Het lijkt me dat dat in een nieuw topic komt.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat in een nieuw topic komt.
Je doet maar, kutmodquote:Op maandag 30 januari 2006 18:58 schreef Bupatih het volgende:En toch F5 ik hier! Mag ik toch zeker zelf wel weten? [afbeelding]
Kijk je wel uit. Zometeen loopt de server vast.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
Lukt het? Ik zit hier te F5'en als een malle!
Ik compenseer het door nu niet meer F5'end te wachten op een baggertopic in ONZ.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kijk je wel uit. Zometeen loopt de server vast.
Bagger topics in ONZ verschijnen sneller dan jij kan F5-en.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik compenseer het door nu niet meer F5'end te wachten op een baggertopic in ONZ.
Ik wacht totdat ik de icoontjes binnen hebquote:Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
Lukt het? Ik zit hier te F5'en als een malle!
Dat komt ook alleen maar omdat mijn F5-knop is versleten!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Bagger topics in ONZ verschijnen sneller dan jij kan F5-en.
Oh.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik wacht totdat ik de icoontjes binnen heb
Alles is al geteld door mij en Natalie
Die liever nietquote:
stuur hem alvast maar, dan kan ik hem alvast plaatsenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik wacht totdat ik de icoontjes binnen heb
Alles is al geteld door mij en Natalie
Ben zelf al bezigquote:Op maandag 30 januari 2006 19:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
stuur hem alvast maar, dan kan ik hem alvast plaatsen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |