bedankt voor je inbreng.quote:Op zondag 11 december 2005 18:01 schreef killerb het volgende:
Gewoon terpetine gebruiken en vervolgens aansteken. Dan heb je mooi een tijdje geen last van haargroei. Je kunt ook je ballen laten verwijderen, dan maak je geen stof meer aan dat ervoor zorgt dat je haargroei hebt e.d. Loop je wel de kans dat je tieten krijgt.
Vrouwelijke hormonen doen niets tegen borstbeharing, dan kom je toch uit op anti-androgenen. Hoewel die ook als bijwerking borstgroei hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 04:22 schreef klootje het volgende:
Vrouwelijke hormonen slikken?Mag ik dan es aan de beginnende tietjes voelen?
Daar kreeg ik allemaal rode builtjes vanquote:Op maandag 12 december 2005 15:49 schreef eppo2 het volgende:
[afbeelding]
De oplossing zonder stoppels. Voor maar 19 Euro. Alleen even over de kleur heenstappen. (Oh ja, het doet wel een beetje pijn, maar je bent voor weken glad.)
Die gaan weer weg en het duurt een tijd voor je haar weer aangroeit. Dus even de bultjes accepteren en daarna eentijd gld.quote:Op maandag 12 december 2005 15:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar kreeg ik allemaal rode builtjes van![]()
vraag het aan moon, die weet het vast wel.. of doet ze daar niet aan.. ontharen?quote:Op zondag 11 december 2005 18:12 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat durf ik wel waar is dat te koop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |