Het melden van hoe lang het nog gaat duren voor een bepaald programma begint scoort ook hoog!quote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] - Top 10 van posts met toevoegende waarde - [afbeelding]
1) TVP
2) Hoi
3)
4) Ik ga [insert tv-programma] kijken
5) [insert tv-programma] was kut
6) Ik verveel me
7) [insert username] mail me eens
8) Ik voel me kut. (Let op: zonder extra uitleg!!)
9) Ik word genegeerd
10) Bupa, zeur niet // Bupa, doe eens aardig // Bupa, je doet stom. // Bupa, je bent flauw
©2005 - Bupatih
Ja maar jullie weten niet waar je het over hebt. Het is gewoon een goede serie.quote:Op zondag 17 april 2005 20:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wel!
Want er zijn er maar 3 fan van the OC en die Mischa doos, en niet 25
* Zhenar draagt zijn steentje bij.quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat niet wegneemt dat dit topic snel vol moet, want Tommerd boycot ons nu.
Wodka lime,ja zo weer hè!quote:Op zondag 17 april 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Al die vrouwen zaken hier is het weer wodka lime tijd ofzo ?
Tof van jequote:
Ik doe ook mee,maar als je het niet erg vind.Ik leer mijn franse woordjes en zinnen ondertussen.......quote:
Als het een goede serie is dan kijk ik 'm welquote:Op zondag 17 april 2005 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar jullie weten niet waar je het over hebt. Het is gewoon een goede serie.![]()
Ik zei dat ik het leuk vond, niet dat ik het foutloos kon.quote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
Oui, je parle français et je l'aime. Mon frère sera professeur français dans une année.
En dat heb je haar ook allemaal verteld?quote:
Oh nee, dat kon je nietquote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat heb je haar ook allemaal verteld?
Ah oui?C'est très bon!quote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
Oui, je parle français et je l'aime. Mon frère sera professeur français dans une année.
Vandaar dat het zo sloom gaat!quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat niet wegneemt dat dit topic snel vol moet, want Tommerd boycot ons nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |