quote:
Oeh, ik heb de Engelse.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zelfs de Nederlandse versie daarvan is!
Dat zegt 'men' wel vaker! Maar ik heb de film nog nooit gezien *schaam*quote:
Grapjequote:
Kusje d'r op.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef babette21 het volgende:
jouw topic liet mijn pc vast lopen.... weg werk!!
want goh, wat had ik al veel gedaan![]()
en btw: ík had 'm volgegooid, dus IK mocht 'n nieuwe openen
Dan beginnen we toch weer opnieuwquote:Op maandag 30 januari 2006 14:44 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, hij kan niet verder dan topic #568.
je moet ervan houden, maar ik vind eigenlijk wel dat iedereen 'm minstens 1x gezien moet hebben.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
Dat zegt 'men' wel vaker! Maar ik heb de film nog nooit gezien *schaam*Moet ik toch eens doen, of niet?
![]()
Ik bedoel: dan geef je het volgende topic nummer 1 etc. Opnieuw beginnen, snap je?quote:
Het enige nummer dat ik ken (misschien zijn het er wel meer, dat weet ik niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet ervan houden, maar ik vind eigenlijk wel dat iedereen 'm minstens 1x gezien moet hebben.
heb 'm zelf wel "ietsje" vaker gezien en ben laatst naar de musical geweest...
dus ja nu galmen de jezusteksten door m'n huis.....
[vanwege de muziek dus, niet zozeer de inhoud]
rockopera
Ja, ik snapte hem wel. (Goed hè?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik bedoel: dan geef je het volgende topic nummer 1 etc. Opnieuw beginnen, snap je?
Dan schrap je de lijst die nu in de OP staat
Dat houd je niet volquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zegt 'men' wel vaker! Maar ik heb de film nog nooit gezien *schaam*Moet ik toch eens doen, of niet?
Dat dacht ik alquote:Op maandag 30 januari 2006 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik snapte hem wel. (Goed hè?), maar ik wist er niks zinnigs op te zeggen.
Toen ging ik maar klagen over de te lange OP.
ik heb nu de Nederlandse soundtrack, het origineel hebben we nog op elpeequote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef Bupatih het volgende:
Het enige nummer dat ik ken (misschien zijn het er wel meer, dat weet ik niet.) is 'Heaven On Their Minds'. Mooi nummer.
![]()
Sjetten, maar dan wat langzamerquote:Op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef Genverbrander het volgende:
slowchat? wat is dat?
d-a-t--is--z-o--l-a-n-g-z-a-a-m--m-o-g-e-l-i-j-k--p-r-a-t-e-nquote:Op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef Genverbrander het volgende:
slowchat? wat is dat?
Het eerste half uur zeggen ze nietsquote:
Geilquote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef Bupatih het volgende:
Een tof plaatje voor niksan, omdat ze Madonna zo tof vindt:
[afbeelding]
yup, hierquote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef babette21 het volgende:
tijd voor 'n bakkie.....
nog iemand??
Oh.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Het eerste half uur zeggen ze niets
Ja, gaarne.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef babette21 het volgende:
tijd voor 'n bakkie.....
nog iemand??
Wát? Zingen ze?!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze zeggen de hele film niks: ze zingen alleen maar
niksan mag die zwarte hebben, maar ik wil die cappuccino!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwart??
[afbeelding]
of liever een cappi??
[afbeelding]
Dat is je ballen aan het beeldscherm vasttapen en gelijktijdig net zolang aan het stopcontact likken totdat je vingers in een spastische samentrekking het porseleinen koffiekopje dat je vasthoudt kapotknijpen.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef Genverbrander het volgende:
slowchat? wat is dat?
Goed lopende zin...quote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is je ballen aan het beeldscherm vasttapen en gelijktijdig net zolang aan het stopcontact te likken totdat je de vingers in een spastische samentrekking het porseleinen koffiekopje dat je vasthoudt kapotknijpen.Probeer het ook!
nou, niet meteen gaan janken nu.....quote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
niksan mag die zwarte hebben, maar ik wil die cappuccino!
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:02 schreef KristinDavis het volgende:
Buperdebuup, 50,000 posts! Congratulations!
![]()
[afbeelding]
Sorry.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, niet meteen gaan janken nu.....
je kan er ook gewoon om vrágen...
en wat blijkt dan: ik heb er méér dan genoeg...
kijk 's:
één voor Niksan
[afbeelding]
en één voor jou
[afbeelding]
Nee, dankje.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]Twee woordjes eruit gehaald en hij loopt weer praima.
![]()
PS: maak dáár maar eens een stripje van!![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dankje.Ik laat nog liever mijn ballen vasttapen aan het...Enfin, je snapt het wel, hè.
Mijn gedichten waren ook absurde humor, maar geen haan die ernaar kraaide!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Absurde humor is aan het gros van de SHO-paupers niet besteed!
![]()
Ik heb zelf maar even een kopje koffie gezet:quote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef babette21 het volgende:
tijd voor 'n bakkie.....
nog iemand??
Die heb ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:15 schreef Bupatih het volgende:
En waag het eens om mijnKnudde-mok
uit te lachen!
![]()
Whehe.quote:Of mijn oude Tulip-monitor!!![]()
Hoeveel zijn er in totaal?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die heb ik ook.Allemaal.
![]()
[..]
Whehe.
Geen idee. Kan ook niet kijken, ben niet thuis.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er in totaal?
Ik heb er 3.
Rot lekker op!quote:
Het is uit!quote:
Ik heb je er al bij gezet!quote:
Niksan, karoltje, Timmai, toetatoet, haagse_elfje (wtf voor een kutnaam is dat anyway?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
is ie jou vergeten?!??wat 'n hondenlul is 't toch ook he
![]()
* zingt: Kom maar bij mij
Als je maar weet dat jij Yasmine bent.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Bupa en LeB op weg naar een hele, nieuwe wereld...
niksan was hier net nog!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niksan, karoltje, Timmai, toetatoet, haagse_elfje (wtf voor een kutnaam is dat anyway?) en iedereen die hier nooit meer komt staat er in, maar
mij
vergeet hij gewoon.
Hell yeah.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar heeft hij geen pakje van.... van Ali wel.... ben een aapje op zn schouder![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
niksan was hier net nog!
Maar toen ze koffie kreeg aangeboden van babette, werd het opeens angstvallig stil...
die fout zat er expres in, om jouw oplettendheid te testenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef Bupatih het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/bijdehand.html
Groetjes,
Bijdehante Bupa.
Yeah right.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
die fout zat er expres in, om jouw oplettendheid te testen
Dat heb je natuurlijk ook speciaal voor mij gedaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef babette21 het volgende:
he Beautje, vindt je 't trouwens niet onwijs lief van mij dat ik jouw naam in mijn ondertitel heb staan?!
eh ja, 't viel me idd nu pas op [om zo'n bijdehandte Sven vast voor te zijn
Ik bedoelde Nano.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan was hier net nog!
Maar toen ze koffie kreeg aangeboden van babette, werd het opeens angstvallig stil...
Whehe.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde Nano.Die twee verwar ik elke keer, ik heb problemen met namen die met een N beginnen.
waar komt dat nou ineens vandaan??!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:42 schreef babette21 het volgende:
en er gaaaaaaaaaaaaaaaaaat nooit een daaaaaaaaaaaaag voorbij.........
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar komt dat nou ineens vandaan??!![]()
mooi toch??quote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit hier nog steeds met het 'Hoi niksan![]()
![]()
'-plaatje.
Een tulip- monitorquote:Op maandag 30 januari 2006 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar even een kopje koffie gezet:
[afbeelding]
En waag het eens om mijnKnudde-mok
uit te lachen!
![]()
Of mijn oude Tulip-monitor!!![]()
Ik had er geen woorden meer voor, zo lekker was die koffiequote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan was hier net nog!
Vind je? Dan houd ik hem.quote:
Wat zei ik nou?quote:Een tulip- monitor
Stijging-in-mijn-achting-lijstje:quote:Ik heb ook Knudde-mokken
Pfff, je had die van mij eens moeten proeven.quote:Ik had er geen woorden meer voor, zo lekker was die koffie
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[TK] 18+ dvds
Wat een doorzichtige kloon van Dizer zeg.
Doe mij maar een expresso. Ik kan m'n ogen nauwelijks open houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwart??
[afbeelding]
of liever een cappi??
[afbeelding]
Is dat een echte vrouwquote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef Bupatih het volgende:
Een tof plaatje voor niksan, omdat ze Madonna zo tof vindt:
[afbeelding]
Het was me nog niet opgevallen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef babette21 het volgende:
eh ja, 't viel me idd nu pas op [om zo'n bijdehandte Sven vast voor te zijn
Nee, dat is Paul Groot die haar nadoet in de nieuwste aflevering van Koefnoen.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doe mij maar een expresso. Ik kan m'n ogen nauwelijks open houden.
Dat slaat echt als een ...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]DAAAAR MOOOEEET EEEEEN PIEMOL IN!!!! DAAR MOET EEN PIEMOL IN!!!!!
![]()
![]()
Nee.
Dat slaat nergens op.![]()
Maar daar had ik gewoon zin in, ja?!![]()
Dat mocht 'ie willen kunnenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is Paul Groot die haar nadoet in de nieuwste aflevering van Koefnoen.
Paul Groot ziet er beter uitquote:Op maandag 30 januari 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is Paul Groot die haar nadoet in de nieuwste aflevering van Koefnoen.
Dat staat er toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Intelligentie test![]()
Heb jij die ook gesubmit Zhenar?
Weet ik veel. Ik had in mijn submit erbij gezet dat ik hem van Zhenar had. En ik zie Zhenar er niet voor aan te submitten.quote:
Oooooh.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik had in mijn submit erbij gezet dat ik hem van Zhenar had. En ik zie Zhenar er niet voor aan te submitten.
quote:
Nee dank uquote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Too bad for you. Wil je mijn huiswerk doen?.
niksan is zo iemand die alleen PI's gebruikt als het haar uitkomt, of als ze daar zin in heeft.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
Hee, waar blijven die PI's niksan?
Verveel je je??quote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
Hee, waar blijven die PI's niksan?
En zó hoort het ookquote:Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan is zo iemand die alleen PI's gebruikt als het haar uitkomt, of als ze daar zin in heeft.
quote:
Nee hoor.quote:
Goodquote:
Ja.quote:
Wat doorgrond je me weer pijnlijk goed!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooh.
Nee, ik zie Zhenar daar ook niet voor aan! Die houdt het liever voor zichzelf en zijn ShowChat-vriendjes dan het op de weblog te submitten.
Geen dank.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik vrees, alwaysthebest, dat je mijn "submit mention" zelf hebt veroorzaakt door mijn nick te noemen.![]()
Duurt 6PACK nog langerquote:TMF's nieuwste aanwinst: VALERIO
Hij is jong, ambitieus en zit vol lef. Valerio (22) is de nieuwste aanwinst van TMF, en maakt komende woensdag 1 februari zijn debuut op de muziekzender in het kader van TMF Kweekvijver.
Valerio
Valerio is er helemaal klaar voor, dat is één ding dat zeker is. In de 'Making Of TMF Kweekvijver' is hij vanaf deze week backstage te zien bij de opnames van de clip van Ninthe, het eerste talent van dit initiatief van TMF. En op dit moment is Valerio alweer op pad voor zijn volgende project. Zondagnacht vertrok hij samen met de guys van Winter Base**** naar Laaks waar hij verslag doet van het NK Snowboarden 2006.
Re:action, iedere werkdag, tussen 16.30 uur en 18.30 uur.
Special NK Snowboard 2006, woensdag 15 februari, tussen 22.30 uur en 23.00 uur.
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Duurt 6PACK nog langer. Mei pas
.
En ik las vanmiddag juist nog dat die kleine negert (die Chris) met een aantal van die 6packers misschien een latenight show krijgt bij Talpa.
SBS6 midden in de nacht, daar hoort ie gewoonquote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef BVO het volgende:
Liever TMF of Talpa danSBS6
, campingzender
.
Jaquote:Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
SBS6 midden in de nacht, daar hoort ie gewoon![]()
En wel met die lange trol zeker?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja. Maar daar blijft 'ie ook
. Alleen dan mei pas
. Zonder Froukje
!!!
Ja, dan zie je reclame jaquote:Op maandag 30 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
Buup, zet je TV eens op Veronica!
Die Nicolette, van die reclameposters nu?? Uhuhquote:
Froukje is leukquote:Op maandag 30 januari 2006 18:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Nicolette, van die reclameposters nu?? Uhuh.
Froukje is zoooooooveel meer![]()
![]()
.
The OC?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
Buup, zet je TV eens op Veronica!
Ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:48 schreef Tania18 het volgende:
The O.C.?
Hoe heerlijk genuanceerd. Wel waar overigensquote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef BVO het volgende:
Liever TMF of Talpa danSBS6
, campingzender
.
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde pagina al open staan![]()
Maar toen was TMF nog leukquote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
Maar goed,Daphne en Bridget
begonnen ook bij TMF
.
Oh ja.quote:
Ja.....de reclame is nog bezig.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:52 schreef Svensational het volgende:
Ja oi, kijk je nou of niet Bupa?
Ja, dit zijn herhalingen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef Airelle het volgende:
The O.C. is dat op Veronica? Dat was toch altijd opNET5
?
.
Ja die zijn redelijk goed terecht gekomen. Maar het blijft natuurlijk wel wat je er zelf van maakt. Ik weet niet of Miljuschka en Renate het TMF niveau ooit gaan ontstijgen. Renatie schat ik wel hoger in trouwens.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
Maar goed,Daphne en Bridget
begonnen ook bij TMF
.
Ja, daarom moet ze daar ook snel wegquote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja.
Maar Renate is ook wel leuk toch.
Andere zender wel, niet op een andere zendergroep.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar wel op een andere zendergroep.
De Bad Day-vrouw!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #368 is bruingebakken en eet ijsjes.
Werkt nietquote:
Ohja. Tuurlijk Net5 hoort niet bij RTL enzoquote:Op maandag 30 januari 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Andere zender wel, niet op een andere zendergroep.
Toen was hetquote:Op maandag 30 januari 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #368 is bruingebakken en eet ijsjes.
Like duh.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:58 schreef Svensational het volgende:, Jij vindt Mischa Barton ook tof
!
De zomer is zooooooooooveel tofferquote:Op maandag 30 januari 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat is er zó tof in juni? (buiten iets aangenamere weersomstandigheden)
Alles is tof aan juni!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat is er zó tof in juni? (buiten iets aangenamere weersomstandigheden)
Leuke discussie met BVO hierquote:Op maandag 30 januari 2006 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Like duh.
Ze speelde laatst in een vage film, Skipped Parts.
rosé.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
True. Maar ik dacht dat er iets speciaals was met juni.
"laatst"quote:Op maandag 30 januari 2006 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Like duh.
Doen we zondag nog eens over dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuke discussie met BVO hier
ShowChat #251: Is fan van The OC en Mischa Barton!
quote:
I know, maar Airelle vond laatst van niet.quote:
Daar teken ik voor.quote:
Ik vind het heel leuk van je hoor, dat je rosé drinkt.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
I know, maar Airelle vond laatst van niet. [afbeelding]
Oh, toen had ik andere bezighedenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"laatst" -> Eergisteren was het op tv![]()
Whehequote:Op maandag 30 januari 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuke discussie met BVO hier
ShowChat #251: Is fan van The OC en Mischa Barton!
Doe niet zo stomquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk van je hoor, dat je rosé drinkt.
Whehequote:
mja dat zei ze tegen mij.....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
I know, maar Airelle vond laatst van niet. [afbeelding]
Ook tegen mij.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat zei ze tegen mij.....
stom wijf![]()
Whihihi, I love it.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo stom. Of meen je dit
?
Je maakt me in de war[afbeelding]
.
.
Jeetje, twee tegen éénquote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat zei ze tegen mij.....
stom wijf![]()
Boeiendquote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef Bupatih het volgende:
Jáááááááááááááááááááááááááááááááááá!
[afbeelding]
jij vind veel te veel, voor zo'n "klein" meisje....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:14 schreef Airelle het volgende:
Jeetje, twee tegen één![]()
. Maar dat is niet eerlijk
.
Maar ik vind rosé inderdaad niet echt een drankje voor in de winter. Dat je het drinkt moet je helemaal zelf weten natuurlijk..
Jezus, ik dacht de uistlagen van die awardsquote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
+pquote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaquote:
Ron is de toekomstquote:
Jij loop zeg je toch ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij vind veel te veel, voor zo'n "klein" meisje....![]()
beetje respect voor de mening van de ouderen zou je niet misstaan...![]()
Wat heb je nou aan de toekomst.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ron is de toekomst.
Drie duels, 0 doelpunten tegen.
Hij bedoelt:quote:
Whahaha. Hoe was je dag?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij vind veel te veel, voor zo'n "klein" meisje....![]()
beetje respect voor de mening van de ouderen zou je niet misstaan...![]()
Dat doe ik ook niet. Daarom zei ik ook dat het oneerlijk wasquote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu kun je wel dom lopen grijnzen, maar ik zou onze gebundelde krachten niet onderschatten![]()
klotequote:
alstie dat bedoelt, dan moet ie dat ook zeggen........quote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Hij bedoelt:
'Jij loop' zeg je toch ook niet?
Bush daagt Bin Laden uit voor een potje schaken. Bin Laden zegt daarop dat het geen zin heeft, omdat hij toch gaat winnen. "Hoe kun je dat nu al weten?" vraagt Bush.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Bin Laden is gezakt voor zijn typediploma...
Totaal nietquote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
klote
valt het op?!![]()
nee de ochtend was kut, maar toen ben ik thuis gaan werken en dat was eigenlijk wel relaxed
maakt toch niet uitquote:Op maandag 30 januari 2006 19:28 schreef Airelle het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik het wel sneu vond van vorige week woensdag. Maar ik heb in totaal een half uurtje vrije tijd gehad (op het einde) en toen hebben we wat gegeten. Rest van de tijd van hot naar her gerend.
rechtzaken zijnquote:Trouwens nog wel een leuke rechtzaak gezien van een marokaantje (mijn leeftijd denk ik zo ongeveer) die onder invloed bij een moskee () had ingebroken en de afstandsbediending daar had gejat. Whaha...
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bush daagt Bin Laden uit voor een potje schaken. Bin Laden zegt daarop dat het geen zin heeft, omdat hij toch gaat winnen. "Hoe kun je dat nu al weten?" vraagt Bush.
Waarop Bin Laden antwoordt: "We zijn nog niet eens begonnen en jij mist nu al twee torens!"![]()
![]()
![]()
Ik kan zo Jack Spijkerman en zijn infantiele kutshow vervangen.quote:
Nou we zouden dus een voorlichting krijgen bij het Paleis van Justitie. Maar die ging om een of andere reden 's ochtends niet door. Wel konden we daar eerst twee rechtzaken bijwonen. Nou toen dus naar de Tweede Kamer voor een voorlichting en een rondleiding (eerst binnen, toen buiten). Toen naar de plenaire zaal om vanaf de publieke tribune de vergadering te bekijken... Was de vergadering geschorstquote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
maakt toch niet uit
waar ben je zoal heen gerend, behalve tweede kamer en rechtbank??
[..]
rechtzaken zijn
voor m'n vorige werk moest ik er regelmatig heen, nu helaas [vrijwel] nooit meer
Ja alle stoeltjes waren bezet. Maar volgens mij vond dat jochie zichzelf wel stoer, haha.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
ben je lekker mee: moet je voorkomen, kijken er 50 scholieren mee
Zou ik ook zijn, als ik een afstandsbediening had gejat.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja alle stoeltjes waren bezet. Maar volgens mij vond dat jochie zichzelf wel stoer, haha.
Ja wat een sukkel was het. En een slechte moslim ook overigensquote:Op maandag 30 januari 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn, als ik een afstandsbediening had gejat.
hé je hebt 't wel over m'n cliënten he!! m'n brood zeg maarquote:Op maandag 30 januari 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
Ja wat een sukkel was het. En een slechte moslim ook overigens.
Hopelijk de mijne ook later. (ga rechten studeren).quote:Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé je hebt 't wel over m'n cliënten he!! m'n brood zeg maar
hé heb je de knoop doorgehakt!!! coolquote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef Airelle het volgende:
Hopelijk de mijne ook later. (ga rechten studeren).
Nouja, ik moest wel iets opsturen naar de IB-groep. Maar ik ben er voor 99% zeker van. Ik ga er nog wel iets naast doen, maar ik weet nog niet wat...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
hé heb je de knoop doorgehakt!!! cool
heb jij dat moeten doen?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette gefeliciteerd met 15.000 posts.![]()
so he, jij hebt goed opgelet
precies op 't goeie moment![]()
[q]En rechtzaken zijn inderdaad tof.Alleen niet als je voor griffier moet spelen.
![]()
beetje overenthousiast misschien??quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
Ik ga er nog wel iets naast doen, maar ik weet nog niet wat...
Rechten is niet zo een intensieve studie hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje overenthousiast misschien??
ik ga maar 's eten....
Ze heeft een vage kledingstijl en is te magerquote:Op maandag 30 januari 2006 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Like duh.
Miss Perfect heeft weer wat te zeuren, hoor!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef niksan het volgende:
[..]
Ze heeft een vage kledingstijl en is te mager
Verder is ze wel oké
niksan gefeliciteerd met je 5757 posts
Haha arme jongenquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Miss Perfect heeft weer wat te zeuren, hoor!
hell no... er zijn grenzen, zelfs in mijn vakquote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
Is Maikuuuul een client van je babs?
Oh, gelukkig...je beschikt nog over voldoende zelfkennis.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef niksan het volgende:
[..]Ik heb nooit gezegd dat ik perfect ben
Nee hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef Bupatih het volgende:
Archipel.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:29 schreef Nuongirl het volgende:
Eindelijk is het dan zover.... de uitreiking van de Crew-awards!
De Meest populaire moderator :
De grote winnaars met 11 stemmen zijn geworden:
Bupatih
![]()
Nr:2 Conflict- 7 stemmen.
Nr:3 CartWOman- 6 stemmen.
De Vriendelijkste moderator :
De grote winnaar met 5 stemmen is geworden:
Bupatih
![]()
Nr:2 Brighteyes, Schatje en Mother_Mother - 4 stemmen.
*Geen 3e plaats.
De Beste nieuwkomer 2005 :
De grote winnaar met 6 stemmen is geworden:
Bupatih
![]()
Nr:2 Conflict- 5 stemmen.
Nr:3 ijsmeis- 4 stemmen.
Wat leuk, CartWOman had 6 stemmenquote:
Pfff, zie jij Sven of Tom er dan ergens tussen staan?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Met zoveel categorieën kan je niet anders dan winnen.![]()
whehehquote:Op maandag 30 januari 2006 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat leuk, CartWOman had 6 stemmen!
Nee, maar dat geen aandachtshoeren zoals jij.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, zie jij Sven of Tom er dan ergens tussen staan?
+zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 20:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee, maar dat geen aandachtshoeren zoals jij.![]()
Ik kill topics.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Hier is al lang niet meer gereageerd.
We zijn ondersteboven van jouw puike awards.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Hier is al lang niet meer gereageerd.
I know I am.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
We zijn ondersteboven van jouw puike awards.
Ik ben me er zelfs op aan het aftrekken nu.quote:
Zeker.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben me er zelfs op aan het aftrekken nu.
Ik weet bijna zeker dat Zhenar een soortgelijk iets aan het doen is.
Hoi, Bupa heeft 3 crewawards gewonnen, tof he?quote:
Ik zag het ja.. wat leukquote:Op maandag 30 januari 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, Bupa heeft 3 crewawards gewonnen, tof he?
Thanks.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het ja.. wat leuk
Gefeliciteerd Buup
Ik reageer toch op je?quote:
En nu komt Bupa met zo'n toffe one-liner 9~! "Iemand Svensational nog gezienquote:
Ja, ik zei het ook eigenlijk tegen Buupquote:
Phoe, wie heeft Hupatib nu nodig?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik zei het ook eigenlijk tegen Buup.
Jij bent gewoon tof.
Niet recentquote:Op maandag 30 januari 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
Heeft iemand Dumb and Dumber nog gezien?![]()
![]()
!1!!!!!!!on!!!~~ ~~
Lekkere wijvenquote:
Ah okquote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik zei het ook eigenlijk tegen Buup.
Jij bent gewoon tof.
Ja.quote:
Wat ik je brom.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Oh "wie", niet "wat".
Niemand heeft hém nodig![]()
quote:
Je speelt een spelletje met mequote:Op maandag 30 januari 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Wat ik je brom -> brum![]()
Pfff!! Jullie hebben mij niet eens meer nodig! Het niveau is hier hoger zónder mij!![]()
![]()
Daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 30 januari 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Jullie hebben mij niet eens meer nodig!
Als je aan Brum komt, kom je aan mij hequote:
Jij ook trouwens.quote:
O.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |