een boksbeugel voor die tanden eruit slaat en op een van die tanden staan de initialen van je vriendin.
(...)
Maar waarom zou 'ie die brief soepen als 'ie 'm zelf heeft geschreven, dus met opzettelijke taalfouten en al?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:16 schreef gelly het volgende:
Uit de brief blijkt denk ik wel dat het fake is, bekijk alle woorden en je ziet dat de letters altijd dicht op de andere staan, behalve bij "friens" waar de d tussenuit lijkt gesoept. Het handschrift is ook te netjes voor een ongeletterde malloot. Een correctie maak je ook niet door een woord netjes diagonaal door te strepen maar door of de brief opnieuw te schrijven of het betreffende woord door te krassen.
Ik heb nog eens zitten kijken, maar die D past er daar niet meer tussen hoor.. dan komt het wel erg dicht op elkaar te staan. En bij twijfel merk ik dat ikzelf ook een beetje meer ruimte laat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:16 schreef gelly het volgende:
Uit de brief blijkt denk ik wel dat het fake is, bekijk alle woorden en je ziet dat de letters altijd dicht op de andere staan, behalve bij "friens" waar de d tussenuit lijkt gesoept. Het handschrift is ook te netjes voor een ongeletterde malloot. Een correctie maak je ook niet door een woord netjes diagonaal door te strepen maar door of de brief opnieuw te schrijven of het betreffende woord door te krassen.
een vibrator?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, is het een boksbeugel.. Ik kon er niks van maken. En wat is dat rechtopstaande ding?
Omdat ie de foto later heeft gevonden op het net, of vooraf en heetft ie het topic daaromheen gemaakt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar waarom zou 'ie die brief soepen als 'ie 'm zelf heeft geschreven, dus met opzettelijke taalfouten en al?
Nou en?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:16 schreef gelly het volgende:
Ik vrees zo'n scheermesje van vroegerquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, is het een boksbeugel.. Ik kon er niks van maken. En wat is dat rechtopstaande ding?
Maar de taalfout staat al hierin: een vrouw gelukig maken met dank van fok dus help mijquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat ie de foto later heeft gevonden op het net ?
Je zou kunnen proberen de linkeronderkant van de S naar het midden toe door te trekken, en er zo een kleine, frivole d van te maken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:16 schreef AnnieO het volgende:
[..]
Denk niet dat gaat lukken.... S-D neej wordt niet wat![]()
Ja, rond de foto van de tattoo, dat denk ik tenminste.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat ie de foto later heeft gevonden op het net, of vooraf en heetft ie het topic daaromheen gemaakt.
Daar is inderdaad ook wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:25 schreef eL. het volgende:
Die spelfout hoort toch gewoon bij RR, ik vinnem mooi.
Chapeau.
Wat El (quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:25 schreef eL. het volgende:
Chapeau.
Wat zit je toch lekker in de kerstgedachte Elquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:25 schreef eL. het volgende:
Chapeau.
quote:
Nou zal ik hier verder niet doorzeuren over spelfouten enzo. Maar als je el met een hoofdletter voorop doet is het voor de kijkers thuis net ei, ..... dus let op het springen van het poppetje : we doen de hoofdletter naar achteren, eL.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:30 schreef gelly het volgende:
Wat zit je toch lekker in de kerstgedachte El
quote:Op zondag 18 december 2005 01:46 schreef Merkie het volgende:
Waarom vergeet iedereen de D toe te voegen bij friends? Er wordt echt op één uitzondering na geloof ik elke keer over deze fout heen gekeken. Het is dus frienDs. En niet friens.
Ei is toch ook wel treffend. Maar toch, sorry eL. Met punt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef eL. het volgende:
[..]
[..]
Nou zal ik hier verder niet doorzeuren over spelfouten enzo. Maar als je el met een hoofdletter voorop doet is het voor de kijkers thuis net ei, ..... dus let op het springen van het poppetje : we doen de hoofdletter naar achteren, eL.
Fijne kerst.
.
*offtopic*quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef Xennia het volgende:
![]()
![]()
![]()
RR je had even het hele vorige topic moeten lezen, dan had je dit gezien:
Moet je niet zomaar je nick veranderen, El,quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef eL. het volgende:
Nou zal ik hier verder niet doorzeuren over spelfouten enzo. Maar als je el met een hoofdletter voorop doet is het voor de kijkers thuis net ei, ..... dus let op het springen van het poppetje : we doen de hoofdletter naar achteren, eL.
Fijne kerst.
.
Je bedoeld ....quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:43 schreef gelly het volgende:
Ei is toch ook wel treffend. Maar toch, sorry eL. Met punt.
Ik denk dat dat er sowieso niet meer van zal komenquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:52 schreef Bluurgh het volgende:
maar valt het niemand op dat na 2 dagen een tattoo er nog lang niet zo 'mooi' uit zou kunnen zien?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=FRIENS-FOREVER-STRONG&meta=
Ja, nu zie ik het!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik vrees zo'n scheermesje van vroeger
Holy Hell! OMG!quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:34 schreef kastanova het volgende:
Oh my god!
Dat spelde hij in een vrouw gelukig maken met dank van fok dus help mij ook al constant verkeerd.
Die had ik ook al gespot idd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:16 schreef gelly het volgende:
Uit de brief blijkt denk ik wel dat het fake is, bekijk alle woorden en je ziet dat de letters altijd dicht op de andere staan, behalve bij "friens" waar de d tussenuit lijkt gesoept.
Geef eens een hint, want ik zie niets.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef webspider het volgende:
[..]
![]()
Als je de foto btw even in een viewer opent, en hem dan op 400% zet, zie je duidelijk dat er iets niet helemaal klopt
De tattoo heeft een andere pixelgrootte dan de rest van z'n lichaam. Als je de scherpte van de lijntjes van de tattoo tegen de aftekening van zn rug tegen de achtergrond bekijkt, klopt er geen hout vanquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:43 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Geef eens een hint, want ik zie niets.
Tattoo topic deel 15quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:45 schreef JohanV. het volgende:
dit is een leuke grap, bij een verse tattoo zal je hele huid namelijk rood zijn. zeker in de eerste 24 uur. daarnaast ziet de foto er niet geheel echt uit. ik kan de lijntjes van de photoshop al zien zonder de foto te hoeven uitvergroten.
Het is wel goed gedaan. Maarja, domme fout natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Tattoo topic deel 15
Wel erg goed gedaan, dan. Is het er met een digitaal tekenpotlood dan op getekend ofzo?
Het is volgens mij een kwestie van iets wíllen zien, als je maar lang genoeg op zijn navel inzoomt dan kun je volgens mij zelfs nog het gezicht van Jezus Christus zien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:11 schreef classpc het volgende:
[..]
Het is wel goed gedaan. Maarja, domme fout natuurlijk.
Ik bedoel die spelfout in die tatoo dus hequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:16 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kwestie van iets wíllen zien, als je maar lang genoeg op zijn navel inzoomt dan kun je volgens mij zelfs nog het gezicht van Jezus Christus zien.
rot toch is een keer op je bent de echte ramona nietquote:Op zondag 25 december 2005 17:24 schreef RamonaRicardo het volgende:
Ach, de gedachte is lief toch?
En die onderbroek heeft ie van mij gekregen![]()
Ik had je gister toch verteld dat ik me ook aan zou melden?quote:Op zondag 25 december 2005 17:40 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
rot toch is een keer op je bent de echte ramona niet
oprotten je bent een kneus. een man zonder vriendin of een homo
ik wordt hier woedend van en geen moderator die dr wat aan doet
oproteen want ik heb het nog niet eens gevraagdquote:Op zondag 25 december 2005 17:41 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Ik had je gister toch verteld dat ik me ook aan zou melden?![]()
Robbie heeft me ten huwelijk gevraagd, en ik heb ja gezegdValentijndag gaan we trouwen
waarom lieg je hier over sgatjequote:Op zondag 25 december 2005 17:42 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
oproteen want ik heb het nog niet eens gevraagd
tijdens de kerstmaaltijd pas
dat dit zomaar mag snap ik niet.
geloof er niks van, het is gewoon de echte ramona, die een keer achter een beeldscherm zit ipv achter het raamquote:Op zondag 25 december 2005 17:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
Vervelend eikel dit is een belediging voor de echte ramona en ook voor mij.
als het de echte ramona is hoe heet ze dan met dr achternaam en wat voor kleur haar heeft ze dan??? Laat dr daar maar antwoord op geven ik baal hiervan dat dit zomaar kanquote:Op zondag 25 december 2005 17:46 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
geloof er niks van, het is gewoon de echte ramona, die een keer achter een beeldscherm zit ipv achter het raam
ze staat nu het vlees te snijden maar ik ga t gewoon latenzien zodirect als ze echt van me houd dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 25 december 2005 18:01 schreef Nosh het volgende:
Dat die tattooeerder dit heeft kunnen maken zonder in een hysterische lachbui te schieten.... kudo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |