We moeten er iets tegen doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik niet eerlijk vind is dat die blauwe vierhoeken wél het witte vlak uitmogen en het rode vierkant niet!Echt gemeen gewoon!
![]()
Ik sla deze keer even over.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef timbob het volgende:
wil iemand me even knuffelen?
Yeah right, en dat kan ik ook!quote:
Wedden dat al die blauwe vierhoeken dat rode vierkantje onwijs pesten?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
We moeten er iets tegen doen! Een handtekeningenactie ofzo
![]()
Als je geen bezwaar hebt tegen wat gecombineerd ongepast aanraken ;9quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef timbob het volgende:
wil iemand me even knuffelen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yeah right, en dat kan ik ook!![]()
Dit is zo'n beetje het max. van mijn kunnen met letters in photoshop:
[afbeelding]
Die vind ik wel erg leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yeah right, en dat kan ik ook!![]()
Dit is zo'n beetje het max. van mijn kunnen met letters in photoshop:
[afbeelding]
Ja, maar jij, ik en Buup zijn de enigenquote:
be my guestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je geen bezwaar hebt tegen wat gecombineerd ongepast aanraken ;9
* buttplug tevoorschijn haaltquote:
Eerlijk zullen we alles delen.quote:
Ik vind hem ook wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar jij, ik en Buup zijn de enigen![]()
![]()
OK, slaap lekker!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Knibbel het volgende:
Ik ga erover dromen. Fijne Fok! avond nog!
![]()
*Kreun* Hoe lang moet ik dat Medium-gedoe nog aanhoren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel leuk hoor.
Jij niet-Medium kijkende slet!
Een stille hint? Of een mededeling?quote:
Een mededeling. Het is bedtijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een stille hint? Of een mededeling?![]()
Ah toe... nóg eeeeeventjes opblijven?quote:
Als je vast je tandjes gaat poetsen, lees ik zo nog wel een verhaaltje voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah toe... nóg eeeeeventjes opblijven?![]()
Ik zat te wachten op een verhaaltje van jou.quote:
Dat lezen van de samenvattingen werkt niet hoor meneertje!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*Kreun* Hoe lang moet ik dat Medium-gedoe nog aanhoren?
Misschien dat ik het ga downloaden om van het gezeur af te zijn. Of ik lees de samenvattingen gewoon![]()
Maar de tandpasta smaakt zo viez!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je vast je tandjes gaat poetsen, lees ik zo nog wel een verhaaltje voor![]()
Ah oke, dan mag het. Ik ga vast naar bovenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een verhaaltje van jou.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat lezen van de samenvattingen werkt niet hoor meneertje!
Mag ik erbij liggen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah oke, dan mag het. Ik ga vast naar boven![]()
![]()
Ik ga lekker toch niet naar bed!quote:
Ik denk eerder dat Tania dan niet lekker slaapt. Een beetje zo'n prinses op de erwt verhaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ik erbij liggen?
Dan slaap ik wat makkelijker...
Oh, nee...juist niet.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Tania dan niet lekker slaapt. Een beetje zo'n prinses op de erwt verhaal.![]()
Hihihihi, erwt.
Ja, maar jij kent het originele sprookje niet!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Tania dan niet lekker slaapt. Een beetje zo'n prinses op de erwt verhaal.![]()
Hihihihi, erwt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar jij kent het originele sprookje niet!!!
Want daarin kust Tania de erwt en die verandert dan spontaan in een stoere prins (ik dus)
En ze leven dan nog kei-lang en kei-gelukkig!
Zo!
Moet ik het hele sprookje gaan vertellen dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je gaat nu wel heel gemakkelijk voorbij aan het stukje waarin Tania zich in de erwt verslikt en die zich uiteindelijk als een door maagzuur gemutileerde, met poep besmeurde prins ontpopt.
Zo gaat dat sprookje helemaal niet, jij sprookjes verkrachtende kuterwt!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar jij kent het originele sprookje niet!!!
Want daarin kust Tania de erwt en die verandert dan spontaan in een stoere prins (ik dus)
En ze leven dan nog kei-lang en kei-gelukkig!
Zo!
Ja maar LeBeau houdt niet van samenvattingen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet ik het hele sprookje gaan vertellen dan?Dat kost toch veel meer werk!
Waar staat dat?quote:
Dat krijg je heh, als er alleen maar min-of-meer homo's in SC zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef Svensational het volgende:
Gaat het nou alweer over sprookjes?????
Niet als ze zo zuigen als die van Zhenar1.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar LeBeau houdt niet van samenvattingen!![]()
![]()
![]()
62. 79 LeBeauquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #93
Nouquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #93
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet als ze zo zuigen als die van Zhenar1.![]()
1 Zuigen zoals die samenvattingen van Zhenar, niet zoals Zhenar. Want dan zou het wel goed zijn, met al die ervaring van die greppeldel.
Alsof je dat niet bent!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zeg! Schilder mij eens niet af als een promiscue slurpslet!
![]()
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |