Dat was hij ja. Ze zullen er wel iets op gevonden hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mooie man.![]()
Maar is dat nou de vent wiens piemel te groot was voor het Supermanonderbroekje?Of is deze foto al digitaal gecensureerd?
Ja, ik weet het, ik sta er niet bij, EEN SCHANDE!quote:
De algemene SHO-wiki niet nee, maar wij zaten er al veel langer opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:11 schreef Copycat het volgende:
Zolang is die wiki toch nog niet geactiveerd?
Dit dus:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat was hij ja. Ze zullen er wel iets op gevonden hebben.
quote:The cod-piece for Superman's costume took a whole month to create. Wardrobe experts on the upcoming movie, Superman Returns, spent ages designing the Man of Steel's codpiece - because they wanted to make it the perfect shape and size. Costume designer Louise Mingenbach confessed to Empire magazine: "There was more discussion about Superman's package than anything else on the suit.
1. Dat doen er wel meerdere.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa, wanneer ga je haar neuken? Ik bedoel:
1. Ze werpt zich aan je voeten..
2. Ze is een smakelijk hapje..
3. Ze heeft een heeeeeel erg goede muziek- en filmsmaak.
Toffer dan #500quote:
Geef dan antwoord op de vraagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1. Dat doen er wel meerdere.
2. Dat is zeker waar. [afbeelding]
3. Ja, ook daar mag ik niet over klagen.
Even tof! (?)quote:
Ik kan toch niet in de toekomst kijken!quote:
Liever iets toffer.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef LeBeau het volgende:
Bupatih gooit wel elke keer dat topic stil heh?
En weer een notequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
En ik moest allemaal notes geven.Vandaar.
Zolang je mij maar niet van mijn 0 notes afhaalt vind ik alles bestquote:
Hoe doe je dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet van mijn 0 notes afhaalt vind ik alles best.
Daar zullen de echte oldbie's het niet met je over eens zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in godsnaam?
En je bent ook nog eens een oldbie.
Omdat ik lief ben.quote:
Georgia Motor Trucking Associationquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/800865/3/50#33800886
http://forum.fok.nl/topic/800865/3/50#33800887
GMTA enzo.
Great Minds Think Alike, kutnewbie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Georgia Motor Trucking Association.
Ik wist dat wél! Het was een grapje!quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Goede redenen om een nerd te daten
Dat is 't probleem.
Gaat AT kapot als je een topic met die naam opent?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat is 't probleem.
Verkeerde tekens in de TT zetten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef Copycat het volgende:
Blont is..
Wat deed die usert nu precies fout?
(In makkelijke bewoordingen, svp)
Waar doel je op Bupatah?quote:Bupatih zei :
[..]
Dude.
Moet je nou meteen dáár aan denken bij het zien van zo'n lief joch op een foto?
Ja, maar het is algemeen bekend dat je a-seksueel bent. Hiermee doorbreek je datquote:
Dat werkt niet op mijn uberpcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
é é é è è è è
á á á à à à
Bij mij gewoon eerst accent en dan de e (of a), maar dat wist je al.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:19 schreef Litpho het volgende:
Alt-130, 137 en 138
überpc...quote:
Hoe kwam je daar eigenlijk achterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat is 't probleem.
In BUG zei iemand dat. Ik wist eigenlijk alleen maar dat het probleem in R&P zat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar eigenlijk achter?
Eeuuuuuuh, ff voor de kijkers thuis die het niet snappen, waaronder ik. Leg eens uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, maar het is algemeen bekend dat je a-seksueel bent.
Seksualiteit is iets wereldlijk. Jij bent verheven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eeuuuuuuh, ff voor de kijkers thuis die het niet snappen, waaronder ik. Leg eens uit?
Je hapt elke keer weer hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eeuuuuuuh, ff voor de kijkers thuis die het niet snappen, waaronder ik. Leg eens uit?
Nou ja...hij heeft al meerdere keren iets soortgelijks gezegd, dus ik ga ervan uit dat hij het echt gelooft.quote:
Mwoah, ik vind het wel leuk omdat dat een goeie manier is om jou op de kast te krijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:15 schreef Bupatih het volgende:
En mocht het een grapje zijn, dan vind ik het wel een héle slechte.![]()
!
Maar goed...hij kan ook niet alles hebben.
Nou ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het wel leuk omdat dat een goeie manier is om jou op de kast te krijgen
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:22 schreef Zhenar het volgende:
ShowChat #600 is bijna klaar... alleen de tekst nog. Maar ik moet alwéér weg
![]()
![]()
Niet te hard posten dus! Ben later vanavond weer online en neem aan dat topic 600 dan nog niet geopend is. En gooi er anders maar een topic 599,5 tegenaan.![]()
Aagjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Kan ik helpen?
Enzo...
Gelukkig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo ik ben er ook weer eens
Maar hij moet de tekst nog maken! En dadelijk moet 600 geopend worden!!!!!1111quote:
Dadelijk, dadelijk...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Kan ik helpen?
Enzo...
voor 20.00? Neh, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dadelijk, dadelijk...![]()
Nieuwe topic zal toch niet voor 20 uur al geopend zijn?!![]()
Anders moet je Dizer of MissBliss maar even vragen mij te bellen. Want ik moet echt zo weg.![]()
Nieuwe topic is ook nog #599, dus 600 duurt nog wel evenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Zhenar het volgende:
Nieuwe topic zal toch niet voor 20 uur al geopend zijn?!![]()
600 is toch niet een boeiend getal?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef Zhenar het volgende:
Anders moet je Dizer of MissBliss maar even vragen mij te bellen. Want ik moet echt zo weg.![]()
Dat ligt aan jou waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet je sig er niet uit, PeRi?
Die lijn, die je normaal boven een sig ziet, lijkt je tekst 'af te snijden'.
NEE, IK HAP NIET MEER!!!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:45 schreef BVO het volgende:
Ik kan Duiveltja's opmerkingen wel enigzins begrijpen hoor, Bupatih.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |