+pquote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jáááááááááááááááááááááááááááááááááá!
Jaquote:
Ron is de toekomstquote:
Jij loop zeg je toch ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij vind veel te veel, voor zo'n "klein" meisje....![]()
beetje respect voor de mening van de ouderen zou je niet misstaan...![]()
Wat heb je nou aan de toekomst.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ron is de toekomst.
Drie duels, 0 doelpunten tegen.
Hij bedoelt:quote:
Whahaha. Hoe was je dag?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij vind veel te veel, voor zo'n "klein" meisje....![]()
beetje respect voor de mening van de ouderen zou je niet misstaan...![]()
Dat doe ik ook niet. Daarom zei ik ook dat het oneerlijk wasquote:Op maandag 30 januari 2006 19:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu kun je wel dom lopen grijnzen, maar ik zou onze gebundelde krachten niet onderschatten![]()
klotequote:
alstie dat bedoelt, dan moet ie dat ook zeggen........quote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Hij bedoelt:
'Jij loop' zeg je toch ook niet?
Bush daagt Bin Laden uit voor een potje schaken. Bin Laden zegt daarop dat het geen zin heeft, omdat hij toch gaat winnen. "Hoe kun je dat nu al weten?" vraagt Bush.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Bin Laden is gezakt voor zijn typediploma...
Totaal nietquote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
klote
valt het op?!![]()
nee de ochtend was kut, maar toen ben ik thuis gaan werken en dat was eigenlijk wel relaxed
maakt toch niet uitquote:Op maandag 30 januari 2006 19:28 schreef Airelle het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik het wel sneu vond van vorige week woensdag. Maar ik heb in totaal een half uurtje vrije tijd gehad (op het einde) en toen hebben we wat gegeten. Rest van de tijd van hot naar her gerend.
rechtzaken zijnquote:Trouwens nog wel een leuke rechtzaak gezien van een marokaantje (mijn leeftijd denk ik zo ongeveer) die onder invloed bij een moskee () had ingebroken en de afstandsbediending daar had gejat. Whaha...
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bush daagt Bin Laden uit voor een potje schaken. Bin Laden zegt daarop dat het geen zin heeft, omdat hij toch gaat winnen. "Hoe kun je dat nu al weten?" vraagt Bush.
Waarop Bin Laden antwoordt: "We zijn nog niet eens begonnen en jij mist nu al twee torens!"![]()
![]()
![]()
Ik kan zo Jack Spijkerman en zijn infantiele kutshow vervangen.quote:
Nou we zouden dus een voorlichting krijgen bij het Paleis van Justitie. Maar die ging om een of andere reden 's ochtends niet door. Wel konden we daar eerst twee rechtzaken bijwonen. Nou toen dus naar de Tweede Kamer voor een voorlichting en een rondleiding (eerst binnen, toen buiten). Toen naar de plenaire zaal om vanaf de publieke tribune de vergadering te bekijken... Was de vergadering geschorstquote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
maakt toch niet uit
waar ben je zoal heen gerend, behalve tweede kamer en rechtbank??
[..]
rechtzaken zijn
voor m'n vorige werk moest ik er regelmatig heen, nu helaas [vrijwel] nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |