Het is wel goed gedaan. Maarja, domme fout natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Tattoo topic deel 15
Wel erg goed gedaan, dan. Is het er met een digitaal tekenpotlood dan op getekend ofzo?
Het is volgens mij een kwestie van iets wíllen zien, als je maar lang genoeg op zijn navel inzoomt dan kun je volgens mij zelfs nog het gezicht van Jezus Christus zien.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:11 schreef classpc het volgende:
[..]
Het is wel goed gedaan. Maarja, domme fout natuurlijk.
Ik bedoel die spelfout in die tatoo dus hequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:16 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Het is volgens mij een kwestie van iets wíllen zien, als je maar lang genoeg op zijn navel inzoomt dan kun je volgens mij zelfs nog het gezicht van Jezus Christus zien.
rot toch is een keer op je bent de echte ramona nietquote:Op zondag 25 december 2005 17:24 schreef RamonaRicardo het volgende:
Ach, de gedachte is lief toch?
En die onderbroek heeft ie van mij gekregen![]()
Ik had je gister toch verteld dat ik me ook aan zou melden?quote:Op zondag 25 december 2005 17:40 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
rot toch is een keer op je bent de echte ramona niet
oprotten je bent een kneus. een man zonder vriendin of een homo
ik wordt hier woedend van en geen moderator die dr wat aan doet
oproteen want ik heb het nog niet eens gevraagdquote:Op zondag 25 december 2005 17:41 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Ik had je gister toch verteld dat ik me ook aan zou melden?![]()
Robbie heeft me ten huwelijk gevraagd, en ik heb ja gezegdValentijndag gaan we trouwen
waarom lieg je hier over sgatjequote:Op zondag 25 december 2005 17:42 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
oproteen want ik heb het nog niet eens gevraagd
tijdens de kerstmaaltijd pas
dat dit zomaar mag snap ik niet.
geloof er niks van, het is gewoon de echte ramona, die een keer achter een beeldscherm zit ipv achter het raamquote:Op zondag 25 december 2005 17:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
Vervelend eikel dit is een belediging voor de echte ramona en ook voor mij.
als het de echte ramona is hoe heet ze dan met dr achternaam en wat voor kleur haar heeft ze dan??? Laat dr daar maar antwoord op geven ik baal hiervan dat dit zomaar kanquote:Op zondag 25 december 2005 17:46 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
geloof er niks van, het is gewoon de echte ramona, die een keer achter een beeldscherm zit ipv achter het raam
ze staat nu het vlees te snijden maar ik ga t gewoon latenzien zodirect als ze echt van me houd dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 25 december 2005 18:01 schreef Nosh het volgende:
Dat die tattooeerder dit heeft kunnen maken zonder in een hysterische lachbui te schieten.... kudo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |