die bestond al vóórdat bin laden bekend werd..quote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef pberends het volgende:
... hij had maar 3 aanslagen per minuut.
Hilarische grap uit Koppensnellers van Jack Spijkerman afgelopen zaterdag.
Is inderdaad oud. Dat Jack zo laag moet zinken is triest.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef pberends het volgende:
... hij had maar 3 aanslagen per minuut.
Hilarische grap uit Koppensnellers van Jack Spijkerman afgelopen zaterdag.
Talpa hé, dan krijg je dat .....quote:Op maandag 30 januari 2006 19:31 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Is inderdaad oud. Dat Jack zo laag moet zinken is triest.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:36 schreef Burbo het volgende:
Die grap is nog ouder dan die van de rommelmarkt
verkapt-ik-weet-niet-meer-hoe-die-mop-ging-en-wil-hem-graag-vertellen-op-partijen-dus-vertel-nou...quote:
verkapt-ik-weet-niet-hoe-die-gaat-maar-lul-zo-maar-mee-zodat-het-net-lijkt-dat-ik-hem-wel-kenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:40 schreef Thrilled het volgende:
[..]
verkapt-ik-weet-niet-meer-hoe-die-mop-ging-en-wil-hem-graag-vertellen-op-partijen-dus-vertel-nou...![]()
![]()
De herhalingen van kopspijkers, maar dan in een nieuw jasje.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef Bill_E het volgende:
Koppensnellers ?
Kut..quote:Op maandag 30 januari 2006 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
verkapt-ik-weet-niet-hoe-die-gaat-maar-lul-zo-maar-mee-zodat-het-net-lijkt-dat-ik-hem-wel-ken![]()
Daarmee kun je zelf toch ook video's inzenden en er geld mee winnen?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De herhalingen van kopspijkers, maar dan in een nieuw jasje.![]()
Deze techniek heeft talpa overigens ook toegepast op "america's funniest home video's".
Dat waren hooguit 2 filmpjes, en een niets zeggend filmpje met een eenkhoorn heeft gewonnen. Het kwam niet eens in de buurt van matig-grappig.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:58 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Daarmee kun je zelf toch ook video's inzenden en er geld mee winnen?
Niet dat alle video's uit amerika komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |