Oh, noujaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:58 schreef DjDev het volgende:
[..]
Di topic gaat over kut hardcore/gabbers
Schattigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:57 schreef t0y het volgende:
[..]
Off topic, zijn we niet allemaal al 50 reacties met off topic geblaat bezig
Enig, en nou je kop houden.quote:
Hulde.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel tof dat je na zó veel proberen toch een stormlooptopic hebt geopend![]()
Kut. Mislukt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:01 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik geef mezelf 30% kans dat dit mijn laatste post was in dit topic.
Kijk, een koankersnol.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef DjDev het volgende:
Kijk...een achterlijke randdebiel
Welkom op Fok!. Mongoolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef DjDev het volgende:
Kijk...een achterlijke randdebiel
Kijk, daar loopt een DjDev die over een seconde wordt gekopt door een vrachtwagen van de kringloop.quote:
Kijk daar loopt een aap die we zometeen een giftige banaan gaan voeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Kijk, daar loopt een DjDev die over een seconde wordt gekopt door een vrachtwagen van de kringloop.
Doodverwensing. Ban.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Kijk, daar loopt een DjDev die over een seconde wordt gekopt door een vrachtwagen van de kringloop.
hey, doe eens lief én orgineelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat van die vrachtwagen van de kringloop had jij dus echt nooit kunnen verzinnen he.quote:
die hebben geen vrachtwagens, slechts kruiwagens, en om die nou te gaan koppen heeft niet bijster veel effect lijkt me zo/quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Dat van die vrachtwagen van de kringloop had jij dus echt nooit kunnen verzinnen he.
Moet je toch eens wat beter opletten de volgende keer dat je er kleren kooptquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die hebben geen vrachtwagens, slechts kruiwagens, en om die nou te gaan koppen heeft niet bijster veel effect lijkt me zo/
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die hebben geen vrachtwagens, slechts kruiwagens, en om die nou te gaan koppen heeft niet bijster veel effect lijkt me zo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |