OF NIET DAN?!!?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
LeBeau opent de nieuwe.
Niet geheel verschillend van de TT die ik heb bedacht dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik had hem niet dichtgemaakt, dus het duurde even voordat ik zag wat Sven had gepost!
En ik kon geen andere TT bedenken dan "Zhenar is een slet".
Dan zing ik een liedje voor 'm net zoals Ramses Shaffy dat zo goed kanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:30 schreef Zhenar het volgende:
Maar omdat hij toch welis heb ik er een "leuke" TT van gemaakt.
![]()
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
40 Days, 40 nights: Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Wie doet er mee?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Wie doet er mee?
Ik had echt zo iets van "40 dagen en nachten zonder seks, dat kan ik wel!!"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Wie doet er mee?
Maar het idee is wel... grappig.quote:
40 Dagen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Wie doet er mee?
Welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo gaat dat sprookje helemaal niet, jij sprookjes verkrachtende kuterwt!!![]()
Nou, goed dan:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar LeBeau houdt niet van samenvattingen!![]()
![]()
![]()
No fucking way!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Wie doet er mee?
En het klopt natuurlijk ook.quote:
Daaruit ontstond onze smilie-humor. Wat waren dat mooie dagen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Paltos het volgende:
Bupatih.![]()
![]()
En die combinatie gebruik ik niet veel!(
)
Namen erbij graagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of ze zijn homo
Of ze zijn te jong
Of ze hebben geen duidelijke foto's van zichzelf
Of ze zijn gewoon niet leuk![]()
Ik niet, Bupa misschien wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Wie doet er mee?
Wie doet er mee?
Wie doet er mee?
Al twee jaar geen orgasme?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:07 schreef rena het volgende:
[..]
Daar doe ik sowieso al onbewust aan mee, al 2 jaar of zo![]()
![]()
Hey Knib!quote:
quote:
Hey kerel alles goei? Zit hier lekker aan de koffie, nog een uurtje en dan gaan we rijden en begint het feest gespuissss ZALIGGGGGGquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:11 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja echt. En daarvoor ook niet trouwens
Ik stond opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:12 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Hey kerel alles goei? Zit hier lekker aan de koffie, nog een uurtje en dan gaan we rijden en begint het feest gespuissss ZALIGGGGGG![]()
Las net iets over meeste posts, nou die B heeft er bijna dubbel zoveel met al die klonen, jammer want dan had ie veel vaster op plek 1 gestaan![]()
Vanwaar diequote:
Zo vast als een anaal plug, lijkt me logischquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik stond op2
, maar sta alsnog 100 achter op Buup... hoeveel vaster wil 'ie het hebben?!
![]()
Hoe jong? 14?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:16 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Zo vast als een anaal plug, lijkt me logisch![]()
Ik leer snel he, sletje?quote:
quote:
Hm... 17 dan?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
PeRi..
Neuken?
Ik ga nú naar de Aldi, je vindt me tussen de komkommers. *wink wink*.
Ik kom achter je aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
PeRi..
Neuken?
Ik ga nú naar de Aldi, je vindt me tussen de komkommers. *wink wink*.
De vraag is wat PeRi met míjn komkommer gaat doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:22 schreef Zhenar het volgende:Wat ga je met al die komkommers doen?!
![]()
quote:
In plakjes snijden voor in de salade, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De vraag is wat PeRi met míjn komkommer gaat doen.
OK laat me dit op een rijtje zetten:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef rena het volgende:
[..]
18,5![]()
En misschien was ik er wel wat vroeg bij ja![]()
En nu ga ik winkelen![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
In plakjes snijden voor in de salade, natuurlijk.
Wat is dat, zelfbevrediging?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of is het voor 18-jarige meisjes niet netjes om over zelfbevrediging te praten?![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK laat me dit op een rijtje zetten:Minimaal 2 jaar geleden had je een (of meerdere) orgasmes ![]()
Sindsdien nooit meer, op welke manier dan ook ![]()
What's wrong with you?!?!?!![]()
![]()
Of is het voor 18-jarige meisjes niet netjes om over zelfbevrediging te praten?![]()
Je zou het af en toe wel denken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:28 schreef rena het volgende:
[..]![]()
Ja, maar we zitten niet in het Sex-forum hier he![]()
![]()
Oh nee?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:28 schreef rena het volgende:
[..]![]()
Ja, maar we zitten niet in het Sex-forum hier he![]()
![]()
Hihihi wat een leuke zeg, vooral die film namen (ben film verslaafd)... Grappig dat veel overigens vaak op iets met sex uitmond (woorspeling)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh nee?![]()
ShowChat #500: Cummmm (Party) Inside!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh nee?![]()
ShowChat #500: Cummmm (Party) Inside!
Ga je gangquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:39 schreef Zhenar het volgende:
Is er nou iemand bezig met #600? Anders ga ik dat nu doen!![]()
Gebruiken jullie die wiki?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:43 schreef Svensational het volgende:
Ga je gang! En dat ene plaatje mag je ook best in de wiki zetten hoor, de huidige doet 't toch niet
.
Als sinds ShowChat #460: Met vernieuwde OP. hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebruiken jullie die wiki?
Goedemorgen op de valreep.
Die Cc is wel vlot heh?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als sinds ShowChat #460: Met vernieuwde OP. hoor!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:07 schreef rena het volgende:
[..]
Daar doe ik sowieso al onbewust aan mee, al 2 jaar of zo![]()
![]()
Ja, net als met die awardsquote:
Mooie man.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet van één film wel zeker dat ik hem dit jaar ga kijken in de bios.
[afbeelding]
![]()
![]()
Dat was hij ja. Ze zullen er wel iets op gevonden hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mooie man.![]()
Maar is dat nou de vent wiens piemel te groot was voor het Supermanonderbroekje?Of is deze foto al digitaal gecensureerd?
Ja, ik weet het, ik sta er niet bij, EEN SCHANDE!quote:
De algemene SHO-wiki niet nee, maar wij zaten er al veel langer opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef Copycat het volgende:
Zolang is die wiki toch nog niet geactiveerd?
Dit dus:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was hij ja. Ze zullen er wel iets op gevonden hebben.
quote:The cod-piece for Superman's costume took a whole month to create. Wardrobe experts on the upcoming movie, Superman Returns, spent ages designing the Man of Steel's codpiece - because they wanted to make it the perfect shape and size. Costume designer Louise Mingenbach confessed to Empire magazine: "There was more discussion about Superman's package than anything else on the suit.
1. Dat doen er wel meerdere.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa, wanneer ga je haar neuken? Ik bedoel:
1. Ze werpt zich aan je voeten..
2. Ze is een smakelijk hapje..
3. Ze heeft een heeeeeel erg goede muziek- en filmsmaak.
Toffer dan #500quote:
Geef dan antwoord op de vraagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1. Dat doen er wel meerdere.
2. Dat is zeker waar. [afbeelding]
3. Ja, ook daar mag ik niet over klagen.
Even tof! (?)quote:
Ik kan toch niet in de toekomst kijken!quote:
Liever iets toffer.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef LeBeau het volgende:
Bupatih gooit wel elke keer dat topic stil heh?
En weer een notequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
En ik moest allemaal notes geven.Vandaar.
Zolang je mij maar niet van mijn 0 notes afhaalt vind ik alles bestquote:
Hoe doe je dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet van mijn 0 notes afhaalt vind ik alles best.
Daar zullen de echte oldbie's het niet met je over eens zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in godsnaam?
En je bent ook nog eens een oldbie.
Omdat ik lief ben.quote:
Georgia Motor Trucking Associationquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/800865/3/50#33800886
http://forum.fok.nl/topic/800865/3/50#33800887
GMTA enzo.
Great Minds Think Alike, kutnewbie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Georgia Motor Trucking Association.
Ik wist dat wél! Het was een grapje!quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Goede redenen om een nerd te daten
Dat is 't probleem.
Gaat AT kapot als je een topic met die naam opent?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat is 't probleem.
Verkeerde tekens in de TT zetten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef Copycat het volgende:
Blont is..
Wat deed die usert nu precies fout?
(In makkelijke bewoordingen, svp)
Waar doel je op Bupatah?quote:Bupatih zei :
[..]
Dude.
Moet je nou meteen dáár aan denken bij het zien van zo'n lief joch op een foto?
Ja, maar het is algemeen bekend dat je a-seksueel bent. Hiermee doorbreek je datquote:
Dat werkt niet op mijn uberpcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
é é é è è è è
á á á à à à
Bij mij gewoon eerst accent en dan de e (of a), maar dat wist je al.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef Litpho het volgende:
Alt-130, 137 en 138
überpc...quote:
Hoe kwam je daar eigenlijk achterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat is 't probleem.
In BUG zei iemand dat. Ik wist eigenlijk alleen maar dat het probleem in R&P zat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar eigenlijk achter?
Eeuuuuuuh, ff voor de kijkers thuis die het niet snappen, waaronder ik. Leg eens uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, maar het is algemeen bekend dat je a-seksueel bent.
Seksualiteit is iets wereldlijk. Jij bent verheven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eeuuuuuuh, ff voor de kijkers thuis die het niet snappen, waaronder ik. Leg eens uit?
Je hapt elke keer weer hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eeuuuuuuh, ff voor de kijkers thuis die het niet snappen, waaronder ik. Leg eens uit?
Nou ja...hij heeft al meerdere keren iets soortgelijks gezegd, dus ik ga ervan uit dat hij het echt gelooft.quote:
Mwoah, ik vind het wel leuk omdat dat een goeie manier is om jou op de kast te krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
En mocht het een grapje zijn, dan vind ik het wel een héle slechte.![]()
!
Maar goed...hij kan ook niet alles hebben.
Nou ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het wel leuk omdat dat een goeie manier is om jou op de kast te krijgen
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:22 schreef Zhenar het volgende:
ShowChat #600 is bijna klaar... alleen de tekst nog. Maar ik moet alwéér weg
![]()
![]()
Niet te hard posten dus! Ben later vanavond weer online en neem aan dat topic 600 dan nog niet geopend is. En gooi er anders maar een topic 599,5 tegenaan.![]()
Aagjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Kan ik helpen?
Enzo...
Gelukkig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo ik ben er ook weer eens
Maar hij moet de tekst nog maken! En dadelijk moet 600 geopend worden!!!!!1111quote:
Dadelijk, dadelijk...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Kan ik helpen?
Enzo...
voor 20.00? Neh, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dadelijk, dadelijk...![]()
Nieuwe topic zal toch niet voor 20 uur al geopend zijn?!![]()
Anders moet je Dizer of MissBliss maar even vragen mij te bellen. Want ik moet echt zo weg.![]()
Nieuwe topic is ook nog #599, dus 600 duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Zhenar het volgende:
Nieuwe topic zal toch niet voor 20 uur al geopend zijn?!![]()
600 is toch niet een boeiend getal?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Zhenar het volgende:
Anders moet je Dizer of MissBliss maar even vragen mij te bellen. Want ik moet echt zo weg.![]()
Dat ligt aan jou waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet je sig er niet uit, PeRi?
Die lijn, die je normaal boven een sig ziet, lijkt je tekst 'af te snijden'.
NEE, IK HAP NIET MEER!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef BVO het volgende:
Ik kan Duiveltja's opmerkingen wel enigzins begrijpen hoor, Bupatih.
Firefox dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou waarschijnlijk.
Of aan Firefox.
Wat denk je?quote:
Blijft de vraag wat er staat...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:47 schreef Svensational het volgende:
Ligt aan Firefox idd, want in IE zie ik 'm wel normaal.
Nu zie ik hem wel goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef PeRi het volgende:
Ben ik dan de enige die mn sig wel goed kan zien, met FireFox? Ik heb er nog niemand over gehoord..
Nou nee, dat was wel duidelijk hoor.quote:
Ik zag hem zo, maar nu is 'ie goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef PeRi het volgende:
Ben ik dan de enige die mn sig wel goed kan zien, met FireFox? Ik heb er nog niemand over gehoord..
Volgens mij hield Wesley Snipes er niet van dat hij als zwarte zo 'onderdrukt' werd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb de sub er even uit gehaald, toch vreemd hoor.
Ik haal sig en ondertitel altijd door elkaar, geloof ik...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nee, dat was wel duidelijk hoor.
Weird!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zag hem zo, maar nu is 'ie goed.
Gewoon met een bepaald lichaamsdeel een paar op het toetsenbord geslagen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik haal sig en ondertitel altijd door elkaar, geloof ik...
:µ z RGDFGGHY U bedoelde ik
Wesley moet niet zo miepen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij hield Wesley Snipes er niet van dat hij als zwarte zo 'onderdrukt' werd.
Heb ik dat verhaal al eerder verteld?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon met een bepaald lichaamsdeel een paar op het toetsenbord geslagen!
Al is het dan wel knap te noemen, dat ze de Caps Lock wist te vinden.
Nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb ik dat verhaal al eerder verteld?.
Ah okay...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef PeRi het volgende:
Cc; dat is uit een oud [ONZ]topic 'sla hier met je piemel op het toetsenbord' oid, en wat mijn vriendje als uitslag had. Niet dat ie dat echt gedaan heeft, for the record.
Maar zo kom ik dus ook aan míjn ondertitel.quote:
Vrouwen mochten ook met de borsten, volgende OP.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay...
Vrouwendiscriminatie, wat ik je brom!![]()
Jammer dat ik dat topic gemist heb...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef PeRi het volgende:
Vrouwen mochten ook met de borsten, volgende OP.
Toch al zeker 21 topics en zo, Beav!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef beaverhausen het volgende:
Is het echt zo lang geleden, en zo, Buup?.
Dat. Meen. Je. Niet. Buup. !.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toch al zeker 24 topics en zo, Beav!.
Ja. En. Zo. Beav!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat. Meen. Je. Niet. Buup. !..
Ik moet me diep schamen..
.
Ik zeg 'Foei Beav!', zeg ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En. Zo. Beav!.
Net alsof hier geen homo's zijn?!.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
Wacht, als ONZ-mod hef ik de HOMO-reeks gewoon op.
Vrouwen mochten ook best met de piemel van hun vriendje slaan als ik me goed herinner. Wie heeft het dan zwaar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay...
Vrouwendiscriminatie, wat ik je brom!![]()
LeBeau, toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zeg 'Foei Beav!', zeg ik..
Er zijn hier homo's?!.
*van stoel val*
Is Dizer dan eindelijk uit de kast gekomen?.
.
Anderhalve homo?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
LeBeau, toch?
en Zhenar is een halve.
De vrouwen zonder mannen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:30 schreef Litpho het volgende:
Vrouwen mochten ook best met de piemel van hun vriendje slaan als ik me goed herinner. Wie heeft het dan zwaar?
Het heet hier niet voor niets SHO.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anderhalve homo?!.
Nooit geweten dat SC zo'n Sodom en Gomorra was!
En over mij, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het heet hier niet voor niets SHO.
Lekker keuvelen over Brad Pitt en Jude Law.
Jezelf quoten!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
En weet je wat hier ook mag, Beav?
En op jezelf geilen wordt ook gewaardeerd.quote:
Nou in dat geval...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het heet hier niet voor niets SHO.
Lekker keuvelen over Brad Pitt en Jude Law.
Geen verkeerd rijtje, dunkt mij.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
En op jezelf geilen wordt ook gewaardeerd.
Je snapt het niet, oetlul.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen verkeerd rijtje, dunkt mij.
Ook nog!quote:
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou in dat geval...
Is er nog een plekje vrij?
Waar moet ik tekenen?
Mag ik hier roken?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
En weet je wat hier ook mag, Beav?
quote:
En ik ben nog niet eens jarig!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
En op jezelf geilen wordt ook gewaardeerd.
Staan die laatste twee antwoorden los van elkaar of is er een verband?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Op Dizers linkerbil.
Enkel na de seks.
Nou nee, ik heb wel wat beters te doen op mijn vrije zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
wie gaat er zo allemaal idols kijken
Nou...in de buurt van zijn bil zal er ook wel een plekje vrij zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Staan die laatste twee antwoorden los van elkaar of is er een verband?
Oh, het was een spelletjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je snapt het niet, oetlul.
Ik had het over het rijtje Pitt-Law-Bupatih!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, het was een spelletje. Ik denk dat Bupatih er niet bij hoort dan.
whehehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, het was een spelletje. Ik denk dat Bupatih er niet bij hoort dan.
Ik niet, want ik krijg er toch geen eenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!
WIJ WILLEN DE AWARDS!WIJ WILLEN DE AWARDS!
WIJ WILLEN DE AWARDS!
WIJ WILLEN DE AWARDS!
WIJ WILLEN DE AWARDS!
WIJ WILLEN DE AWARDS!
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb wel wat beters te doen op mijn vrije zaterdagavond.
Zelfs JIJ hebt een award gewonnen.quote:
Volgens mij was je aardig in de running voor the award voor meest bitchy opmerkingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik niet, want ik krijg er toch geen een![]()
JE KAN ER NOG STEEDS EEN WINNEN, HOOR!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik niet, want ik krijg er toch geen een![]()
VOOR DE EERSTE KEER PRESENTEERT BUPATIH DE:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JE KAN ER NOG STEEDS EEN WINNEN, HOOR!
En anders maak ik er wel een voor jou.
Dude.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VOOR DE EERSTE KEER PRESENTEERT BUPATIH DE:
[afbeelding]
WAT NOU SAAIE AWARDS? DOE MEE MET DE BUPAWARDS ALS JE EEN KEER WAT ANDERS WIL
* NOMINATIES GELIEVE AAN TE GEVEN MIDDELS DE BOLD-TAGLeukste Sapristi-moment
Lekkerste Andijvie-babe
Grootste Bupatih-fan
Beste KD-lookalike
Een-na-beste Zoolander-imitator
Stemmen worden waarschijnlijk op 23 april 2018 geteld
Alleen omdat jij geen enkele Bupaward zal winnen.quote:
Je wilt niet weten wat ik daarvoor heb moeten doen..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs JIJ hebt een award gewonnen..
Eerst post je een link, en vervolgens ga je in een nieuwe post zetten wat er in die link staatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alleen omdat jij geen enkele Bupaward zal winnen.
En omdat je een zuurpruimpje bent.
Omdat Tania zo makkelijker kan stemmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eerst post je een link, en vervolgens ga je in een nieuwe post zetten wat er in die link staat.
Postopkrikken noemen we dat!
Hij is mod van het postoprkrikforumquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Postopkrikken noemen we dat!
ONZ IS GEEN POSTOPKRIKFORUM JA.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is mod van het postoprkrikforum
Aan de mods ligt het niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:11 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog altijd hoop dat het weer als vroeger wordt Bu..
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan de mods ligt het niet.We hebben 5 keitoffe mods!
Maar ja...waar is de oude garde?
Waar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
zucht overal dat gerel
kword er dood moe van..
In Frankrijk zijn ze ook al tijden bezig!quote:
Die wordt weggepest door de nieuwe garde als ze weer briljante topics openen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan de mods ligt het niet.We hebben 5 keitoffe mods!
Maar ja...waar is de oude garde?
Hoe noemen ze een tampon in het Deens?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar vooral dat gezeik van die prupke in US
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Nee, maar bij mij zijn het allemaal kwaliteitspostsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben niet diegene die elke keer als een cijferfetisjist de stats-topics checkt.![]()
![]()
Op zulke momenten moet je maar eens flink aan de bel trekken en dan zal ik ze hard toespreken! Want dat kan natuurlijk niet door de beugel!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die wordt weggepest door de nieuwe garde als ze weer briljante topics openen.
Ik had Roos te vroeg gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die wordt weggepest door de nieuwe garde als ze weer briljante topics openen.
Ja, maar dat zijn er bij jou maar 6quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook wel eens.. dat je in zoveel topcis gereageerd hebt dat je niet meer het niet meer bij kan benen
Oh shitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik had Roos te vroeg gefeliciteerd![]()
http://www.gamegate.com/games/patience/quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb zin in een spelletje ofzo maar ik weet niet wat
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
VOOR DE EERSTE KEER PRESENTEERT BUPATIH DE:
[afbeelding]
WAT NOU SAAIE AWARDS? DOE MEE MET DE BUPAWARDS ALS JE EEN KEER WAT ANDERS WIL
* NOMINATIES GELIEVE AAN TE GEVEN MIDDELS DE BOLD-TAGLeukste Sapristi-moment
Lekkerste Andijvie-babe
Grootste Bupatih-fan
Beste KD-lookalike
Een-na-beste Zoolander-imitator
Stemmen worden waarschijnlijk op 23 april 2018 geteld
Hee, jij ging toch ook wel eens naar Havana?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik stuurde haar om 3.00 ofzo heel blij een bericht. Zij lag helemaal in een deuken ik voelde me natuurlijk vrij stupide. Ik wist dat het 8 januari was, maar omdat ze zei dat ze het op zaterdag zou vieren, zat ik de hele tijd met zaterdag in mijn kop.
Nee, ben ik nog niet geweest. Why?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee, jij ging toch ook wel eens naar Havana?
Oh, okequote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, ben ik nog niet geweest. Why?
Waar zit het? Wat kan je er eten? En hoe is de prijs?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, oke
Ik ben er met Oud en Nieuw voor het eerst geweest, was best gezellig![]()
Ik heb er niet gegetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waar zit het? Wat kan je er eten? En hoe is de prijs?
Ik had gehoord dat er in Utrecht auto's in de fik waren gestoken. Wat van gemerkt?
Wat schrijf je allemaal?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
Ooooooh... Topic 599 is er nog niet eens![]()
Kan ik mooi de tekst voor #600 nog afmaken.![]()
Cubaansachtige gerechten, Spare Ribs, bonenschotels, etc. en heel betaalbaar. Geen slecht zaakje, plus dat de binnenkant nog een beetje de sfeer oproept alsof er elk moment een man met sombrero binnen kan komen rennen, Viva Zapata kan roepen terwijl hij een revolver in het plafond leegt en de zaak weer kan verlaten zonder dat iemand er vreemd van opkijkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
Wat kan je er eten? En hoe is de prijs?
Ah, dat is me niet eens opgevallen. Maar ja het was ook al 2.00 uur toen wij er kwamen en toen waren er al wat drankjes doorheen gegaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef Litpho het volgende:
plus dat de binnenkant nog een beetje de sfeer oproept alsof er elk moment een man met sombrero binnen kan komen rennen, Viva Zapata kan roepen terwijl hij een revolver in het plafond leegt en de zaak weer kan verlaten zonder dat iemand er vreemd van opkijkt.
Ik vertel het je wel als het al 10 minuten is begonnen.quote:
Talpa.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Theo Maassen: Neuk het systeem
Daar Vliegende Panters
Rooyackers, Kamps & Kamps 3
quote:
Don't take it personal!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Paltos het volgende:
Ik heb het even gezien. Hij deed een nerd na.
Niet grappig.![]()
Het is niet mijn humor iig. Ik kan er niet op lachen, omdat het naar mijn mening teveel "komt een meneer bij de dokter" achtig is. Flauw en ongeinspireerdquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is niet mijn humor iig. Ik kan er niet op lachen, omdat het naar mijn mening teveel "komt een meneer bij de dokter" achtig is. Flauw en ongeinspireerd
Je bent in ieder geval grappiger dan Tineke Schouten.quote:
Nee please zegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Jij hebt zeker naar Wilko Terwijn ofzo gekeken?
Likkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval grappiger dan Tineke Schouten.!
Maar da's ook niet zo moeilijk...
Kon 'm niet voor open doel laten liggenquote:
Theo Maassen en Herman Finkers bereiken m.i. wel een mooi niveau. Over hun grappen en verhalen is tenminste goed nagedacht.quote:
Que?quote:Likken
Dat ging dus niet niet expres, hè?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Theo Maassen en Herman Finkers bereiken m.i. wel een mooi niveau. Over hun grappen en verhalen is tenminste goed nagedacht.En dus helemaal geen "komt een ban bij de dokter..."-niveau.
Hoe vordert het goed betaalde werk?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon 'm niet voor open doel laten liggen.
Hou het voor vandaag voor gezien. Moet nog maar twee kleine stukjes, die doe ik morgen eind van de ochtend. Dan nog even printen en van papier af eventueel wat redigeren.quote:
Beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou het voor vandaag voor gezien. Moet nog maar twee kleine stukjes, die doe ik morgen eind van de ochtend. Dan nog even printen en van papier af eventueel wat redigeren.
Vordert dus vlotjes.
Goed van je!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef Copycat het volgende:
Hou het voor vandaag voor gezien. Moet nog maar twee kleine stukjes, die doe ik morgen eind van de ochtend. Dan nog even printen en van papier af eventueel wat redigeren.
Vordert dus vlotjes.
Je hoeft geen antwoord van Duiveltja te verwachten, hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |