Misschien een enorm domme vraag... maar stel nu dat je die pil voor de maandag inneemt op een dinsdag?quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kon toch?
Ik ben ook wel eens 5 dagen achter elkaar de pil vergeten
Niet zwanger geweest trouwens hoor.
Dat kan dus niet.Binnen 12 uur na de normale tijd moet je hem innemen anders ga je uit je ritme zeg maar.quote:Op zondag 17 april 2005 20:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Misschien een enorm domme vraag... maar stel nu dat je die pil voor de maandag inneemt op een dinsdag?
Niet?quote:Op zondag 17 april 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet je MSN aan of mail haar ofzo
Ik hoef niet elke keer te weten dat je je verveelt en dat je wacht op een mailtje
En dan moet je weer een nieuwe strip kopen ofzo?quote:Op zondag 17 april 2005 20:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.Binnen 12 uur na de normale tijd moet je hem innemen anders ga je uit je ritme zeg maar.
Ligt aan de tijd ertussen, er mag geloof ik 36 uur tussen zitten. Maar ik heb toen in paniek een overdosis van alle 5 genomenquote:Op zondag 17 april 2005 20:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Misschien een enorm domme vraag... maar stel nu dat je die pil voor de maandag inneemt op een dinsdag?
Dan zou je moeten wachten tot je weer ongesteld bent geweest,kan je weer opnieuw beginnen met een nieuwe strip ja!quote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dan moet je weer een nieuwe strip kopen ofzo?
Oh ik dacht dat het twaalf uur was.quote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ligt aan de tijd ertussen, er mag geloof ik 36 uur tussen zitten. Maar ik heb toen in paniek een overdosis van alle 5 genomenNaja, niks gebeurt dus.
Lig eraan wie het postquote:Op zondag 17 april 2005 20:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet?
Ik vond echt dat het wat toevoegde aan het topic
Net als deze medeling: Mensen, ik ga een aflevering ER kijkenEmergency Room, niet Expeditie Robinson
Dan ben je onbeschermd dus. Even wachten tot de volgende strip dan en dan ben je weer beschermdquote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dan moet je weer een nieuwe strip kopen ofzo?
Bij elkaar dus 36 uur he? Dus de normale 24 uur + 12 uur speling. Dacht ik danquote:
Ja, want als je het een paar dagen vergeten bent hou je dus een paar overquote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ligt aan de tijd ertussen, er mag geloof ik 36 uur tussen zitten. Maar ik heb toen in paniek een overdosis van alle 5 genomenNaja, niks gebeurt dus.
Tsja, die zal ik dus ff aan m'n ma of m'n zusje moeten vragen ...quote:Op zondag 17 april 2005 20:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan ben je onbeschermd dus. Even wachten tot de volgende strip dan en dan ben je weer beschermd
Het ligt er geloof ik ook nog aan in welke week vd pil je zit, maar dat weet ik niet uit mn hoofd, anyway, t staat allemaal in de bijsluiter![]()
Ja, dan hou je er een stel overquote:Op zondag 17 april 2005 20:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, want als je het een paar dagen vergeten bent hou je dus een paar overDat zijn van die dingen wat je je dan afvraagt he
Dit is trouwens puur voor m'n algemene kennis
quote:Op zondag 17 april 2005 20:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet?
Ik vond echt dat het wat toevoegde aan het topic
Net als deze medeling: Mensen, ik ga een aflevering ER kijkenEmergency Room, niet Expeditie Robinson
Er is maar een user die alleen deze top 10 kan postenquote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] - Top 10 van posts met toevoegende waarde - [afbeelding]
1) TVP
2) Hoi
3)
4) Ik ga [insert tv-programma] kijken
5) [insert tv-programma] was kut
6) Ik verveel me
7) [insert username] mail me eens
8) Ik voel me kut. (Let op: zonder extra uitleg!!)
9) Ik word genegeerd
10) Bupa, zeur niet // Bupa, doe eens aardig // Bupa, je doet stom. // Bupa, je bent flauw
©2005 - Bupatih
Ik bezondig me nooit aan dat soort banale postsquote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) TVP
2) Hoi
3)
6) Ik verveel me
9) Ik word genegeerd
10) Bupa, zeur niet // Bupa, doe eens aardig // Bupa, je doet stom. // Bupa, je bent flauw
©2005 - Bupatih
Bupa, zeur niet zoquote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef Bupatih het volgende:
TVP!
Hoi allemaal
Ik ga dadelijk tv kijken, maar wat ik net keek was kut, maar ja....ik verveel me dus ZOWIEE, mail me eens.
Ik voel me namelijk kut en ik word genegeerd
Bupa, check je mailquote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef Bupatih het volgende:
TVP!
Hoi allemaal
Ik ga dadelijk tv kijken, maar wat ik net keek was kut, maar ja....ik verveel me dus ZOWIEE, mail me eens.
Ik voel me namelijk kut en ik word genegeerd
Nee, ik wou ff wat vrouwendingen wetenquote:Op zondag 17 april 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Al die vrouwen zaken hier is het weer wodka lime tijd ofzo ?
#249 was beter, maar voor de rest is er niks mis meequote:
Wel!quote:Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
#249 was beter, maar voor de rest is er niks mis mee [afbeelding]
Het melden van hoe lang het nog gaat duren voor een bepaald programma begint scoort ook hoog!quote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) TVP
2) Hoi
3)
6) Ik verveel me
9) Ik word genegeerd
©2005 - Bupatih
Ja maar jullie weten niet waar je het over hebt. Het is gewoon een goede serie.quote:Op zondag 17 april 2005 20:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wel!
Want er zijn er maar 3 fan van the OC en die Mischa doos, en niet 25
* Zhenar draagt zijn steentje bij.quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat niet wegneemt dat dit topic snel vol moet, want Tommerd boycot ons nu.
Wodka lime,ja zo weer hè!quote:Op zondag 17 april 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Al die vrouwen zaken hier is het weer wodka lime tijd ofzo ?
Tof van jequote:
Ik doe ook mee,maar als je het niet erg vind.Ik leer mijn franse woordjes en zinnen ondertussen.......quote:
Als het een goede serie is dan kijk ik 'm welquote:Op zondag 17 april 2005 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar jullie weten niet waar je het over hebt. Het is gewoon een goede serie.![]()
Ik zei dat ik het leuk vond, niet dat ik het foutloos kon.quote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
Oui, je parle français et je l'aime. Mon frère sera professeur français dans une année.
En dat heb je haar ook allemaal verteld?quote:
Oh nee, dat kon je nietquote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat heb je haar ook allemaal verteld?
Ah oui?C'est très bon!quote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
Oui, je parle français et je l'aime. Mon frère sera professeur français dans une année.
Vandaar dat het zo sloom gaat!quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat niet wegneemt dat dit topic snel vol moet, want Tommerd boycot ons nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |