Sorry.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, niet meteen gaan janken nu.....
je kan er ook gewoon om vrágen...
en wat blijkt dan: ik heb er méér dan genoeg...
kijk 's:
één voor Niksan
[afbeelding]
en één voor jou
[afbeelding]
Nee, dankje.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]Twee woordjes eruit gehaald en hij loopt weer praima.
![]()
PS: maak dáár maar eens een stripje van!![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dankje.Ik laat nog liever mijn ballen vasttapen aan het...Enfin, je snapt het wel, hè.
Mijn gedichten waren ook absurde humor, maar geen haan die ernaar kraaide!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Absurde humor is aan het gros van de SHO-paupers niet besteed!
![]()
Ik heb zelf maar even een kopje koffie gezet:quote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef babette21 het volgende:
tijd voor 'n bakkie.....
nog iemand??
Die heb ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:15 schreef Bupatih het volgende:
En waag het eens om mijnKnudde-mok
uit te lachen!
![]()
Whehe.quote:Of mijn oude Tulip-monitor!!![]()
Hoeveel zijn er in totaal?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die heb ik ook.Allemaal.
![]()
[..]
Whehe.
Geen idee. Kan ook niet kijken, ben niet thuis.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er in totaal?
Ik heb er 3.
Rot lekker op!quote:
Het is uit!quote:
Ik heb je er al bij gezet!quote:
Niksan, karoltje, Timmai, toetatoet, haagse_elfje (wtf voor een kutnaam is dat anyway?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
is ie jou vergeten?!??wat 'n hondenlul is 't toch ook he
![]()
* zingt: Kom maar bij mij
Als je maar weet dat jij Yasmine bent.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Bupa en LeB op weg naar een hele, nieuwe wereld...
niksan was hier net nog!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niksan, karoltje, Timmai, toetatoet, haagse_elfje (wtf voor een kutnaam is dat anyway?) en iedereen die hier nooit meer komt staat er in, maar
mij
vergeet hij gewoon.
Hell yeah.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar heeft hij geen pakje van.... van Ali wel.... ben een aapje op zn schouder![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
niksan was hier net nog!
Maar toen ze koffie kreeg aangeboden van babette, werd het opeens angstvallig stil...
die fout zat er expres in, om jouw oplettendheid te testenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef Bupatih het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/bijdehand.html
Groetjes,
Bijdehante Bupa.
Yeah right.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
die fout zat er expres in, om jouw oplettendheid te testen
Dat heb je natuurlijk ook speciaal voor mij gedaan.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef babette21 het volgende:
he Beautje, vindt je 't trouwens niet onwijs lief van mij dat ik jouw naam in mijn ondertitel heb staan?!
eh ja, 't viel me idd nu pas op [om zo'n bijdehandte Sven vast voor te zijn
Ik bedoelde Nano.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan was hier net nog!
Maar toen ze koffie kreeg aangeboden van babette, werd het opeens angstvallig stil...
Whehe.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik bedoelde Nano.Die twee verwar ik elke keer, ik heb problemen met namen die met een N beginnen.
waar komt dat nou ineens vandaan??!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:42 schreef babette21 het volgende:
en er gaaaaaaaaaaaaaaaaaat nooit een daaaaaaaaaaaaag voorbij.........
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar komt dat nou ineens vandaan??!![]()
mooi toch??quote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit hier nog steeds met het 'Hoi niksan![]()
![]()
'-plaatje.

Een tulip- monitorquote:Op maandag 30 januari 2006 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar even een kopje koffie gezet:
[afbeelding]
En waag het eens om mijnKnudde-mok
uit te lachen!
![]()
Of mijn oude Tulip-monitor!!![]()
Ik had er geen woorden meer voor, zo lekker was die koffiequote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan was hier net nog!
Vind je? Dan houd ik hem.quote:
Wat zei ik nou?quote:Een tulip- monitor
Stijging-in-mijn-achting-lijstje:quote:Ik heb ook Knudde-mokken
Pfff, je had die van mij eens moeten proeven.quote:Ik had er geen woorden meer voor, zo lekker was die koffie
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef Bupatih het volgende:
[TK] 18+ dvds
Wat een doorzichtige kloon van Dizer zeg.
Doe mij maar een expresso. Ik kan m'n ogen nauwelijks open houdenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
zwart??
[afbeelding]
of liever een cappi??
[afbeelding]
Is dat een echte vrouwquote:Op maandag 30 januari 2006 14:52 schreef Bupatih het volgende:
Een tof plaatje voor niksan, omdat ze Madonna zo tof vindt:
[afbeelding]
Het was me nog niet opgevallen.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef babette21 het volgende:
eh ja, 't viel me idd nu pas op [om zo'n bijdehandte Sven vast voor te zijn
Nee, dat is Paul Groot die haar nadoet in de nieuwste aflevering van Koefnoen.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doe mij maar een expresso. Ik kan m'n ogen nauwelijks open houden.
Dat slaat echt als een ...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]DAAAAR MOOOEEET EEEEEN PIEMOL IN!!!! DAAR MOET EEN PIEMOL IN!!!!!
![]()
![]()
Nee.
Dat slaat nergens op.![]()
Maar daar had ik gewoon zin in, ja?!![]()
Dat mocht 'ie willen kunnenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat is Paul Groot die haar nadoet in de nieuwste aflevering van Koefnoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |